Презентація з математики для 3 класу "Множина та її елементи"

Про матеріал
Урок математики "Множина та її елементи" у 3 класі за освітньою технологією "РОСТОК" . Презентація та короткий конспект уроку.
Перегляд файлу

Урок «Множина та її елементи»

Мета уроку: познайомити учнів з поняттям «множина» і «елемент множини»; опрацьовувати навички усних і письмових обчислень, розв'язувати задачі на повторення

  1. Організація класу.

Привітання з дітьми. Створення позитивного психологічного клімату класу (слайд 2).

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  2. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок (слайд 3).

  1. Самовизначення до діяльності (слайди 4-6).
  2. Вивчення нового матеріалу.
  •          слайд 7: учні підбирають назви для різних об’єднань об’єктів: колекція марок, набір олівців, зграя птахів, чайний сервіз, букет квітів і т. д.;
  •          слайд 8: ознайомлення з теоретичним матеріалом у підручнику;
  •          слайд 9: учні підбирають загальноприйнятні назви різних множин (отара овець, табун коней, рій бджіл і т. д.); розв’язується обернена задача: позначити об’єднання різних об’єктів за допомогою терміну «множина» (наприклад: хормножина людей, які співають разом, оркестрмножина людей, які грають разом на різних музичних інструментах, бригадамножина людей, які виконують спільну роботу, класмножина дітей, котрі навчаються разом, колекціямножина предметів, зібраних разом, бібліотека – множина книг, зібраних разом);

 

Фізкультхвилинка (слайд 10)

 

  •          вивчення теоретичного матеріалу (елементи множини);

 

  1. Закріплення та опрацьовування поняття «множина», «елементи множини» (слайди 12-18).
  2. Закріплення вивченого.
  •          розв’язання рівняння (слайд 19).
  •          повторення порядку дій у виразах та прийомів усних обчислень (слайд 20).
  1. Рефлексія.
  •          Що таке множина?
  •          Що є елементами множини?
  •          Наведіть приклади множин.
  •          Чи все зрозуміло було на уроці?
  •          Оцініть свої досягнення на уроці. Хто задоволений своєю роботою?
  1. Підсумок уроку. Домашнє завдання (слайд 21).
  •          Що вам сподобалось на уроці?
  •          З чим було важко?
  •          Якими знаннями, отриманими на уроці, ви б хотіли поділитися вдома?

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Множина та її елементи

Номер слайду 3

06.01.2025 Ось дзвінок сигнал подав —До роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо,А урок свій починаймо.

Номер слайду 4

06.01.2025 Усний рахунок. Порахуйте і запишіть відповіді у зошити.50 · 2 =10070 + 30 =100109 – 9 =100101 + 1 =10220 · 5 – 100 =0100 · 0 =025 · 4 – 0 =100

Номер слайду 5

Дайте відповіді на питання.- Скільки цифр ви знаєте? Назвіть їх.- А скільки чисел можна скласти з цих цифр?- А скільки чисел ми зможемо назвати за хвилину, починаючи з одиниці?

Номер слайду 6

06.01.2025- А чи можемо ми перерахувати усі числа за урок?- Сформулюйте тему уроку.r

Номер слайду 7

06.01.2025 Дайте відповіді на питання.- Скільки цифр ви знаєте? Назвіть їх.- А скільки чисел можна скласти з цих цифр?- А скільки чисел ми зможемо назвати за хвилину, починаючи з одиниці?- А чи можемо ми перерахувати усі числа за урок?- Як одним словом можна замінити словосполучення «дуже багато»?- Сформулюйте тему уроку.

Номер слайду 8

Робота у зошиті «Росток» (с. 3, №1)Набіролівців. Зграяптахів. Чайнийсервіз. Букеттроянд. Стадокорів

Номер слайду 9

Робота у зошиті «Росток» (с. 3). Прочитайте теоретичний матеріал. У математиці будь-яку групу предметів, істот тощо називають одним словом – множина. Можна сказати: множина квітів, множина птахів, множина марок, множина учнів, множина чисел і т. д.

Номер слайду 10

Робота у зошиті «Росток»С. 3, №2, №3

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Робота у зошиті «Росток» (с. 4). Прочитайте теоретичний матеріал. Предмети, істоти, що складають множину, називаються елементами множини. Наприклад, ластівка – елемент множини птахів, береза – елемент множини дерев. Водночас хвіст ластівки не є елементом множини птахів, а листок берези або підберезник – не є елементом множини дерев.

Номер слайду 13

Робота у зошиті «Росток»С. 4, №4, №5

Номер слайду 14

Робота у зошиті «Росток», с.4, №6

Номер слайду 15

Робота у зошиті «Росток», с.4, №7березадубклен

Номер слайду 16

Робота у зошиті «Росток», с.5, №8 Яка множина зображена на малюнку?Які з цих плодів мають одне насіння або одну кісточку, а в яких багато кісточок?Чи всі плоди ростуть на деревах?Що ще росте на дереві, окрім плодів?

Номер слайду 17

Робота у зошиті «Росток», с.5, №9 ТРОЯНДАФІАЛКАГВОЗДИКАВОЛОШКАТЮЛЬПАНКвіти

Номер слайду 18

Робота у зошиті «Росток», с.5, №9 Квіти. СОСНАБАРАНРОМАШКАКОЛЮЧКА ТРОЯНДИ

Номер слайду 19

Робота у зошиті «Росток», с.5, №10

Номер слайду 20

Розв’яжи рівняння на с. 5, №13(а)Рівняннях+=х=--х=

Номер слайду 21

06.01.2025 Робота у зошиті «Росток», с.5, №13 Склади програму дій і обчисли:21 : 3 · 6 – (18 + 14) : 8 = 2351438

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Зошит «Росток», с. 5, №11, №12 (2, 3)

zip
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку