23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Контрольна робота за темою "Реалізм""

Про матеріал
Контрольна робота складається з 4 рівнів. Перші два рівні - це запитання тестового характеру з однією правильною відповіддю. Третій рівень - завдання на установлення відповідностей та хронологічної послідовності. Четвертий рівень - творче завдання (обирається одне із завдань).
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  ЗА ТЕМОЮ «РЕАЛІЗМ»

Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Реалізм»; розвивати логічне мислення, формувати вміння концентрувати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність.

 

Тип уроку: урок перевірки і контролю знань.

Перебіг уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ

 

І - ІІ рівні. Тест

1. Укажіть жанр твору О. де Бальзака «Гобсек».

А Новела;

Б повість;

В оповідання;

Г нарис.

 

2. Хто з героїв твору О.де Бальзака «Гобсек» розповідає історію лихваря?

А Адвокат Дервіль;

Б Ернест де Ресто;

В сам Гобсек;

Г віконтеса де Гранльє.

 

3. Хто підказав М.В. Гоголю сюжет комедії «Ревізор»?

А Г. Р. Державін;

Б І. А. Крилов;

В М. Ю. Лермонтов;

Г О. С. Пушкін.

 

4. Що висміює М.В. Гоголь у комедії «Ревізор»?

А Звичаї петербурзьких дрібних чиновників;

Б соціальні пороки і моральний стан суспільства;

В народну покірливість перед лицем чиновницького свавілля;

Г бідність провінційних міст Росії.

 

5. Ким працював у департаменті Акакій Башмачкін, герой твору М. В. Гоголя «Шинель»?

А Чиновником для письма;

Б рахівником;

В стряпчим;

Г поштмейстером.

 

6. «Значна особа» назвав Башмачкіна «молодою людиною», хоча йому «переступило вже за …

А 40 років;

Б 50 років;

В 60 років;

Г 70 років.

ІІІ рівень

 

  1. Установіть відповідність між сценами «Етюдів про звичаї» та творами Бальзака з «Людській комедії».

1.Сцени політичного життя                              а) «Сільський лікар»

  1. Сцени сільського життя                                    б) «Шуани»
  2. Сцени провінційного життя                            в) «Гобсек»
  3. Сцени військового життя                                 г) «Євгенія Гранде»
  4. Сцени паризького життя                                 д) «Епізоди доби терору»
  5. Сцени приватного життя                                 е) «Принц богеми»

Відповідь: 1д, 2а, 3г, 4б, 5е, 6в

 

 

  1. Установіть відповідність між описами та персонажами творів Бальзака «Гобсек», Гоголя «Шинель», «Ревізор».
  1. «Він ненавидів своїх спадкоємців…»                               а) Хлестаков
  2. «Його бояться і зневажають, однаково                            б) Башмачкін

може вчинити благодіяння і злочин»

  1. «Головною підвалиною його системи                              в) городничий

була суворість»

  1. «Низенький на зріст із зморшками по                              г) Максим де Трай

обидва боки щік і з кольором обличчя»

  1. «Без царя в голові»                                                             д) значна особа
  2. «Хоч і хабарник, але поводиться дуже солідно»            е)Гобсек

Відповідь:1е, 2г, 3д, 4б, 5а, 6в

 

  1. Установіть послідовність подій у творі М.В. Гоголя «Шинель».

а) крадіжка шинелі.

б) запрошення на вечірку.

в) хвороба та смерть чиновника.

г) помста за образу.

д) звернення Башмачкіна до «значної особи»

е) пошиття нової шинелі.

Відповідь: 1е, 2б, За, 4д, 5в, 6г.

 

І\/ рівень

 

 Твір – мініатюра  на одну із  тем.

1. Людина-автомат чи просто людина? (Образ Гобсека в однойменному творі О. де Бальзака.)

2. Трагедія «маленької людини» в повісті М. В. Гоголя «Шинель».

3. Як  багато в людині нелюдськості! ( за повістю М.Гоголя «Шинель»).

 

ІІІ. Підсумок уроку.

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку