Презентація "Яким повинен бути сучасний урок математики ..."

Про матеріал
Дана презентація створена, як відображення того, яким повинен бути сучасний урок математики, щоб зацікавити сучасного учня
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Яким повинен бути сучасний урок з математики,що забезпечив би високу результативність навчально-виховного процесу

Номер слайду 2

Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого часу вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо.      Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Час вносить корективи в структуру й типологію уроку, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків... Саме тому ми звертаємося нині до уроку як основної форми навчання зі спробою розглянути всю його багатогранність і багатоаспектність як єдину процесуальну систему.

Номер слайду 3

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок – це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.

Номер слайду 4

Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Що таке сучасний урок? «Сучасний урок - це веселий, пізнавальний, цікавий, неважкий урок, на якому вчитель і учень вільно спілкуються». «Сучасний урок - це урок, на якому вчитель викладає новий матеріал зрозуміло й доступно». «Сучасний урок - це урок, на якому не доводиться робити щораз те саме, це різноманітний урок». «Сучасний урок - це урок, на якому почуваєш себе впевнено».

Номер слайду 5

Як же зацікавити учнів математикою? Як зробити так, щоб дітям хотілось іти, поспішати на урок математики? Як сформувати відповідальне відношення учнів до своєї праці (навчання)? Система моїх уроків направлена в першу чергу на те, щоб мої учні разом зі мною «творили» уроки, працювали б з повною віддачею сил. В процесі навчання мене завжди цікавлять нові і оригінальні форми, методи і підходи до викладання навчального матеріалу, з метою зацікавлення учнів предметом, підвищення ефективності засвоєння учбового матеріалу, а сучасні інформаційні технології дозволяють вчителю досягти більш високого рівня в навчанні.

Номер слайду 6

Основною ідеєю сучасного уроку є єдність навчання, виховання й розвитку. Сьогодні в традиційну схему "вчитель – учень – підручник" вводиться нова ланка – комп'ютер, а в шкільну свідомість – комп'ютерне вчення. Комп’ютер на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень особистої зацікавленості учнів за допомогою інформації, виведеної на екран. Структура уроку з використанням комп’ютера є багатоваріантною, однак він має не лише формувати знання, а й сприяти розвиткові учнів. Звісно, комп’ютер не замінює вчителя, а є лише засобом здійснення педагогічної діяльності, його помічником. І при цьому якість і ступінь засвоєння навчального матеріалу, а також вплив на активізацію пізнавальної діяльності, як засвідчує практика, істотно зростає.

Номер слайду 7

Знаходження дробу від числа6 клас

Номер слайду 8

Щоб знайти дріб від числа, можна число помножити на цей дріб. Щоб знайти відсотки від числа, можна подати відсотки у вигляді дробу і помножити число на цей дріб.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

350 км. Подумай!Відповідь: 125 км.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Магазин продав 480 кг огірків і помідорів,причому огірки становили 85% цих овочів. Скільки кілограмів огірків продали?480 кг85%Відповідь: 408 кг. Подумай!?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Подумай!1440 кг?Відповідь: 600 кг.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Рівняння5 клас

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Виконання вправ на застосування формул квадрата двочлена та різниці квадратів. Урок-гра ppt_x

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Мовчанка. Вибрати, в якому із стовбців (А, Б, В) записано правильнувідповідь до завдань 1 – 4.№ з/п. Завдання Відповіді А Б В 1. (c + 11)²c² + 11c + 121c² - 22c + 121c² + 22c + 121 2. (7y + 6)²49y² + 42y + 3649y² + 84y + 3649y² - 84y + 36 3. (9 – 8y)²81 – 144y +64y² 81 – 72y +64y²81 + 144y +64y² 4. (2x – 3y)²4x² – 12xy +9y²4x² + 12xy +9y²4x² – 6xy +9y²

Номер слайду 27

Ти – мені, я – тобі! (Розкладіть на множники вираз) Квадрат36с4 - х6 = (6с² - х³)(6с² + х³)Кубх² + 8сх + 16с² = (х + 4с)(х + 4с) = (х + 4с)²

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Відгадай слово! Розкладіть многочлен на множники: 1. p² + 2pq + q² ; 2. 4a² - 4a + 1; 3. 4b² + 12b + 9; 4. 25m² – 20mn + 4n² ; 5. 0,36c² – 0,6cx + 0,25x²; 6. 0,01a² + 4ab² + 400b4. Зашифроване слово(p - q)²О(2b – 3)²Б(2а – 1)²В(0,1a + 40b²)²С(p + q)²Е(0,6c² – 0,5x)²Я(0,01a + 20b)²Ь(2b + 3)²К(2а + 1)²Г(0,6c – 0,5x)²І(5m – 4n)²У(0,1a + 20b²)²Д(5m – 2n)²Л(0,1a - 20b²)²ПЕВКЛІД

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Завдання для капітанів. Квадрат(2а + *)² = * + * + 9b4(2а + 3b ²)² = 4а² + 12аb² + 9b4 Куб(3x - *)² = * - * + 25c6(3x – 5c³)² = 9x² - 30xc³ + 25c6

Номер слайду 34

Номер слайду 35

 «Сорок п'ять хвилин уроку – одне з дивних педагогічних явищ, коли різноманітні впливи зливаються в єдиний комплекс. І, зливаючись, вони утворять такої величезної сили фактор розвитку дитини, становлення його як особистості... Виховання в школі треба будувати, починаючи з уроку, цього найважливішого фактору розвитку особистості взагалі й морального розвитку зокрема»  І тільки тоді урок, на якому будуть створені реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, які дозволять досягти високих результатів у навчанні, стане сучасним, який вимагає сьогодення

pptx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
1661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку