1 квітня о 15:00Вебінар: Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання

Презентація "Звідки беруться гроші"

Про матеріал

Матеріал, який розвиває логічне мислення, допомагає дітям пізнати основи підприємництва. Сприяє фінансовій грамотності, а також демонструє , що гроші є невід'ємною частиною оцінювання праці та незамінною частиною сучасного життя, розвиває аналітичні та підприємницькі здібності, зв'язне мовлення .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Звідки беруться гроші?Фінансова грамотність для учнів 3-4 класів

Номер слайду 2

Гроші як спосіб оцінювання праці та міра вартості товару . Ми продемонструємо , що гроші є невід’ємною частиною оцінювання праці та незамінною частиною сучасного життя. Будемо розвивати аналітичні та підприємницькі здібності, зв’язне мовлення та логіку.

Номер слайду 3

Гра для команд:скласти список того, що можна придбати на купюру в 50 гривень (виграє той, хто складе більший список).

Номер слайду 4

Гроші – це знаки вартості (паперові чи металеві), які можна обміняти на будь-яку потрібну річ

Номер слайду 5

Можливо хтось із вас вже має власний досвід заробітку та готовий ним поділитися з однокласниками? Є бажаючі? Чудово!

Номер слайду 6

За допомогою таблиці, опишіть свій досвід. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІМ’ЯЧАС РОБОТИМОТИВАЦІЯВИДИ РОБІТВИКОРИС- ТАННЯ ГРОШЕЙАндрій1,5 місяця вліткугроші на телефонроздавав візиткиіще не використавІриначас від часухоче мати гроші на кишенькові витрати та допомогти родинівишиває у вільний час бісером частину дає батькам, іншу на розваги. Максим1 місяцьхоче навчатись догляд за тваринамиоплатив курси з програмування. Вікторія5 днів на тиждень по пів дняхоче новий велосипед та бажання допомогти старшій сестрідогляд за племінни-комотримала новий велосипед

Номер слайду 7

Висловіть свою думку: від чого залежить оплата праці?

Номер слайду 8

 ваші продукти і послуги будуть дорожчими (оплата праці за них буде вищою), якщо ви вмієте знаходити людей, яким потрібні плоди вашої праці;  ваша праця буде коштувати більше, якщо те, що ви виробляєте буде корисне та потрібне іншим людям (продукт вашої праці); ви отримаєте більше грошей, якщо ви умієте продемонструвати вигідні якості свого продукту (зацікавити, представляти, продавати, рекламувати)

Номер слайду 9

Отже, гроші – це умовний вимір:відповідності товару потребам покупців (те яку користь приносить); якості (користі) того товару, що продається;вашого уміння пропонувати свій товар і пояснювати людям, що для них саме цей товар буде корисний.

Номер слайду 10

Висновок Гроші – це умовна міра вартості товарів обо послуг, які є результатом праці. Гроші – це умовна одиниця за допомогою якої ми обмінюємо один товар на інший.

Номер слайду 11

Робота у групах: три групи мають обрати свій вид заробітку і обґрунтувати чому він найкращий.

Номер слайду 12

Підбиття підсумків заняття. Домашнє завдання:знайти та виписати прислів’я, приказки, що стосуються грошей, товарів, оплати праці. Пояснити, як ви їх розумієте.

Номер слайду 13

Презентацію створила: Горєлова Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів, Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4. У презентації використано фото матеріали з інтернет ресурсів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Дякую за вашу працю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
1045
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку