Презентація з математики урок-казка "Множення і ділення раціональних чисел"
Вчитель початкових класів Попівської філії Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу І.М. Середи Мірошниченко А.Д.
Урок – казка!!! Множення і ділення раціональних чисел
Номер слайду 2
Мета уроку: - З’ясувати можливості застосовування знань у навчальному пізнанні і практичних ситуаціях; - виявити якості знань і вмінь, що характеризують стан засвоєння учнями множення та ділення раціональних чисел; - закріпити навики по виконанню дій з різними та однаковими знаками; - розвивати творчі та інтелектуальні здібності; - виховувати вміння спостерігати, знаходити закономірності, аналізувати.
Номер слайду 3
Предмет математики такий серйозний,що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавим Блез Паскаль
Номер слайду 4
Жив був собі хлопчик Незнайко. І було в нього багато друзів смішариків, з якими він полюбляв гратися в школу, особливо цікавими для них були уроки математики.
Номер слайду 5
1 д і л е н н 2 я 4 6 7 5 3 1. (–3)І = 2. Яке число потрібно піднести до квадрата, щоб отримати 49? 3. На це число ділити не можна. 4. Остача від ділення 178 на 12. 5. (-8)І : 4і = 6. (4І - 14)і + (- 2)І = 7. (-25)І : 5і =
Номер слайду 6
1 д і л е н н 2 с ‘я 4д 6 д а 7 п ь в т ‘я в е 5 о 3 н т а с ь м и д у ь т я ц д ь ь т я
Номер слайду 7
Допоможіть розв'язати приклади
Номер слайду 8
Вибачте, Вам телеграма!!! Привіт! Шановний Незнайко!!! Ваші друзі у мене і якщо ви не розв’яжете приклади, то смішарики потраплять мені на обід
Виконайте завдання (-8)І (-0,2)і (-9)І (-Ѕ) і (-7)І (-⅛)І (-2)і (-2/5)і (-3)і (-0,1)І Розв'язати рівняння -3(х +2) = -7 8 - 4(х -2) = -12 Піднесення до квадрата і до куба раціональних чисел
Номер слайду 12
Допоможіть заповнити таблиці (а:в) і ( ав ) b –2 1 a 3
Номер слайду 13
Перевірка: b –2 1 a
3 –6
3
3 b –2 1 a 3 –6 3 10
3
–5 Ділення Множення
Номер слайду 14
Фізкультхвилинка Ви повинні визначити чи вірна відповідь, якщо вірна ,то піднімаєте руки вгору і хлопаєте , а якщо ні – встаєте і присідаєте. -10*5=-50 -0,5*10=-5 0,6*2=(-1,2) 70:15=(-5) 12*(-5)=(-60) -20*(15)=(-300) -5:100=(-0,005) 16:(-40)=(-0,4)
Номер слайду 15
Давайте допоможемо Незнайці і його товаришам. Потрібно у таблиці зафарбувати червоним кольором клітинки, в яких після виконання множення треба записати додатні числа , а синім –клітинки, в яких треба записати від’ємні числа. х -2 0 - 1 2 -2 -1 1 0 1
Номер слайду 16
Повторимо правила Як помножити два від'ємні числа? Як помножити два числа з різними знаками? Як знайти частку двох від'ємних чисел? Як знайти частку двох чисел з різними знаками? Які властивості множення чисел ви знаєте?
Номер слайду 17
Назвіть другий будиночок ВЛАСТИВОСТІ ав=ва (ав)с=а(вс) а(в+с)=ав+ас ? - 5∙49∙4= (-7/9)∙(-78/17)∙(-9/7)= (-3,8)∙4,7+(-1,2)∙4,7=
Номер слайду 18
Завдання самостійної роботи 1. Виконайте дії: 4,3·(–2,6); - 21: (-6) 2. Спростіть вираз: –2,4m·(–3n); 2) –8а–12b+5a+17b; 3. Знайдіть значення виразу: (–2,28–(–0,98)): 2,6 + 1,4–(–0,2). 4. Не виконуючи обчислення, порівняйте: 1) (–5)9 і (–0,5)6; 2) –73 і (–7)3.
Номер слайду 19
Домашнє завдання Підготуватись до контрольної роботи: виконати завдання для самоперевірки с. 230 (1-10); розв’язати типові задачі с. 231 (№ 1- №10).