Актуальність проекту. У Концепції літературної освіти є принцип(прописан):»вивчення літератури у контексті розвитку культури і мистецтва». Тому головним аспектом на моїх уроках є надання можливості учневі долучитися до літератури як до мистецтва слова,побачити зв язок літератури як мистецтва з мистецтвом музики,образотворчим мистецтвом,театром,кіно,скульптурою тощо. І,як наслідок,ці компетенції формують в учневі продуктивне мислення,розкривають творчий потенціал.
Індивідуальні форми роботи,які пов язані з: Музичним мистецтвом:-запис музичних творів для фонотеки-музика для віршів-музика для творів Театральним мистецтвом:-монологи-діалоги-створення театральної афіші-репліки героїв. Кіно:-вираження власних думок після перегляду фільму-критичний відгук-озвучування. Образотворчим мистецтвом:-порівняння костюмів епох-малюнки до творів-складання карти туристичного маршруту(за біографією)-створення обкладанки
Групові форми роботи,пов язані з: Музичним мистецтвом:-музичні проекти-музичні фонотеки. Театральним мистецтвом:-інсце-нування творів-відвідування театрів. Образотворчим мистецтвом:-створювання альбомів»Письменник у живопису,театрі,кіно тощо»-створення портретної галереїКіно:-створювання сценаріїв-фотопроби
Етапи реалізації проекта. Вивчення науково-методичної літератури з проблеми,освоїння досвіду. Розробка моделей.схем,проектів,уроків щодо застосування на практиці методични рекомендацій Апробація рекомендацій,коригування в процесі навчання. Пошірення створенного досвіду,повідомлення про цій досвід,проведення практикумів,тренінгів. Здійснення моніторингу відстеження рівня сформованності компетенцій. АПИЕТАПИРеалізації