Презентація "Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» ".

Про матеріал
Матеріали до уроку літературного читання для учнів 3 класу за підручником М.Вашуленко під час дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Читаю оповідання про дітей. Урок 99 Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139-141)

Номер слайду 2

Організація класу Знову день почався, діти,Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити —Кличе в подорож дзвінок.

Номер слайду 3

Читацька розминка. Робота над чистомовкою. На-на-на — сіла горличка одна. Но-но-но — сонце загляда в вікно. Не-не-не — вранці не буди мене. Ни-ни-ни — дочекалися весни. Ні-ні-ні — сонце у вікні.

Номер слайду 4

Читацька розминка. Робота над скоромовкою. Сів шпак на шпаківню,Заспівав шпак пісню півню:— Ти не вмієш так, як я,Так, як ти, не вмію я.

Номер слайду 5

Мотивація навчальної діяльності Робота над ребусом ,,,,, Ф ТКонфлікт

Номер слайду 6

Слово про слово. Конфлі́кт — зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями; ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони. 

Номер слайду 7

Слово про слово. Оповідання - невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зображувалась одна подія з життя одного, або двох сформованих персонажів.

Номер слайду 8

Повідомлення теми та завдань уроку. Ми будемо вдосконалювати навички свідомого, виразного читання.

Номер слайду 9

Вправа « Передбачення » Як ви гадаєте, про що сьогодні ми будемо читати оповідання ?

Номер слайду 10

Прочитай правильно Конфлікт , скейтборд, пандус.'''

Номер слайду 11

Слово про слово. Скейтбо́рд (англ. skateboard, від to skate — «ковзатися» і board — «дошка», за зразком surfboard[1]; скорочено — скейт) — дошка на чотирьох колесах для скейтбордингу — ковзання на дошці. Має спеціальну конструкцію підвіски коліс, що забезпечує при маневруванні поворот в ту чи іншу сторону. Щоб їхати на скейтборді треба відштовхуватися однією ногою від землі, в той час як інша стоїть на дошці. Панду́с (фр. pente douce — «пологий схил»), також рампа — прямокутна або криволінійна в плані полога похила доріжка, яка з'єднує дві горизонтальні поверхні різного рівня, зазвичай для забезпечення переміщення колісних транспортних засобів з однієї на іншу.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дайте відповіді на питання- Хто дійові особи оповідання ?- Чим брати схожі ?- Чим різняться?- Чому Мак не пішов відразу із братом до парку?- Що сталося із Маком в парку? Чому?- Яку проблему порушено в оповіданні?

Номер слайду 18

Аналіз творурозповідь про один прикрий випадок з братами-близнюками. Головна думка оповідання: вчитися не провокувати конфлікти. Мета: Застерегти дітей не провокувати конфліктні ситуації, заклик бути доброзичливими. Тема:

Номер слайду 19

Складання плану оповідання. План. Мак і Зак –брати-близнюки. Зак у парку. Конфлікт з дітьми. Мак прийшов у парк. Мака побили. Обіцянка не провокувати конфлікти.

Номер слайду 20

Характеристика хлопчиків. Мак1. Дружелюбний, мирний.2. Відповідальний.3. Старанний.4. Наполегливий у досягненні мети.5. Спокійно переносить невдачі та намагається долати їх.6. Правдивий.7. Неконфліктний. Зак. Галасливий, нечемний. Не був щедрим. Хитрий. Зухвалий. Наполегливий у досягненні мети. Хвалькуватий. Забіяка. Нечуйний. Не визнає свою провину. Нещирий. Усвідомлення та визнання своєї вини. Перевір себе. Перевір себе

Номер слайду 21

Закріплення вивченого Робота над прислів’ями. Знаєш, як битися,- добра відповідь. На добрий привіт - навчись, як миритися.

Номер слайду 22

Назви головних героїв оповідання. Чому хлопчики-близнюки не схожі?Поясни ти справді думаєш ,що Зак зрозумів свою провину. Придумай як змінити події в оповіданні, щоб Мак не постраждав. Запропонуй як можна було б уникнути конфлікта. Поділися , що ти відчуваєш, коли дізнався про те , що невинний хлопчик постраждав. Куб «Блума»

Номер слайду 23

Домашнє завдання Читати с.139-141

Номер слайду 24

Рефлексія У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів

Номер слайду 25

Список використаних джерел. Література:1.Інтернет-ресурсиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 E%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8 F https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%82%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B4 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 F%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D1%81

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Тамара Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
2501
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку