Презентація "Закінчення навчального року в умовах карантину"

Про матеріал
Батьківські збори були проведені у випускному 9 класі у сервісі Zoom. Черга денна: 1. Завершення н.року (Лист МОН) 2. Оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання. 3. Організація дист.навчання в Черкаській школі І-ІІІ ст. в 9-Б класі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори 9-БВ умовах карантинуstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Черга денна:1. Завершення навчального 2019-2020 року (Лист МОН від 16.04.2020 р. № 1/9 - 213)2. Організація дистанційного навчання з предметів освітнього процесу3. Успішність учнів 9-Б класу з предметів4. Різне ( ремонт класу, заяви на 10 клас)style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Лист МОН України від 16 квітня 2020 р. №1/9 – 213 “Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.” В умовах дистанційного навчання педагогічні ради шкіл можуть самостійно визначати деталі освітнього процесу і завершення навчального року, а підсумкове оцінювання може здійснюватись віддалено. “Незалежно від термінів карантину школам вже сьогодні варто готуватись до завершення навчального року. Тому ми надали розширені роз’яснення і рекомендації щодо завершення навчального року та оцінювання в умовах карантину і дистанційного навчання. Рішення Уряду щодо продовження карантину станом на 16 квітня немає, однак МОН готує школи до різних варіантів розвитку подій, щоб завершити навчальний рік максимально ефективно”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

1. Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів має бути завершено не пізніше 15 червня 2020 року. 2. Керівникам шкіл рекомендовано затвердити графіки видачі свідоцтв про здобуття базової середньої освіти випускникам 9-х класів, враховуючи протиепідеміологічні вимоги. 3. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, у 2019/2020 навчальному році рекомендовано не проводити масові заходи, зокрема – останні дзвоники та випускні вечори. У межах академічної автономії, відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішніми питаннями кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників. З огляду на варіативність організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання, МОН рекомендує закладам загальної середньої освіти:

Номер слайду 5

- організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу  здоров'язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів; - забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією; - укласти графік дистанційних перевірочних робіт та усних опитувань з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу; - провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр; - завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом загальної середньої освіти на початку навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів; - завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень; - мінімізувати кількість звітної документації з питань організації дистанційного навчання учнів, яку мають подавати вчителі.

Номер слайду 6

Щодо організації оцінювання в умовах дистанційного навчання Оцінювання є невід'ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об'єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів. У синхронному режимі учні можуть: - виконувати тести на платформах Google Сlassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня; - виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо; - брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам'ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах; - брати участь в онлайн-уроках із використанням відеоінструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, Moodle) у закритих групах Facebook та ін.;виконувати інші завдання, які пропонує вчитель.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Асинхронний режим є більш гнучким у застосуванні, оскільки учні можуть виконувати завдання у зручний час, проте менш об'єктивним. Результати оцінювання навчальних досягнень рекомендовано повідомляти учням у такі способи: фіксувати в електронному щоденнику (за наявності), надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв'язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо). Підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт, підсумкова оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об'єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення семестрової контрольної роботи.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Організація дистанційного навчання. Алгебра, геометрія – Історія - Укр.мова/література - Заруб.літер., право, біологія, географія, фізика, хімія, технології, основи здоров’я, мистецтво. Classroom, Zoom, Na. Urok. Classroom. Viber, телефон. Na. Urok, підручник. Предмет Інструмент для дист.навчання. Головне при дистанційці – це зворотний зв’язок між вчителем та учнемstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Інтерфейс Classroom

Номер слайду 11

Лента

Номер слайду 12

Тести Na. Urok. Задания

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Виконання письмових завдань учнями

Номер слайду 15

Розклад відеоуроків з алгебри та геометрії: Вівторок – 13.00 – алгебра. Четвер – 13.00 - геометрія. Так ми виглядаємо в Zoom

Номер слайду 16

Телеуроки для 9-го класу ведуться провідними вчителями та просто ініціативними освітянами Києва щодня з 10.00 год на каналах Рада та UA: Культура за розкладом. Всеукраїнська школа онлайн style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 17

Переваги дистанційного навчання

Номер слайду 18

Успішність учнів ( до 24.04. я складаю відомість по всіх предметах)Українська мова Хімія. Українська література Біологія. Зарубіжна література Географія. Англійська мова Основи здоров’я. Алгебра ТехнологіїГеометрія Фізична культура. Право. Фізика style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 19

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}У.м. Укр.літ. Англ. Алг. Геом.…….…….1. Баландін8,10,911,6,7…….……………2. Безрученко3. Близнюк. Зразок відомості з оцінками Після послаблення карантинних заходів ВСІ оцінки будуть виставлені до класних журналів без дат!!!

Номер слайду 20

Зразок заяви на 10 клас Заяви відправляти в електронному вигляді на мою пошту:28chernenko@gmail.com. Директору ЧЗОШ І-ІІІ ст. Шомаховій О. А. Стужук С. М.,матері учениці 9-Б класу. Заява Прошу Вас зарахувати до 10 класу з ІКТ профілем шляхом переведення мою дочку, Стужук Ольгу. ____травня 2020 р. Підпис

Номер слайду 21

Будьте здорові!!!

pptx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
6107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку