Цілі й ключові завдання уроку: ознайомити з життям і творчістю письменника; дослідити, як у творі на прикладі героїв оповідання зображена людська доброта й жорстокість; розвивати вміння самостійно характеризувати героїв твору; виразно читати та добирати цитати на підтвердження власних думок; давати оцінку поведінці та вчинкам героїв, робити висновки; виховувати доброту, милосердя, любов до природи, відповідальність за свої вчинки.
Пам’ятка “Як стати добрим” ПОСПІШАЙ РОБИТИ ДОБРО. ЗА ДОБРО ДОБРОМ СПІШИ ВОЗДАТИ – МУДРІСТЬ ЗАВШЕ ДОБРОЮ БУЛА. ЩОБ БУТИ ДОБРИМ, ВИЯВЛЯЙ СПІВЧУТТЯ БЛИЖНЬОМУ. ЩОБ ЖИТТЯ БУЛО ЩАСЛИВИМ, КОЖЕН ДЕНЬ РОБИ ДОБРІ СПРАВИ. ДОБРЕ ДІЛО ТЕ, ЩО ВИКЛИКАЄ ПОСМІШКУ НА ОБЛИЧЧІ ІНШОЇ ЛЮДИНИ. ДОБРОТА – НАЙБІЛЬШЕ ДОСЯГНЕННЯ ЛЮДИНИ.
Бережіть природу, любі діти, Я до цього все життя вас закликаю. Хто байдуже ставиться до неї, Той у грудях серденька не має. А якщо його немає в грудях, До природи він байдужий буде. Пам'ятаймо це і я, і ти, Маймо в серці зерна доброти. Ці зернятка будуть проростати, Спів почуєте душі своєї. Про природу станете ви дбати, Вірним другом будете для неї. Л.Українка