Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком. Досліджую звуки і букви, склад, наголос. Українська мова, 2 клас. Урок 10
Номер слайду 2
Знову день почався, діти,Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити —Кличе в подорож дзвінок. Сьогодні в нас урок звичайний,Та вчить багато нас чого. Хай буде він для нас повчальний!За це подякуєм йому!
Номер слайду 3
Гра «Правильно і швидко!»Відгадування загадок. Намистини зелененькі —Дрібні ягідки смачненькі. Протягни за ними ручки — Покусаються колючки. (Аґрус.)Бурячок в землі дрімає,Я швиденько виростаю. Свіжий борщик зварять з мене, Не червоний, а зелений. (Щавель.)1-га група
Номер слайду 4
2-га група. Ледь помітний він, маленький... То квадратний, то кругленький... Як його ти відірвеш, То штани не застібнеш. (Ґудзик.)Чистить курточку, штанці,Чобітки і сап'янці... Дуже працьовита тітка. Здогадались, хто це? (Щітка.)
Номер слайду 5
3-га група. Кинула шишку на мене зозуля,В мене на лобі з'явилася... (ґуля). Хто хвіст залишає,Коли від ворога тікає? (Ящірка.)
Номер слайду 6
— Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати слова, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Розгадаємо таємниці цих букв. Тому запам'ятайте... Сьогодні... Я — учень-дослідник. Я — хочу знати. Я — думаю. Я — вмію. Я — знаю. Я — особистість творчаІ таємницю я, ю, є, ї неодмінно розгадаю!
Номер слайду 7
Робота за підручником (с. 19)
Номер слайду 8
Фізкультхвилинка. Треба вдома помагати, Знають всі про це малята.(Руки на поясі, постава пряма, повороти тулуба праворуч — ліворуч.)Донька мамі помагає — Стіл святковий накриває, (Імітація розставлення посуду на столі.)Візьме віник, буде в хаті,Як матуся, підмітати, (Діти зображують працю з віником.) Різні овочі помиє, Якщо, звісно, це уміє...(Показують, як можна помити овочі під краном.)Таткові поможе син:(Горизонтально долонею порівнюють «зріст тата» та власний.)Молоток та цвяхи він Може швидко подавати;(Зображують подавання уявних інструментів з підлоги вгору.)Може килим вибивати На подвір'ї разом з татом,(Імітація вибивання підвішеного на мотузку килима.)Майструвати чи копати...(Зображення трудових дій із молотком, викруткою або праці з лопатою.)Головне, часу не гай,(Ритмічне почергове притупування ніжками.)Не лінись, допомагай!(Діти повчально піднімаються вгору вказівного пальця.)
Номер слайду 9
Каліграфічна хвилинка14 вересня. Класна роботая ю є ї ял юр єд їж. Вправа 4
Номер слайду 10
Гра «Наше дослідження» (вправа 4). Я-кось, сто-їть, Є-ва, зна-ю.
Номер слайду 11
о= о
Номер слайду 12
Вправа 8 Ти маєш знати своє ім`я і прізвище. А ще – назву міста або села, у якому живеш. І свою вулицю та номер будинку. ім`я о – = о
Номер слайду 13
Гра «Кореспондент»
Номер слайду 14
Бесіда— Які букви ми сьогодні повторили на уроці?— Що дослідили про букви я, ю, є?— Скільки звуків позначає буква ї?
Номер слайду 15
Рефлексія. Сьогодні я дізнався(лася)... Було цікаво... Було складно... Я зрозумів(ла), що... Тепер я зможу... Я навчився(лася)... У мене вийшло... Я зміг(змогла)...