Презентація з теми"Дотримання прав людини."

Про матеріал
Комп'ютерна презентація до уроку з предмету "Досліджуємо історію і суспільство" ( 5 клас НУШ , Досліджуємо історію і суспільство : підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти / І. Д. Васильків, О. Я. Басюк, Г. С. Гінкул, Л. А. Грисюк, І. С. Димій, О. А. Іртищева, М. І. Костікова, І. Л. Паршин, Р. В. Шеремета. — Тернопіль : Астон, 2022. — 228 с. : іл.) Урок 12.“Дотримання прав людини."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дотримання прав людини. БІЛИЦЬКИЙ КЗЗСО І-ІІ СТ.№ 8 ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИВчитель Тетяна БЕЗВЕРХНЯ 2022 рік. Урок з предмету «Досліджуємо історію і суспільство. 5 клас (інтегрований курс)»

Номер слайду 2

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: пояснює, чому і якими правами від народження наділена кожна людина [6 ГІО 5.2.1-1]пояснює, як держава забезпечує реалізацію прав людини (зокрема дитини) [6 ГІО 5.2.1-2]називає порядок дій у випадку порушення прав дитини [6 ГІО 5.2.2-1]обґрунтовує необхідність захищати права людини і громадянина та дотримуватись обов’язків громадянина [6 ГІО 5.2.2-2]переконує інших у перевагах поведінки, заснованої на повазі до прав людини і повазі до гідності людини [6 ГІО 6.1.1-3]обговорює важливість поваги прав людини всіма людьми [6 ГІО 5.2.1-3]виявляє мову ворожнечі [6 ГІО 5.3.2-3]ідентифікує випадки дискримінації (зокрема утисків), булінгу (цькування) та визначає їх наслідки для особи і групи осіб, до якої ця особа належить [6 ГІО 5.3.2-1]

Номер слайду 3

БАРОМЕТР НАСТРОЮ.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Прагну пізнати щось нове. Байдуже, нічого цікавого не дізнаюсь. Не цікаво

Номер слайду 4

Згадайте… —які права людини вам відомі; — як взаємопов’язані права та обов’язки; — ситуації, в яких, ймовірно, порушувалися ваші права. Як ви розумієте… — значення слів «конфлікт», «дитина»; — поняття «мова ворожнечі»? Чи знаєте ви, що… — розрізняють види конфлікту за критерієм його впливу на нас — «корисний» і «шкідливий»?«Давно визнано, що необхідним елементом захисту прав людини було значне поширення знань про те, що є її правом і як воно може бути захищене». Бутрос Бутрос Галі, єгипетський дипломат і політик, Генеральний секретар ООН в 1992–1996 роках

Номер слайду 5

11.1. Порушення прав людини. ПРОЯВИ ДИСКРИМІНАЦІЇПопрацюйте з підручником (пункт 11.1.) та відновіть послідовність слів у реченні: «ставлення», «Дискримінація - це», «негативне», «одних людей», «через певні», «до інших», «індивідуальні риси».(Дискримінація – це … . Працюємо разом ! Мапа знань “Прояви дискримінації”Мова ворожнечіРасизмагресивні висловлювання, які принижують іншулюдину чи групу людейнетерпимість чи неприязне ставлення до когось або чогось, незнайомого та незвичногонетерпимість чи неприязне ставлення до представників різних рас. Ксенофобія. Ейджизмдискримінація через вік. Гендерна дискримінаціядискримінація за статевою ознакою

Номер слайду 6

Противагою нетерпимості є толерантність. Це здатність взаємодіяти з людьми іншого способу життя, без ворожнечі сприймати думки і погляди, які відрізняються від власних. Толерантність.

Номер слайду 7

Зробимо проміжні підсумки: Дайте розгорнуті відповіді на запитання: Які прояви дискримінації ви помічали в щоденному житті? Чи стосувалися вони особисто вас? Чи доводилося вам зустрічатися з мовою ворожнечі?Які емоції переживали в той момент?Чи вважаєте себе толерантною людиною?

Номер слайду 8

ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ11.2. Конфлікти та способи їх подолання

Номер слайду 9

Способи подолання конфлікту.

Номер слайду 10

ВИСНОВОКПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВСПОСОБИ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВПРОБЛЕМА: Конфлікти в нашому житті

Номер слайду 11

11.3. Булінг в школі. Перегляд Відео за посиланням: https://youtu.be/0 DLc_j. AZ2h. A

Номер слайду 12

Вправа «Рука допомоги»Напишіть на кожному пальці, які способи боротьби з булінгом ви можете запропонувати (вітатися з жертвою булінгу, звернутися до старших по допомогу, не поширювати пліток, не підтримувати тих, хто ображає інших). Стримуй гнів.ігноруй бешкетника. Дій хоробро. Розкажи дорослим про знущання. Розповідай про це

Номер слайду 13

Підведемо підсумки: ПРОДОВЖІТЬ РЕЧЕННЯ: На уроці я дізнався/дізналася що …Мені стануть у пригоді такі знання…. Найбільше мене вразило … Я обов’язково скористаюся такими знаннями (отриманими на уроці) в своєму житті, тому що …

Номер слайду 14

Оцініть свою роботу на уроці: ДУЖЕ ДОБРЕДОБРЕВАРТО ЗРОБИТИ КРАЩЕ

Номер слайду 15

Домашнє завдання:1. Опрацюйте параграф 11, 2. Перегляньте мультик за посиланням  https://cutt.ly/PIsx. BMQ 3. Виконайте вправу за посиланням https://wordwall.net/play/38680/986/730 Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 червня 2023
Переглядів
2730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку