Проаналізуємо окремі епізоди повісті Перевіримо знання змісту твору. Визначимо проблеми, які порушив письменник у повістіБудемо розвивати спільно творчі здібності й вчитися дослуховуватися один до одного. Будемо розвивати читацькі інтереси учнів. Виховувати толерантність у ставленні до людей, кращі моральні якості
Пошук скарбів 1. Настала субота. Ранок видався ясний і свіжий. (Мурахоїд)2. Том з відром та довгою щіткою вийшов на вулицю. (Тукан)3. Із хвіртки, наспівуючи «Дівчата з Буффало», підстрибцем вибіг Джим з бляшаним відром у руці. (Жук-титан)4. «…Джиме, я дам тобі кульку, я дам тобі свою білу мармурову кульку.» (Колібрі)5. Ось у далині з’явився Бен Роджерс. Кепкувань цього хлопця Том боявся найбільше. (Ібіс червоний)6. Том зневажливо глянув на хлопця і сказав: «Що ти називаєш роботою?»… (Броненосець)7. «…Я вважаю, що навряд чи знайдеться хтось один на тисячу, навіть на дві тисячі хлопців, хто може це зробити як слід» (Лінивець)8. Том віддав щітку, на його обличчі виписувалась нехіть, зате в серці буяла радість. ( Дика кішка)9. Отже, жити на світі не так уже й погано. Сам того не відаючи, Том відкрив великий закон, який керує вчинками людей, а саме: коли хлопчикові, або дорослому забагнеться чогось, треба, щоб цього нелегко було досягти. (Скарб)