ВЖИВАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ ІЗ ПРИЙМЕННИКАМИз намив менепро ниху нього
Номер слайду 2
Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок!Всі мерщій сідайте, діти. Домовляймось не шуміти,На уроці не дрімати,Руки вчасно піднімати.І щоб не було мороки. Всі готові до уроку?!Тож гаразд, часу не гаймоІ урок розпочинаймо!Емоційне налаштування на роботу
Номер слайду 3
Девіз уроку. Я, ти, він, вона – разом ми одна сім’я. Будим всі ми працювати знання нові здобувати.
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 5
Виконайте інтерактивну вправу «Відсутнє слово».
Номер слайду 6
Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми ознайомимося з вживанням займенників із прийменниками.
Номер слайду 7
Картає вчителька Миколу:— Ти знову запізнився в школу!Тобі не може мати будильника придбати?— Будильник в мене є. Та що я з ним зроблю?Він дзвонить ще тоді, коли я міцно сплю. В. Шаройко. С.96 Вправа 233. Прочитай вірш. Випиши особові займенники, укажи особу, число й відмінок
Номер слайду 8
Прийменник – це службове слово. ПРИГАДАЙ!Пишеться окремо з іншими словами.
Номер слайду 9
ЗАПАМ’ЯТАЙ! Займенники з прийменниками пишемо окремо: у тебе, на вас, під ними, з ними, про них, на ньому (на нім) У формах займенників 3-ї особи (він, вона, воно, вони), що вживаємо після прийменників, пишемо букву н:його – у нього, її – у неї В орудному відмінку займенники 3-ї особи пишуться з буквою «н» і без прийменників: милуюся нею, стукаю ним, пишаюся ними.
Номер слайду 10
С.96 Спитав у (він, вона,, вони); прийшли з (вони, ми, ти); згадали про (я, ти, він, ми, вони); приготував для (вона, вони, ми). Вправа 234. Прочитай, розкриваючи дужки. Утвори словосполучення, розкриваючи дужки. Укажіть відмінок займенників Зверни увагу, яких форм набувають займенники 3-ї особи після прийменників. Як пишемо займенники з прийменниками? Зроби висновок, звір його з поданим нижче правилом.
Номер слайду 11
С.97 (Насті, їй) було десять років. Зростом (Настя, вона) була невеличка. Справжня красуня, українка. Усе в (Насті, ній) вражало яскравими барвами. На (дівчинці, ній) були синя спідниця, червоний пояс із китицями та вишита сорочка. (Її, Настусине) русяве волосся прикрашене вінком із квітками. (Вони, квітки) — великі та яскраві. У (Насті, неї) на шиї переливалися разки кольорового намиста (За В. Катаєвим). Вправа 235. Прочитай текст, добираючи з дужок потрібний іменник або займенник.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Насті було десять років. Зростом вона була невеличка. Справжня красуня, українка. Усе в ній вражало яскравими барвами. На дівчинці були синя спідниця, червоний пояс із китицями та вишита сорочка. Її русяве волосся прикрашене вінком із квітками. Вони — великі та яскраві. У Насті на шиї переливалися разки кольорового намиста (За В. Катаєвим). С.97 Розглянь фото. Автор тексту описав зовнішність дівчини Насті. Опис зовнішності людини називаємо портретом. Під час художнього опису зовнішності людини потрібно точно передати особливості її вигляду: зріст, вік, постать, зачіску, риси обличчя, манеру триматися, жести, одяг.