Лист МОН України від 16 квітня 2020 р. №1/9 – 213 “Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.” В умовах дистанційного навчання педагогічні ради шкіл можуть самостійно визначати деталі освітнього процесу і завершення навчального року, а підсумкове оцінювання може здійснюватись віддалено. “Незалежно від термінів карантину школам вже сьогодні варто готуватись до завершення навчального року. Тому ми надали розширені роз’яснення і рекомендації щодо завершення навчального року та оцінювання в умовах карантину і дистанційного навчання. Рішення Уряду щодо продовження карантину станом на 16 квітня немає, однак МОН готує школи до різних варіантів розвитку подій, щоб завершити навчальний рік максимально ефективно”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій. style.colorfillcolorfill.type
1. Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів має бути завершено не пізніше 15 червня 2020 року. 2. Керівникам шкіл рекомендовано затвердити графіки видачі свідоцтв про здобуття базової середньої освіти випускникам 9-х класів, враховуючи протиепідеміологічні вимоги. 3. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, у 2019/2020 навчальному році рекомендовано не проводити масові заходи, зокрема – останні дзвоники та випускні вечори. У межах академічної автономії, відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішніми питаннями кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників. З огляду на варіативність організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання, МОН рекомендує закладам загальної середньої освіти:
- організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу здоров'язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів; - забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією; - укласти графік дистанційних перевірочних робіт та усних опитувань з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу; - провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр; - завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом загальної середньої освіти на початку навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів; - завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень; - мінімізувати кількість звітної документації з питань організації дистанційного навчання учнів, яку мають подавати вчителі.
Щодо організації оцінювання в умовах дистанційного навчання Оцінювання є невід'ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об'єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів. У синхронному режимі учні можуть: - виконувати тести на платформах Google Сlassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня; - виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо; - брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам'ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах; - брати участь в онлайн-уроках із використанням відеоінструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, Moodle) у закритих групах Facebook та ін.;виконувати інші завдання, які пропонує вчитель.style.colorfillcolorfill.type
Асинхронний режим є більш гнучким у застосуванні, оскільки учні можуть виконувати завдання у зручний час, проте менш об'єктивним. Результати оцінювання навчальних досягнень рекомендовано повідомляти учням у такі способи: фіксувати в електронному щоденнику (за наявності), надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв'язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо). Підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт, підсумкова оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об'єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення семестрової контрольної роботи.
Організація дистанційного навчання. Алгебра, геометрія – Історія - Укр.мова/література - Заруб.літер., право, біологія, географія, фізика, хімія, технології, основи здоров’я, мистецтво. Classroom, Zoom, Na. Urok. Classroom. Viber, телефон. Na. Urok, підручник. Предмет Інструмент для дист.навчання. Головне при дистанційці – це зворотний зв’язок між вчителем та учнемstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Зразок заяви на 10 клас Заяви відправляти в електронному вигляді на мою пошту:28chernenko@gmail.com. Директору ЧЗОШ І-ІІІ ст. Шомаховій О. А. Стужук С. М.,матері учениці 9-Б класу. Заява Прошу Вас зарахувати до 10 класу з ІКТ профілем шляхом переведення мою дочку, Стужук Ольгу. ____травня 2020 р. Підпис