Презентація з теми: "Кривошипно-шатунний механізм автомобіля"
Згідно своєму призначенню кривошипно-шатунний механізм (КШМ) сприймає тиск газів, які виникають при згоранні паливно-повітряної суміші в циліндрах двигуна, перетворюючи його в механічну роботу по обертанню колінчастого валу.
Торецький професійний ліцей До кривошипно-шатунного багатоциліндрових двигунів належать такі деталі: Картер (блок циліндрів) з головкою й ущільнювальною прокладкою; Поршнева група (поршні, поршневі кільця, поршневі пальці); Шатуни; Колінчастий вал; Маховик; Піддон картера. Кривошипно-шатунний механізм двигуна
Торецький професійний ліцей Картер – це найбільша, та найскладніша деталь двигуна, як правило, коробчастого перерізу, що править за опору для робочих деталей та механізмів і захищає їх від забруднення. Іноді циліндри виготовляються разом із картером, тоді ця деталь називається блок-картером Картер
Торецький професійний ліцей Поршень – це металевий стакан, днищем повернутий догори,який сприймає тиск газів і передає його через поршневий палець і шатун за колінчастий вал. Верхня, підсилена частина поршня називається головкою, а нижня, напрямна – юбкою. Приливки у стаканах юбки, що призначаються для встановлення поршневого пальця, називають бобишками. Поршнева група Поршень
Торецький професійний ліцей Маховик – це чавунний диск, що кріпиться болтами до фланця колінчастого вала й призначається для підвищення рівномірності обертання, а також забезпечує подолання двигуном короткочасних перевантажень за рахунок накопиченої під час обертання енергії. Маховик
Торецький професійний ліцей Картер зчеплення й маховик становить захисний кожух, виготовлений з алюмінієвого сплаву; його кріплять до задньої частини блока циліндрів. Для точної фіксації картера відносно деталей коробки передач та зчеплення у блок циліндрів запресовано штифти. Картер зчеплення й маховик
Торецький професійний ліцей Підвіску двигуна до рами роблять у трьох або чотирьох точках. Як опори до картера двигуна пригвинчують спеціальні кронштейни. За задні опори іноді правлять лапи картера зчеплення або подовжувач коробки передач. Під опори встановлюють гумові подушечки або пружини Підвіска двигуна до рами