Взаємозв язок літератури як мистецтва слова з іншими видами мистецтва на уроках зарубіжної літератури. Презентація проекту із зарубіжної літератури
Номер слайду 2
Автор проекту. Матюхіна Тетяна Петрівна. Вчитель зарубіжної літератури сзш №224 м. Києва
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Актуальність проекту. У Концепції літературної освіти є принцип(прописан):»вивчення літератури у контексті розвитку культури і мистецтва». Тому головним аспектом на моїх уроках є надання можливості учневі долучитися до літератури як до мистецтва слова,побачити зв язок літератури як мистецтва з мистецтвом музики,образотворчим мистецтвом,театром,кіно,скульптурою тощо. І,як наслідок,ці компетенції формують в учневі продуктивне мислення,розкривають творчий потенціал.
Номер слайду 5
Мета проекту
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Завдання проекту
Номер слайду 8
Принципи художньо-естетичного виховання на уроці
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Індивідуальні форми роботи,які пов язані з: Музичним мистецтвом:-запис музичних творів для фонотеки-музика для віршів-музика для творів Театральним мистецтвом:-монологи-діалоги-створення театральної афіші-репліки героїв. Кіно:-вираження власних думок після перегляду фільму-критичний відгук-озвучування. Образотворчим мистецтвом:-порівняння костюмів епох-малюнки до творів-складання карти туристичного маршруту(за біографією)-створення обкладанки
Очікувані зміни. КількісніЗбільшення учнів,які долучені до естетичних смаків. ЯкісніПідвищення творчої компетентності відчуття краси та виразності мистецтва
Номер слайду 22
Етапи реалізації проекта. Вивчення науково-методичної літератури з проблеми,освоїння досвіду. Розробка моделей.схем,проектів,уроків щодо застосування на практиці методични рекомендацій Апробація рекомендацій,коригування в процесі навчання. Пошірення створенного досвіду,повідомлення про цій досвід,проведення практикумів,тренінгів. Здійснення моніторингу відстеження рівня сформованності компетенцій. АПИЕТАПИРеалізації