22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Презентація з досвіду роботи 2015 рік

Про матеріал
Опис досвіду з моєї роботи станом на 2010 - 2015 навчальні роки. Проблема над якою я працюю "Використання інтерактивних методів та форм навчання на уроках та біології". Завданнями моїх уроків є: вчити логічно, критично і самостійно мислити; створювати на уроці "ситуації успіху".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Британ О. І. Презентація досвіду роботи вчителя хімії та біології Плав’я-Вадрусівського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ»Британ Оксани Іванівни

Номер слайду 2

Британ О. І. Дата народження: 28 вересня 1978 р. Освіта: вища. Закінчила у 2002 році Львівський університет ім. Івана Франка. Спеціальність: викладач хімії і біології Стаж роботи: 15 років. Категорія: ІКурси підвищення кваліфікації пройшла 2013-2015рр.

Номер слайду 3

Життєве кредо: Педагогічне кредо:«Мати мрію та мету, вірити в себе, не помічати перешкод і сміливо йти вперед.»«Ставитися до учня, як до особистості, надавати йому змогу саморозвиватися, враховувати його можливості, особливості, здібності». Британ О. І.

Номер слайду 4

«Використання інтерактивних методів та форм навчання на уроках хімії.»Проблема над якою я працюю: Британ О.І.

Номер слайду 5

Мої завдання на уроці:- Вчити логічно, критично і самостійно мислити;- Створення на уроці «ситуації успіху»- Віра в дитину. Якщо учитель поширює навколо себе подих нудьги, то в такому оточенні все зачахне, зуміє навчити той, хто навчає. А. Ейнштейн. Британ О. І

Номер слайду 6

Коли вчитель навчає, він:читаєдекламуєперевіряєпідсумовуєзастосовуєпояснюєпоказуєдемонструєКоли учень навчається, він:розглядає проблемуробить висновкиперевіряє тазастосовує свій досвід. Британ О.І.

Номер слайду 7

«Піраміда навчання»Лекція – 5% засвоєння. Читання – 10% засвоєння. Відео матеріали–20% засвоєння. Демонстрація – 30 % засвоєння. Дискусійні групи – 50% засвоєння. Практика через дію – 75 % засвоєння. Навчання інших і застосування отриманих знань відразу ж – 90% засвоєння. Британ О.І.

Номер слайду 8

Реалізація проблеми через: активні та інтерактивні форми роботи;проблемні завдання і запитання;робота в парах;робота в групах;хімічні розваги;самостійна робота. Британ О.І.

Номер слайду 9

Проблемні запитання- Чи правильне твердження, що хліб, сир, ковбаса, цукор - є штучною їжею?- Чому хворим на цукровий діабет вводять інсулін у кров, а не дають з їжею? Британ О.І.

Номер слайду 10

Тиждень хіміїБритан О.І.

Номер слайду 11

ЕкскурсіїБритан О.І.

Номер слайду 12

Досягнення моїх учнів2010 - бологія. Матковський Олег - 4 місце. Блистів Наталія - 4 місце2010 – хімія. Матковський Олег – 3 місце. Блистів Оксана – 4 місце2011 – біологія Британ Вікторія – 5 місце. Добровольська Христина – 3 місце2012 – біологія. Барнійович Ростислав – 7 місце2012 – хімія. Матковська Уляна – 5 місце. Британ Вікторія – 5 місце2013 – біологія. Матковська Уляна – 5 місце2013-хімія. Скільський Андрій – 9 місце. Матковська Уляна – 4 місце 2014 – біологія Скільський Андрій – 7 місце. Федькович Віталій- 7 місце2014 – хімія Скільська Софія – 1 місце. Барнійович Ростислав – 6 місце. Британ О.І.

Номер слайду 13

Мої досягнення. Лауреат конкурсу «Вчитель року - 2015» у номінації «Хімія» - ІІ місце Переможець районного конкурсу «Класний керівник – 2012» Британ О.І.

Номер слайду 14

Мої нагороди. Британ О.І.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Британ Оксана
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Інші матеріали
Додано
20 лютого
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку