Урок «Множина та її елементи»
Мета уроку: познайомити учнів з поняттям «множина» і «елемент множини»; опрацьовувати навички усних і письмових обчислень, розв'язувати задачі на повторення
-
Організація класу.
Привітання з дітьми. Створення позитивного психологічного клімату класу (слайд 2).
-
Мотивація навчальної діяльності.
-
Актуалізація опорних знань.
Усний рахунок (слайд 3).
-
Самовизначення до діяльності (слайди 4-6).
-
Вивчення нового матеріалу.
-
слайд 7: учні підбирають назви для різних об’єднань об’єктів: колекція марок, набір олівців, зграя птахів, чайний сервіз, букет квітів і т. д.;
-
слайд 8: ознайомлення з теоретичним матеріалом у підручнику;
-
слайд 9: учні підбирають загальноприйнятні назви різних множин (отара овець, табун коней, рій бджіл і т. д.); розв’язується обернена задача: позначити об’єднання різних об’єктів за допомогою терміну «множина» (наприклад: хор – множина людей, які співають разом, оркестр – множина людей, які грають разом на різних музичних інструментах, бригада – множина людей, які виконують спільну роботу, клас – множина дітей, котрі навчаються разом, колекція – множина предметів, зібраних разом, бібліотека – множина книг, зібраних разом);
Фізкультхвилинка (слайд 10)
-
вивчення теоретичного матеріалу (елементи множини);
-
Закріплення та опрацьовування поняття «множина», «елементи множини» (слайди 12-18).
-
Закріплення вивченого.
-
розв’язання рівняння (слайд 19).
-
повторення порядку дій у виразах та прийомів усних обчислень (слайд 20).
-
Рефлексія.
-
Що таке множина?
-
Що є елементами множини?
-
Наведіть приклади множин.
-
Чи все зрозуміло було на уроці?
-
Оцініть свої досягнення на уроці. Хто задоволений своєю роботою?
-
Підсумок уроку. Домашнє завдання (слайд 21).
-
Що вам сподобалось на уроці?
-
З чим було важко?
-
Якими знаннями, отриманими на уроці, ви б хотіли поділитися вдома?