Презентація містить тестові завдання до уроку позакласного читання у 3 класі до теми "Казки українських письменників" за книжкою для додаткового читання "Літературне джерельце" (с.73-82).
Урок позакласного читання«КАЗКИ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ»(за збіркою «Літературне джерельце»)
Номер слайду 2
«Про двох бездомних джинів і один нічийний глек»«Казочка про Хлопчика і Янгола»«Пісня тоненької Очеретини»«Медовий Сухарик»
Номер слайду 3
Номер слайду 4
29.01.2022 Виконай вправу для хребта та очей. Полічи до 60.
Номер слайду 5
Виконай тестові завдання у своєму зошиті для читання.
Номер слайду 6
І. За казкою С. Дерманського«Про двох бездомних джинів і один нічий-ний глек». Виконай тес-тові завдання, записуй за зразком: 1-б. Джини живуть тисячі роківа) в старих каструляхб) у старих лампах і глекахв) у пляшці з під молока.2. Героями казки єа) страшний і симпатичний джиниб) маленький і великий джинив) добрий і злий джини
Номер слайду 7
3. За віком старшим бува) злий джинб) добрий джин4. У яких умовах жили джини?а)старший жив у глеку, а молодший–у пляшціб) мусили ночувати, де прийдетьсяв) завжди просто неба5. Одного дня джини знайшли для житлаа) старий просторий глекб) затишну каструлюв) бляшанку з-під оселедців
Номер слайду 8
6. Хто першим обрав собі знахідку за оселю?а) обидва одночасноб) добрий джинв) злий джин7. Як злий джин доводив свою могутність?а) начаклував великого слонаб) побив доброго джинав) швиденько відібрав собі глека8. Хто переміг у суперечці за глек?а) стали жити разомб) злий джинв) добрий джин
Номер слайду 9
9. Головна думка казкиа) перемагає хитрішийб) перемагає мудрішийв) добро перемагає зло
Номер слайду 10
Зроби невеличку паузуабо
Номер слайду 11
ІІ. За казкою В. Чухліба«Пісня тоненької Очеретини»1. Встанови відповідність, хто що робить.(Записуй так, наприклад: 5 – В)1 Жаба-скрекотуха А Тільки слухає.2 Чапля Б Співа-гуде.3 Бугай В Кі-квікає.4 Деркач Г Деренчить.5 Кулик Ґ Стоїть на одній нозі.6 Очеретина Д Нашвидше плаває.
Номер слайду 12
2. Головна думка казкиа) не треба вихвалятисяб) кожен має якийсь талант, треба тільки його у собі відкрити
Номер слайду 13
ІІІ. За казкою А. М’ястківського «Казочка про Хлопчика і Янгола». Ви помітили, що це віршована казка? Тому спробуйте відшукати у казці слова, що римуються до поданих слів. Запиши слова парами, наприклад: малого – святого. Хлопчина - …., хати - ….., проживеш - …., він -..,ліщині - …., манила - …., слів - … .
Номер слайду 14
ІV. За казкою І. Мацко«Медовий Сухарик». Встанови правильну послідовність подій у казці. Записуй, наприклад, так: 1- Д. А Сухарик вихвалявся перед Скибочкою. Б Сухарик побіг мастити себе медом. В Скибочка впала у молоко. Г Скибочка нарікає Сухарикові на черствість.Ґ Скибочка зустрілася з Цукерницею. Д Сухарик став Медовим. Ж Сухарик обіцяє врятувати Скибочку. З Сподобалася Сухарику дочка-Скибочка.
Номер слайду 15
Фото з відповідями надішли мені,а на наступному уроці перевіримо їх правильність.
Номер слайду 16
І. За казкою С. Дерманського«Про двох бездомних джинів і один нічийний глек». Джини живуть тисячі роківб) у старих лампах і глеках. Перевір себе2. Героями казки єв) добрий і злий джини.3. За віком старшим бува) злий джин
Номер слайду 17
4. У яких умовах жили джини?б) мусили ночувати, де прийдеться.5. Одного дня джини знайшли для житлаа) старий просторий глек.6. Хто першим обрав собі знахідку за оселю?в) злий джин.7. Як злий джин доводив свою могутність?а) начаклував великого слона.8. Хто переміг у суперечці за глек?в) добрий джин.9. Головна думка казкив) добро перемагає зло.
Номер слайду 18
ІІ. За казкою В. Чухліба«Пісня тоненької Очеретини»1. Встанови відповідність, хто що робить.(Записуй так, наприклад: 5 – В)1 Жаба-скрекотуха Д Нашвидше плаває. 2 Чапля Ґ Стоїть на одній нозі. 3 Бугай Б Співа-гуде. 4 Деркач Г Деренчить. 5 Кулик В Кі-квікає. 6 Очеретина А Тільки слухає.2. Головна думка казкиб) кожен має якийсь талант, треба його у собі відкрити
Номер слайду 19
ІІІ. За казкою А. М’ястківського «Казочка про Хлопчика і Янгола». Ви помітили, що це віршована казка? Тому спробуйте відшукати у казці слова, що римуються до поданих слів. Запиши слова парами, наприклад: малого – святого. Хлопчина - причина, хати - шукати, проживеш – не йдеш, він -дзвін,ліщині - Хлопчині, манила - дзвонила, слів – вів.
Номер слайду 20
ІV. За казкою «Медовий Сухарик». Встанови правильну послідовність подій у казці. 1-Д Сухарик став Медовим.2-З Сподобалася Сухарику дочка-Скибочка.3-А Сухарик вихвалявся перед Скибочкою.4- Б Сухарик побіг мастити себе медом.5-Ґ Скибочка зустрілася з Цукерницею.6-В Скибочка впала у молоко.7- Ж Сухарик обіцяє врятувати Скибочку.8-Г Скибочка нарікає Сухарикові на черствість.