І. За казкою С. Дерманського«Про двох бездомних джинів і один нічий-ний глек». Виконай тес-тові завдання, записуй за зразком: 1-б. Джини живуть тисячі роківа) в старих каструляхб) у старих лампах і глекахв) у пляшці з під молока.2. Героями казки єа) страшний і симпатичний джиниб) маленький і великий джинив) добрий і злий джини
6. Хто першим обрав собі знахідку за оселю?а) обидва одночасноб) добрий джинв) злий джин7. Як злий джин доводив свою могутність?а) начаклував великого слонаб) побив доброго джинав) швиденько відібрав собі глека8. Хто переміг у суперечці за глек?а) стали жити разомб) злий джинв) добрий джин
ІІІ. За казкою А. М’ястківського «Казочка про Хлопчика і Янгола». Ви помітили, що це віршована казка? Тому спробуйте відшукати у казці слова, що римуються до поданих слів. Запиши слова парами, наприклад: малого – святого. Хлопчина - …., хати - ….., проживеш - …., він -..,ліщині - …., манила - …., слів - … .
ІV. За казкою І. Мацко«Медовий Сухарик». Встанови правильну послідовність подій у казці. Записуй, наприклад, так: 1- Д. А Сухарик вихвалявся перед Скибочкою. Б Сухарик побіг мастити себе медом. В Скибочка впала у молоко. Г Скибочка нарікає Сухарикові на черствість.Ґ Скибочка зустрілася з Цукерницею. Д Сухарик став Медовим. Ж Сухарик обіцяє врятувати Скибочку. З Сподобалася Сухарику дочка-Скибочка.
4. У яких умовах жили джини?б) мусили ночувати, де прийдеться.5. Одного дня джини знайшли для житлаа) старий просторий глек.6. Хто першим обрав собі знахідку за оселю?в) злий джин.7. Як злий джин доводив свою могутність?а) начаклував великого слона.8. Хто переміг у суперечці за глек?в) добрий джин.9. Головна думка казкив) добро перемагає зло.
ІІ. За казкою В. Чухліба«Пісня тоненької Очеретини»1. Встанови відповідність, хто що робить.(Записуй так, наприклад: 5 – В)1 Жаба-скрекотуха Д Нашвидше плаває. 2 Чапля Ґ Стоїть на одній нозі. 3 Бугай Б Співа-гуде. 4 Деркач Г Деренчить. 5 Кулик В Кі-квікає. 6 Очеретина А Тільки слухає.2. Головна думка казкиб) кожен має якийсь талант, треба його у собі відкрити
ІІІ. За казкою А. М’ястківського «Казочка про Хлопчика і Янгола». Ви помітили, що це віршована казка? Тому спробуйте відшукати у казці слова, що римуються до поданих слів. Запиши слова парами, наприклад: малого – святого. Хлопчина - причина, хати - шукати, проживеш – не йдеш, він -дзвін,ліщині - Хлопчині, манила - дзвонила, слів – вів.
ІV. За казкою «Медовий Сухарик». Встанови правильну послідовність подій у казці. 1-Д Сухарик став Медовим.2-З Сподобалася Сухарику дочка-Скибочка.3-А Сухарик вихвалявся перед Скибочкою.4- Б Сухарик побіг мастити себе медом.5-Ґ Скибочка зустрілася з Цукерницею.6-В Скибочка впала у молоко.7- Ж Сухарик обіцяє врятувати Скибочку.8-Г Скибочка нарікає Сухарикові на черствість.