“Зроби пост “ ( написати пост до фото , відео , малюнка, вірша тощо; це може бути письменник, літературний герой, картинка епізоду з твору, поезія, навчальне відео) - стимулює учнів шукати інформацію, виокремити головне і те, що повинно бути прийнятним та етичним (адже це буде для публічного доступу, бо пост у соцмережі), а також розвиває їх навички правопису
«Сюжет для фото» (учні перевтілюються в фотографів і , отримавши завдання від учителя «сфотографувати» , наприклад, якогось письменника, якби «зустрівся з ним», виявляють свою фантазію: де?, коли?, який буде задній фон?, якими будуть застиглі порухи обличчя та жести того, кого вони фотографують?)- стимулює учнів до творчості та необхідності пошуку цікавих фактів, перевірки інформації.
«Телефонний дзвінок» або «SMS-повідомлення» (можна застосовувати як рефлексію на заключному етапі уроку вивчення біографії письменника чи літературного твору- «зателефонувати» або написати повідомлення письменнику чи персонажу (роздруковую шаблон із позначками –«телефончиками» або «смс» і даю 1 на парту) - розвиває навички етикету спілкування, діалогічного мовлення, сприяє необхідності відтворення точної інформації.