Презентація з математики 4 клас “Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених типів”

Про матеріал
Презентація до уроку з математики для 4 класу“Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених типів”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Двадцять перше квітня Класна робота “Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених типів”

Номер слайду 2

Задача № 1035 На початку - ? ч. Наприкінці - ? ч., у 12 разів > (700ч. і 1796ч.) План 1. Скільки всього читачів відвідало бібліотеку наприкінці року? 2. Скільки читачів відвідало бібліотеку на початку року? 208

Номер слайду 3

Розминка № 1037 Пригадай! При діленні на двоцифрові, трицифрові( багатоцифрові) числа ми використовуємо спосіб добору. 333 : 111 = 3 960 : 320 = 3 111 • 3 = 333 320 • 3 = 960 Пригадай! Не завжди одне натуральне число можна поділити на інше націло. В такому випадку ми отримуємо остачу. 157 : 154 = 1 (ост.3) 446 : 222 = 2(ост.2) 154 • 1 + 3 = 157 222 • 2 + 2 =446

Номер слайду 4

Алгоритм ділення на трицифрове число 201082I542 1626 I371 -3848 3794 - 542 542 0 Виділяємо перше неповне ділене 2010 2. Визначаємо кількість цифр в результаті. 3. Ділимо 2010 на 542. Прикидаємо найбільш близький результат(20 сот.: 5 сот.) Найвірогідніші результати 4 або 3. 542 х 3 = 1626; 542 х 4= 2168 (багато) Отже, в результат записуємо 3 та шукаємо остачу 2010-1626=384.Перевіряємо(384 < 542) 4. До знайденої остачі зносимо наступний розряд (число 8). Отримали друге неповне ділене 3848. Прикидаємо найбільш близький результат (38 сот. : 5 сот.) Найвірогідніший результат 7. 542 х 7=3794 В результат записуємо 7 і шукаємо остачу 3848 – 3794= 54. (Остача 54 < 542) 5. До остачі 54 зносимо наступний (останній) розряд (2). Отримали третє неповне ділене 542. 542 : 542 =1. В результаті: 371

Номер слайду 5

Приклади № 1039 Продовж обчислення 75768I462 462 I1 . . 2956 83688I264 792 I3 . . Якщо виникнуть труднощі, скористайся алгоритмом ділення на трицифрове число.

Номер слайду 6

Задача № 1040 1110км 6 год v – 90км/год v - ? км/год Яка загальна швидкість зближення? 2. Яка швидкість другого електропоїзда? Склади і розв’яжи обернену задачу, в якій потрібно знайти t (час)

Номер слайду 7

1) 1110:6=185( км/год)- швидкість; 2) 185- 90= 95 ( км/год)-швидкість другого електропотяга. Відповідь: 95 км\год швидкість другого електропотяга.

Номер слайду 8

I електропотяг- 90км\год II електропотяг-95 км\год Розв’язання 1)90+95= 185 (км\год)- швидкість зближення; 2) 1110:185= 6( год) Відповідь: через 6 год зустрінуться електропотяги. S- 1110км; t-? год

Номер слайду 9

Суконь Блузок 6 днів 120 шт. 60 шт. 1 день ? шт. ? шт. ? днів 540 шт. 270 шт. Задача № 1041 План Скільки суконь пошили за 1 день? Скільки блузок пошили за 1 день? За скільки днів пошиють 540 суконь? Перевір: Чи за цей же час пошиють 270 блузок?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Самостійна робота 16345 • а – 9348 : а , якщо а = 41 5608 • а + 16416 : а , якщо а = 304 Рівняння х • 87 = 32661 - 4908

Номер слайду 12

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стадник Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
31 січня 2022
Переглядів
2661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку