Пропоную цю презентацію використовувати на підсумковому уроці. Готувала я її та корегувала на протязі тижня, постійно приходили нові думки. Урок на якому я її застосувала сподобався і дітям і вчителям
Заміни одним словом. Підкресли назви істот. Скляний ящик із водою для риб - Пташка, яка співає високо в небі –Смолиста маса, якою заливають дороги– Жуйна тварина з одним чи двома горбами –Одиниця часу, яка у 60 разів менша за хвилину–Лісова пташка, яка не в’є гнізда і підкидає свої яйця до чужих гнізд –Хвилинка цікавинкаакваріумжайворонок асфальтверблюд секундазозуля.
1. Хліб пахне (любов) трударів.2. Дідусь (ліхтар) освітив стежку.3. Учні шли до школи з (радість). 4. Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці. Робота в парахвам потрібно списати речення і іменники поставити у форму орудного відмінка. Зробити синтаксичний розбір речення, та розібрати як частину мови іменник.ppt_x
Розбір іменника як частини мови1. Випиши слово, яке аналізуєш.2. З'ясуй до якої частини мови належить це слово.3. Постав питання4. Постав іменник у початковій формі.5 Це власна чи загальна назва?6 Назвати істоти чи неістоти?7. У якому значенні вжито (пряме чи переносне)8. Число, рід, відмінок.9. Яким є членом речення?