Тип транспортного засобу Граничне значення сумарного люфту, град, не більше ніж Легкові автомобілі та вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 3,5 т 10 Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т 10 Автобуси з дозволеною максимальною масою понад 5 т 20 Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масоюпонад 3,5 т 20 Автомобілі і автобуси, зняті з виробництва 25 31.4.2.Рульове керування: а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення:
Рис. Будова рульового керування: 1 - бічна тяга; 2 - сошка; 3 - середня тяга; 4 - маятниковий важіль; 5 - регулювальна муфта; 6 - нижній кульовий шарнір передньої підвіски; 7 - правий поворотний кулак; 8 - верхній кульовий шарнір передньої підвіски; 9 - правий важіль поворотного кулака; 10 - кронштейн маятникового важеля; 11 - правий лонжерон кузова; 12 - пробка маслозливного отвору; 13 - картер рульового механізму; 14 - вал рульового керування; 15 - облицювальний кожух валу рульового керування; 16 - рульове колесо; 17 - труба верхньої опори валу рульового керування; 18 - кронштейн валу рульового керування; 19 - лівий лонжерон кузова; 20 - стяжні хомути регулювальної муфти; 21 - лівий поворотний кулак