18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація "Яким повинен бути сучасний урок математики ..."

Про матеріал
Дана презентація створена, як відображення того, яким повинен бути сучасний урок математики, щоб зацікавити сучасного учня
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Яким повинен бути сучасний урок з математики,що забезпечив би високу результативність навчально-виховного процесу

Номер слайду 2

Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого часу вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо.      Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Час вносить корективи в структуру й типологію уроку, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків... Саме тому ми звертаємося нині до уроку як основної форми навчання зі спробою розглянути всю його багатогранність і багатоаспектність як єдину процесуальну систему.

Номер слайду 3

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок – це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.

Номер слайду 4

Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Що таке сучасний урок? «Сучасний урок - це веселий, пізнавальний, цікавий, неважкий урок, на якому вчитель і учень вільно спілкуються». «Сучасний урок - це урок, на якому вчитель викладає новий матеріал зрозуміло й доступно». «Сучасний урок - це урок, на якому не доводиться робити щораз те саме, це різноманітний урок». «Сучасний урок - це урок, на якому почуваєш себе впевнено».

Номер слайду 5

Як же зацікавити учнів математикою? Як зробити так, щоб дітям хотілось іти, поспішати на урок математики? Як сформувати відповідальне відношення учнів до своєї праці (навчання)? Система моїх уроків направлена в першу чергу на те, щоб мої учні разом зі мною «творили» уроки, працювали б з повною віддачею сил. В процесі навчання мене завжди цікавлять нові і оригінальні форми, методи і підходи до викладання навчального матеріалу, з метою зацікавлення учнів предметом, підвищення ефективності засвоєння учбового матеріалу, а сучасні інформаційні технології дозволяють вчителю досягти більш високого рівня в навчанні.

Номер слайду 6

Основною ідеєю сучасного уроку є єдність навчання, виховання й розвитку. Сьогодні в традиційну схему "вчитель – учень – підручник" вводиться нова ланка – комп'ютер, а в шкільну свідомість – комп'ютерне вчення. Комп’ютер на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень особистої зацікавленості учнів за допомогою інформації, виведеної на екран. Структура уроку з використанням комп’ютера є багатоваріантною, однак він має не лише формувати знання, а й сприяти розвиткові учнів. Звісно, комп’ютер не замінює вчителя, а є лише засобом здійснення педагогічної діяльності, його помічником. І при цьому якість і ступінь засвоєння навчального матеріалу, а також вплив на активізацію пізнавальної діяльності, як засвідчує практика, істотно зростає.

Номер слайду 7

Знаходження дробу від числа6 клас

Номер слайду 8

Щоб знайти дріб від числа, можна число помножити на цей дріб. Щоб знайти відсотки від числа, можна подати відсотки у вигляді дробу і помножити число на цей дріб.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

350 км. Подумай!Відповідь: 125 км.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Магазин продав 480 кг огірків і помідорів,причому огірки становили 85% цих овочів. Скільки кілограмів огірків продали?480 кг85%Відповідь: 408 кг. Подумай!?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Подумай!1440 кг?Відповідь: 600 кг.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Рівняння5 клас

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Виконання вправ на застосування формул квадрата двочлена та різниці квадратів. Урок-гра ppt_x

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Мовчанка. Вибрати, в якому із стовбців (А, Б, В) записано правильнувідповідь до завдань 1 – 4.№ з/п. Завдання Відповіді А Б В 1. (c + 11)²c² + 11c + 121c² - 22c + 121c² + 22c + 121 2. (7y + 6)²49y² + 42y + 3649y² + 84y + 3649y² - 84y + 36 3. (9 – 8y)²81 – 144y +64y² 81 – 72y +64y²81 + 144y +64y² 4. (2x – 3y)²4x² – 12xy +9y²4x² + 12xy +9y²4x² – 6xy +9y²

Номер слайду 27

Ти – мені, я – тобі! (Розкладіть на множники вираз) Квадрат36с4 - х6 = (6с² - х³)(6с² + х³)Кубх² + 8сх + 16с² = (х + 4с)(х + 4с) = (х + 4с)²

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Відгадай слово! Розкладіть многочлен на множники: 1. p² + 2pq + q² ; 2. 4a² - 4a + 1; 3. 4b² + 12b + 9; 4. 25m² – 20mn + 4n² ; 5. 0,36c² – 0,6cx + 0,25x²; 6. 0,01a² + 4ab² + 400b4. Зашифроване слово(p - q)²О(2b – 3)²Б(2а – 1)²В(0,1a + 40b²)²С(p + q)²Е(0,6c² – 0,5x)²Я(0,01a + 20b)²Ь(2b + 3)²К(2а + 1)²Г(0,6c – 0,5x)²І(5m – 4n)²У(0,1a + 20b²)²Д(5m – 2n)²Л(0,1a - 20b²)²ПЕВКЛІД

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Завдання для капітанів. Квадрат(2а + *)² = * + * + 9b4(2а + 3b ²)² = 4а² + 12аb² + 9b4 Куб(3x - *)² = * - * + 25c6(3x – 5c³)² = 9x² - 30xc³ + 25c6

Номер слайду 34

Номер слайду 35

 «Сорок п'ять хвилин уроку – одне з дивних педагогічних явищ, коли різноманітні впливи зливаються в єдиний комплекс. І, зливаючись, вони утворять такої величезної сили фактор розвитку дитини, становлення його як особистості... Виховання в школі треба будувати, починаючи з уроку, цього найважливішого фактору розвитку особистості взагалі й морального розвитку зокрема»  І тільки тоді урок, на якому будуть створені реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, які дозволять досягти високих результатів у навчанні, стане сучасним, який вимагає сьогодення

pptx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку