Абстрактний експресіонізм Напрямок в мистецтві, що виник в 50-і роки минулого століття в США. Характеризується великим розміром полотен, колористичним хаосом, використанням мазків негеометрічного характеру, бризок. Відсутністю контролю розуму, спонтанним вівільненням емоцій. Ці твори - не для естетичного милування. Це акт двосторонніх зіткнень між художни-ком і глядачем. Художники: Джексон Поллок, Марк Ротко, Франс Клайн и др
Номер слайду 4
Джексон Поллок (1912-1956) Я продовжую відходити від звичайних інструментів художника, таких як мольберт, палітра і пензлі. Я віддаю перевагу палич-кам, совкам, ножіцям і фарбі, яка з них ллється, або суміші фарби з піском, битим склом або чимось ще. Мій живопис ні як не пов'язан з мольбертом.
Номер слайду 5
«№ 5, 1948» Виконана в техніці розбризкування (живопис дії), розміром 243,8 Ч 121,9 см. Продана 2006р. за 140млн. доларів
Номер слайду 6
«Сині стовпи»
Номер слайду 7
Марк Ротко (1903-1970) Маркус Якович Роткович Використовував поліморфні, різноманітні форми, створюючи потужний ефект пульсації колірних плям (ташизм). Полюбляв великий формат. «Коли працюєш над великою картиною, знаходишся всередині неї і вже ніщо не має значення».
Номер слайду 8
«Золоте і золоте» «Помаранчеве, червоне, жовте" продана за 70 млн. доларів
Номер слайду 9
Франс Клайн (1910-1962) «Візитною карткою» Клайна стали чорно-білі абстрактні полотна, іноді з додаванням інших відтінків. Його картини порівнювали зі східною каліграфією. Сам автор заперечував це, тому що черпав натхнення в простих урбаністичних образах: лабіринти сходів, недобудовані конструкції тощо.
Номер слайду 10
«Фігура вісім» «Кардинал»
Номер слайду 11
Поп-арт Жанр в образотворчому мистецтві, в якому зображуються об'єкти або персонажі з масової культури. Виник завдяки рекламі і популяризації телебачення. був соціальним жанром, тому що кожен був знайомий з продуктом, який зображували художники. Художники: Річард Гамільтон, Енді Уорхол Ідея поп-арту - створити форму мистецтва з миттєвим, важливим лише в даний проміжок часу, значенням. Засоби вираження - акриловий живопис, колаж, яскраві контрастні кольори.
Номер слайду 12
Енді Уорхол (1928-1987) Американський художник, про- дюсер, кінорежисер, дизайнер, письменник, колекціонер, вида- вець. Техника шовкографії стала визна- чальною в його творчості. Яскраві, психоделічні кольори, монотонне повторення образів від рядів пляшок пепсі-коли до портретів відомих людей, що нагадують кадри фото- або кіно- плівки.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Гіперреалізм Напрям в живописі, який зображує об'єкти з фотографічною точністю (Суперреалізм, фотореа- лізм) Художники працюють безпосередньо з фото-графією або цифровим зображенням, шляхом проектування кольоро-вого слайда на полотно. Характерні риси: -реалістичність с ігно- руванням суті и гли- бинного сенсу. -отказ от эмоционально- го воплощения реаль- ности. -отсутствие особого по- черка автора. -использование техники лессировки и аэрогра- фии. -увлечение глянцевыми, стеклянными и металли- ческими поверхностями
Номер слайду 15
ВСЕ ОДНО ЗАХОПЛЮЄ!
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
СТРІТ-АРТ «Теги», написи які місце-ві хулігани малювали на стінах будинків, позна-чаючи свою територію. В основному це були назви банд. (1920-1930). «Графіті», написи-гасла з художніми замальовками «райтерів» (1970-ті). 1980-і графіті поза законом. 1990-і друга хвиля. Епоха Бенксі, який довів, що стріт-арт може бути не тільки розвагою, але і засобом вираження своєї точки зору на те, що відбувається в світі. «Мурал» - величезна графіті, мета якого - надання будівлі краси. Має глибоку ідею або сенс.
Номер слайду 19
от псевдонима райтера до произведений искусства
Номер слайду 20
ВІДЕО -АРТ Напрямок в медіа-мистецтві, що використовує для вира-ження художньої ідеї можливості відеотехніки. Відмінні риси не є тільки комерційним продуктом, навпаки, орієнтований на показ в просторі мистецтва (в музеях, галереях, на фестивалях) і часто роз-рахований на підготовле-ного глядача. Історія виникнення Виник як протест масовому телебаченню. Завдяки фонду Рокфеллера були створені дві художні студії: художники Бостона і Сан- Франциско могли вдоско-налюватися як люди мистецтва, а не жити, борючись за гроші. Художники: Білл Віола, Гаррі Хіл, Джон Кейдж
Номер слайду 21
Білл Виола (25.01.1951) «Рембрандт відео-арта» У своїх роботах нескінченно сповільнюючи відео, домагається від нього статичності живопис-ного зображення, таким чином, стверджуючи рівність відео-образу і живопису, а сам відео-арт - в історії мистецтва. Джерелом натхнення стали роботи італійських живописців епохи Відродження. Твори: «Привітання», «Явище», образи для собору Святого Павла в Лондоні