Життєве кредо: Не витрачати свій час у марній боротьбі за досконалістю, просто прагнути роботи все якнайкраще. Педагогічне кредо:“Хороший вчитель не дає готових істин, а дає дитині подумати” В. Сухомлинський. Улюблена цитата:“Кожна прожита секунда – це частина життя, а кожну частину життя треба прожити гідно!!!” Л. Костенко
Об’єкт дослідження:полікультурна компетентність учнів. Предмет дослідження:процес формування полікультурної компетентності учнів засобами уроків зарубіжної літератури. Мета дослідження:- теоретично обгрунтувати сутність, зміст, особливості полікультурної компетентності;- обрати найефективніші педагогічні методи, які сприяють формуванню полікультурних компетентностей на уроках зарубіжної літератури
“ Викладання – це мистецтво. Вічно винаходити, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя ”. М. Рибникова УРОК БУДЕ ЕФЕКТИВНИМ, ЯКЩО: Урок - презентація. Урок - дослідження. Бінарний урок. Урок - гра. Урок - мандрівка. Урок - вікторина. Урок – усний журнал. Глибокі теоретичні знання. Ретельна підготовка до уроку Творчий підхід вчителя
Результативність педагогічної діяльності: Співавтор посібника “ Світ літератури. 7 клас ” - Диплом II ступеня в обласному турі. Співавтор посібника “ Зарубіжні письменники і Україна “ - Диплом II ступеня. Призери науково – дослідницької роботи членів МАН в секції “ Зарубіжна література ” - Диплом II ступеня. Участь у міських семінарах. Керівник творчої педагогічної майстерні вчителів зарубіжної літератури Полонської ОТГ
Сучасний урок: - це розвиток кожної особистості; - це адаптація до динамічних умов сучасного життя. Переконана: - література забезпечує всебічний розвиток особистості; - формує навички роботи з різними інформаційними джерелами; - стимулює почуття гідності і поваги. Знаю: У реальному житті успіх посміхається тому, хто не тільки щось знає, а й уміє діяти, добиватися результатів