16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Презентація з предмета "Виробниче навчання". З професії " Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" Тема уроку: «Розбирання та збирання рульового керування»

Про матеріал
Презентація з предмета "Виробниче навчання". З професії " Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" Тема програми: Розбирання та збирання механізмів керування Тема уроку: «Розбирання та збирання рульового керування»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Рульове керування

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Усе почалося з того, що я озирнувся і, не побачивши автомобіль своєї мрії, вирішив сконструювати його сам. Фердинанд Порше

Номер слайду 4

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ

Номер слайду 5

У 1886 році інженери Карл Бенц та Готліб Даймлер сконструювали перший автомобіль

Номер слайду 6

Румпель (кермо)

Номер слайду 7

Перше кругле кермо в 1894 році сконструював автогонщик Альфред Вашерон.

Номер слайду 8

На перших автомобілях кінця 19 століття був установлений рульовий механізм – "шестерня-рейка"

Номер слайду 9

Американський інженер Френсіс Девіс - у 1925 році запатентував перший гідропідсилювач керма

Номер слайду 10

Автомобіль з електропідсилювачем (початок 20 ст.)

Номер слайду 11

В 1988 році в Японії електропідсилювач керма встановлений на автомобілі Suzuki Cervo

Номер слайду 12

Відео №2

Номер слайду 13

Електронний засіб навчального призначення

Номер слайду 14

РОЗДІЛ. 2. Обов'язки і права водіїв механічних транспортних засобів 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний: а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан ТЗ

Номер слайду 15

РОЗДІЛ 31. ТЕХНІЧНИЙ СТАН ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ 31.4. Забороняється експлуатація ТЗ згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:

Номер слайду 16

Тип транспортного засобу Граничне значення сумарного люфту, град, не більше ніж Легкові автомобілі та вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 3,5 т 10 Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т 10 Автобуси з дозволеною максимальною масою понад 5 т 20 Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масоюпонад 3,5 т 20 Автомобілі і автобуси, зняті з виробництва 25 31.4.2.Рульове керування:  а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення:

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Повторення матеріалу призначення рульового керування; призначення рульового механізму; призначення рульового приводу; що таке рульова трапеція та які її елементи; типи рульових механізмів.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Повторення матеріалу будова рульового механізму типу черв’як-ролик. 1 3 2 4

Номер слайду 21

Повторення матеріалу будова рульового механізму типу черв’як-ролик.

Номер слайду 22

ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТЕДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ СЛЮСАРЯ З РЕМОНТУ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Номер слайду 23

УВАГА!

Номер слайду 24

Учні використовують обладнання, інструмент і спецодяг відповідно до теми заняття і виду роботи

Номер слайду 25

На робочих місцях мають забезпечуватися безпечні умови для проведення робіт; обладнання, інструмент та прилади мають відповідати характеру виконуваної роботи.

Номер слайду 26

Забороняється користуватися несправним чи зламаним інструментом!

Номер слайду 27

Робоче місце завжди тримати в порядку та чистоті

Номер слайду 28

Зняті з автомобіля вузли і деталі складаємо на столи так, щоб не заважали подальшій роботі

Номер слайду 29

Злив та розлите паливо або оливу слід негайно прибрати, використовуючи пісок чи тирсу

Номер слайду 30

Вимоги безпеки після закінчення роботи Забороняється: 1. Мити руки у мастилі, паливі ганчіркою, забрудненою ошурками і стружкою. 2. Використані матеріали слід складати у спеціальну тару. 3. Прибрати робоче місце.

Номер слайду 31

Забороняється користуватися несправним та пошкодженим електроінстументом!

Номер слайду 32

При спеціальних роботах використовувати засоби індивідуального захисту!

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Протипожежний захист Займання треба гасити за допомогою вогнегасників, піском або струменем розпиленої води

Номер слайду 35

План евакуації При надзвичайних ситуаціях діяти згідно плану евакуації майстерні, приміщення освітнього закладу та/або підприємства

Номер слайду 36

Чітко виконувати вказівки і зауваження майстра!

Номер слайду 37

Відео №3

Номер слайду 38

Відео №4

Номер слайду 39

Рис. Будова рульового керування: 1 - бічна тяга; 2 - сошка; 3 - середня тяга; 4 - маятниковий важіль; 5 - регулювальна муфта; 6 - нижній кульовий шарнір передньої підвіски; 7 - правий поворотний кулак; 8 - верхній кульовий шарнір передньої підвіски; 9 - правий важіль поворотного кулака; 10 - кронштейн маятникового важеля; 11 - правий лонжерон кузова; 12 - пробка маслозливного отвору; 13 - картер рульового механізму; 14 - вал рульового керування; 15 - облицювальний кожух валу рульового керування; 16 - рульове колесо; 17 - труба верхньої опори валу рульового керування; 18 - кронштейн валу рульового керування; 19 - лівий лонжерон кузова; 20 - стяжні хомути регулювальної муфти; 21 - лівий поворотний кулак

Номер слайду 40

Розбирально–збиральні роботи Рульового керування

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Тестовий контроль по темі «Розбирання та збирання рульового механізму»

Номер слайду 53

1. Яке рульове з’єднання не використовується в рульовому керуванні автомобіля:  а) черв’як-ролик б) черв’як-сектор в) рейка-сектор г) болт-шарик

Номер слайду 54

1. Яке рульове з’єднання не використовується в рульовому керуванні автомобіля:  а) черв’як-ролик б) черв’як-сектор в) рейка-сектор г) болт-шарик

Номер слайду 55

2. При замірі люфта за допомогою люфтоміра-динамометра на легковому авто, зусилля прикладення не повинно перевищувати:  а) 10 Н б) 20 Н  в) 30 Н г) 40 Н  10Н 20Н 30Н 40Н

Номер слайду 56

2. При замірі люфта за допомогою люфтоміра-динамометра на легковому авто, зусилля прикладення не повинно перевищувати:  а) 10 Н б) 20 Н  в) 30 Н г) 40 Н  10Н 20Н 30Н 40Н

Номер слайду 57

3. Яка деталь рульового механізму жорстко не кріпиться до кузова?  а) рульовий вал б) поворотна тяга в) маятник г) картер рульового механізму

Номер слайду 58

3. Яка деталь рульового механізму жорстко не кріпиться до кузова?  а) рульовий вал б) поворотна тяга в) маятник г) картер рульового механізму

Номер слайду 59

4.Якими цифрами позначені на малюнку деталі рульового керування?  21, 7 поворотна цапфа; 12 картер рульового механізму; 14 вал рульового керування; 10 маятниковий важіль

Номер слайду 60

4.Якими цифрами позначені на малюнку деталі рульового керування?  21, 7 поворотна цапфа; 13 картер рульового механізму; 14 вал рульового керування; 10 маятниковий важіль

Номер слайду 61

5. Якого типу рульовий механізм встановлюється на автомобілях сімейства ВАЗ 2101-2107 а) гвинтовий б) зубчастий в) черв'ячний г) комбінований

Номер слайду 62

5. Якого типу рульовий механізм встановлюється на автомобілях сімейства ВАЗ 2101-2107 а) гвинтовий б) зубчастий в) черв'ячний г) комбінований

Номер слайду 63

6. На який робочий пристрій водій впливає для повороту автомобіля а) поворотний важіль         б) сошку  в) цапфу                  г) рульове колесо

Номер слайду 64

6. На який робочий пристрій водій впливає для повороту автомобіля а) поворотний важіль         б) сошку  в) цапфу                  г) рульове колесо

Номер слайду 65

7. Які причини можуть викликати підвищений люфт рульового керування на автомобілі а) знос з'єднань у вузлах карданної передачі рульового вала б) недостатня кількість масла в бачку масляного насоса в) попадання води в систему гідропідсилювача г) будь-які з перерахованих причин

Номер слайду 66

7. Які причини можуть викликати підвищений люфт рульового керування на автомобілі а) знос з'єднань у вузлах карданної передачі рульового вала б) недостатня кількість масла в бачку масляного насоса в) попадання води в систему гідропідсилювача г) будь-які з перерахованих причин

Номер слайду 67

8. Які деталі передають зусилля від лівої цапфи до правої, забезпечуючи їх узгоджений поворот а) поперечна тяга б) поздовжня тяга в) сошка г) всі перераховані

Номер слайду 68

8. Які деталі передають зусилля від лівої цапфи до правої, забезпечуючи їх узгоджений поворот а) поперечна тяга б) поздовжня тяга в) сошка г) всі перераховані

Номер слайду 69

9. Які деталі передають зусилля від рульової сошки на рульову трапецію а) поперечна тяга б) поздовжня тяга в) сошка г) всі перераховані

Номер слайду 70

9. Які деталі передають зусилля від рульової сошки на рульову трапецію а) поперечна тяга б) поздовжня тяга в) сошка г) всі перераховані

Номер слайду 71

10. Який привід забезпечує одночасний поворот керованих коліс а) рульова трапеція               б) глобоїдний черв'як               в) гідропідсилювач

Номер слайду 72

10. Який привід забезпечує одночасний поворот керованих коліс а) рульова трапеція               б) глобоїдний черв'як               в) гідропідсилювач

Номер слайду 73

Відео №5

Номер слайду 74

А на початку шляху мало хто в нас вірив, хіба не так? Квентін Тарантіно

Номер слайду 75

Домашнє завдання Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. - К.: Либідь, 2014. - 420 с. ТО механізмів керування [§ 6.3 стор. 341-350].

Номер слайду 76

cutt.ly/VrwTnWg

ppt
Додано
11 березня
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку