Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання Дзвенить дзвінок. Починається урок,Будемо старанно працювати. Щоб мову рідну гарно знати!Підготувала вчитель початкових класів. Юлія ВАЩЕНКО
Номер слайду 2
13 Жовтня. Класна робота. Пе ер ре ев вал. Перевал
Номер слайду 3
Перевал – найнижче і найдоступніше для переходу місце в гірському хребті.
Номер слайду 4
Вправа 1 Спиши слова. Знайди в них спільну частину і виділи її дужкою за зразком. Зразок: читати, читанка, читач. Мандрувати, мандрівка, мандрівник.
Номер слайду 5
Проведи дослідження!Поясни, від якого слова утворилися слова мандрівка і мандрівники. Чи можна ці слова назвати «родичами» або спорідненими словами? Поясни чому?Прочитай виділену в цих словах спільну частину. Прочитай правило і запам’ятай, як називаються спільна частина споріднених слів.
Номер слайду 6
Спільна частина споріднених слів називається коренем. Наприклад: дуб, дубок, дубовий. Спорідненні слова ще називають спільнокореневими.
Номер слайду 7
Вправа 2 Випиши з вірша споріднені слова. Познач у них дужкою корінь. З коріння розростається малина лісова. Від кореня зростають. Новісенькі слова:сад, садити, садівник,ліс, лісочок і лісник,будувати й будівник, квітка, квіточка, квітник…
Номер слайду 8
ВПРАВА 2 Сад, садити, садівник. Ліс, лісочок і лісник. Будувати, будівник. Квітка, квіточка, квітник.
Номер слайду 9
Домашня робота Ст. 35 впр. 7 Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.