Конспект уроку на тему: "Свята в Україні та Великобританії"

Про матеріал
конспект уроку для учнів ПТНЗ. Мвстить сценарій проведення відкритого уроку. Додатково на сайті можна знайти презентацію до уроку.
Перегляд файлу

1

 

 

 

Тема уроку: Національні свята в Україні та Великобританії.

 МЕТА:

Навчальна:

  • збагачувати словниковий запас учнів;
  • практикувати учнів у читанні тексту з метою отримання загального уявлення (skimming) та максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті (scanning);
  • вдосконалювати навички читання й усного мовлення;
  • формувати навички вимови;  

Розвиваюча:

  • розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів;
  • запитувати і надавати інформацію;
  • вміти здобувати інформацію з текстів, висловлювати власні думки і припущення;
  • розвивати в учнів увагу, пам'ять, кмітливість та мовну здогадку;
  • розширити знання учнів про свята в Україні та Великобританії;

Виховна:

  • виховувати самостійність, зацікавленість у вивченні іноземної мови, чіткість висловлення думки;

виховувати ввічливе ставлення один до одного. Матеріально-технічне забезпечення:

  • ноутбук з проектором та мультимедійною дошкою;
  • презентація;
  • відеозапис.

Дидактичні матеріали: словники,підручник О.КарпюкEnglish,                  картки із завданнями та запитаннями, фото із святами.

Міжпредметні зв’язки:  українська мова, інформатика.

Завдання уроку:

Учні  повинні знати:

  •     новий лексичний матеріал;
  •     основні свята та традиції в Україні та Великобританії;

Учні повинні вміти:

  •        вживати новий лексичний матеріал у мові;
  •        читати текст з метою отримання загального уявлення;
  •        максимально розуміти всю інформацію, що міститься в тексті;
  •        усно висловлювати власні думки і припущення;
  •        запитувати, здобувати та надавати інформацію з текстів.

ОГЛЯД УРОКУ: Урок проходить на основі попередньо вивченого матеріалу по темі «Свята та традиції в Україні». Під час уроку учні знайомляться і вивчають основний  лексичний матеріал.

Актуалізація опорних знань учнів проводиться методом опитування, що дозволяє об’єктивно оцінити знання та розуміння всієї інформації, що міститься в тексті, і по результатах   виставити відповідні оцінки.

Урок проводиться у формі бесіди з обов’язковою демонстрацією навчального матеріалу на екрані за допомогою мультимедійного проектора. Під час викладу матеріалу використовується візуалізація навчального матеріалу за допомогою презентації. Учні користуються словниками, опорними конспектами та роздатковими матеріалами.

Закріплення вивченого матеріалу проводиться у різних формах: у формі виконання завдань лексичного матеріалу, розроблених у вигляді мультимедійної презентації,  у формі фронтального опитування та  усного тестування.

Після виставлення оцінок та підведення підсумків уроку учням пропонується  виготовити вітальні листівки для своїх друзів та рідних.

 

  •  

 

 

 

Хід уроку:

 

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 

    Повідомлення теми та мети уроку.

 Today the topic of our lesson is “Holidays in Great Britain”. We shall talk about different English traditions and customs,  learn new things about the traditions of celebration of different English holidays.

 

Warm up: Personally quiz.

1.  Do you like parties?

a) Yes, they are fantastic,

b) They are OK.

c) No, I don't like them.

2. When you go to a party, who do you talk to?

a) Different people.

 b) One or two friends.

c) Nobody.

3. When the music starts, do you dance?

a) Yes, with different people.

b) Yes, with a friend.

c) No, I sit down.

4. When people play party games, what do you do?

a) I play the games.

b) I watch the games.

c) I go home.

     Add up the number of times you score a, b or c.

 If you get mostly

As – you love parties. You are a real party person!

Bs – you quite like parties.

Cs – you don’t like parties.

I am sure that most of you are real party persons and that’s why we shall have a very interesting lesson.

 

II. Основна частина уроку. Учні діляться на 3 команди.

 1. Практикування учнів у непідготовленому висловлюванні по темі.

 1. Робота з презентацією про свята в Україні.Учні  дивляться на картинки і відповідають на питання:

What holidays do people in Ukraine celebrate in the pictures? Why do you think so? Do you like this holiday?

2. Ведучий читає питання командам. Команди відповідають по-черзі тільки на одне питання. Кожна правильна відповідь – 1 бал для команди.

  1.   This is  the day when Ukrainian children begin going to school after summer holidays.
  2.   This is  the day when men give flowers and presents to women.
  3.   This is   the day when we decorate fir-trees and pine-trees.
  4.   This is  the day when we paint eggs and bless food in the church.
  5.   This is  the day when we congratulate our veterans.
  6.   This is  the day when pupils congratulate their teachers
  7.   This is  the day when we celebrate the independence of our country.
  8.   This is  the day when we celebrate the birth of Christ.
  9.   This is  the day when we give presents and send cards to people we love.

3. When do the Ukrainians celebrate these holidays?(робота в командах): match the dates and the holidays.

Christmas

On the 9th of May

Easter

In March or April

St. Valentine’s Day

On the 24th of August

Women’s Day

On the 1st Sunday of October

New Year’s Day

On the 1st of January

Day of Independence of Ukraine

On the 1st of September

Teacher’s Day

On the 8th of March

Day of Knowledge

On the 7th of January

Victory Day

On the 14th of February

4. Робота з презентацією про свята у Великобританії. Учні дивляться на картинки і відповідають на питання.             

5. Listening. Слухання тексту та виконання вправ під час слухання.

 

 

 

a)  Pre-Listening Activities. Вправа перед читанням  тексту.

And now let’s reat a part of text ot the page. Do you like this holiday? Have you ever celebrated this holiday?

b)  While – Reading Activities.

 

                                                                                                                                                                                         c)  Post – Listening Activities.

 

Complete the sentences with the words from the box

 

1)  A British holiday on the25th of December is_______________________

2)  The national dish on Christmas is ________________________________

3) Pudding consist of_____________________________________________

4) A coins means________________________________________________

5)  A silver bell means___________________________________________

6)  An horseshoe means _________________________________________

 

5. Активізація лексичного матеріалу.   Практикування учнів у непідготовленому висловлюванні.

  Make a presentation of your favorite holiday.  The following ideas will help you:

My name is ______.

I live in __________.

My favorite holiday is _________.

 On this day I  _______.

I love this holiday because it is ______.

 

III. Заключна частина уроку.

 

1. Підбиття підсумків уроку.

Now I want to thank our jury for their help and thank all the participants for their taking part in our lesson. I hope it was interesting and useful for you. My congratulations to the winners.

 

2. Домашнє завдання.

 ( Напиши твір, користуючись планом)

Write a composition about your favourite  holiday. Include this infiomation:

a) who you are.

b) the date and the name of the holiday.

c) preparations for the holiday.

d) general description of the activity.

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку