Змінювання за числами (один – багато) слів, які відповідають на питання Хто? Що?Українська мова , 2 клас
Номер слайду 2
1. Організаційний момент Діти сідайте, будь-ласка, рівненькоІ слухайте учителя та друзів уважненько. На питання вчасно відповідайте,Цікаві розумі відповіді давайте.
Номер слайду 3
2. Робота зі словом шофер На базар у четверЇхав зайчик – шофер. Правила дорожні знаєІ зайчаток теж навчає.
Гра “Продовж речення”Різні скельця є у мене: Червоне, жовте і зелене … Коли мчу я на обід, Я – звичайний …
Номер слайду 9
Гра “Продовж речення”Знає навіть і гусак, Що таке дорожній …Коник смугастий авто зупиняє, І пішоходам дорогу звільняє …
Номер слайду 10
Гра “Продовж речення”Для доріг він хлопець свій За кермом сидить … Пішоходу справжній дар – Цей широкий …
Номер слайду 11
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 12
Слово Всезнайка Шофер – водій автомобіля(або іншого транспортного засобу). Тракторист – водій трактора. Штурман – помічник пілота літака (або пілот спортивного автомобіля під час проведення раллі; помічник капітана корабля)Пілот – людина, яка керує літальним апаратом( або спортивним автомобілем)
Номер слайду 13
Відгадайте загадки
Номер слайду 14
Один – багато Лікар – Вчитель – Перукар – Музикант – Будівельник – Лісник –
Номер слайду 15
Самостійна робота. Поділ на варіанти за зображеннями. Будівельники. I - Варіант. КухаріII – Варіант
Номер слайду 16
Робота в підручнику. Вправа 289 с. 112 (усно)Вправа 290 с. 112 (усно)Вправа 291 с. 112 Вправа 292 с 112-113
Номер слайду 17
Гра “Кому що потрібно”Діти витягують картки, на яких зображено професію, і називають предмети, якими користується спеціалісти під час роботи.
Номер слайду 18
Гра “Один – багато”Учитель називає іменники в однині, а учні – у множині. (педагог кидає м’ячик, а учні – ловлять)
Номер слайду 19
Вправа «Мікрофон»Чого ви навчились сьогодні на уроці?Чи справдилися ваші очікування?Яке завдання вам принесло найбільше радості на уроці?
Номер слайду 20
Сьогодні на уроці ми навчилися змінювати слова за зразком один-багато. Повторили групування предметів за родовими ознаками, щоб краще розвивати наше мовлення.