Аналіз роботи методичного об'єднання вчителівіноземної мови за 2018-2019 навчальний рік.
В методичне об'єднання вчителів англійської мови входили вчителі:
Вища категорія:Гоменюк З.П.,Ставцева Н.Г., Бондаренко Н.В., Кушнаренко І.М., Власенко Т.С., Булигіна М.Д., Ващиленко А.В., Терехова О. І.
Перша категорія:Головач С.В.,Грязнова А.М., Мальченко А.С.
Друга категорія: Берегова О.С., Порубльова А.О., Бакуменко Ю. А.
Спеціаліст:( Бандровська А.М. -декретна відпустка.)
Методичне об’єднання вчителів англійської мови працює над проблемою : «Формування комунікативних компетентностей учнів через впровадження інноваційних технологій» перший рік. Вчителі англійської мови вивчали такі ключові поняття, як «стандарт освіти», « новий державний початкової освіти», «державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти», «компетентність» та «компетенція» то що, та основні теоретичні друковані матеріали пов’язані з темою.
Самоосвітня робота вчителів була спрямована на вивчення,активізацію ,формування та розвиток ключових життєвих компетентностей учнів та шляхи здійснення компетентнісного підходу в процесі викладання англійської мови в школі. Так, вчитель Ващиленко А.В. працювала над проблемою «Активізація пізнавальної діяльності учнів як шлях до успішного оволодіння англійською мовою», вчителі Головач С.В. Кушнаренко І.М. - «Формування та розвиток учнів комунікативної компетенції через оволодіння ними мовними засобами писемного мовлення», вчитель Власенко Т.С. – «Застосування інтерактивних технологій як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку», вчитель Грязнова А.М.. - «Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на основі навчальних та реальних ситуацій», вчителі Порубльова А.О Мальченко А.С. – «Забезпечення умов для реалізації компетентнісного підходу у навчанні англійській мові: комунікативний принцип» , Терехова О.І. Використання мережі Інтернет при вивченні англійської мови
Головним завданнями в роботі методичного об'єднання в цьому навчальному році були:
Вивчати нормативні документи та методичні рекомендації, щодо викладання англійської мови.
Здійснювати вивчення методичних рекомендацій освітній установ різного рівня, здобутків передової наукової методології.
Ознайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі,під час семінарів-практикумів, вебінарів то що.
Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі нетрадиційних та інтегрованих.
Стимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності учнів.
Запроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.
Створювати умови для соціокультурного спрямування процесу навчання, досягнення виховної, загальноосвітньої та розвивальної функції іноземної мови як шкільного предмету.
Забезпечувати комплексність уроків англійської мови через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої діяльності учнів та міжпредметні зв'язки.
Поєднувати навчальну роботу з учнями на уроці та позакласну роботу.
Приділяти увагу тим навчальним технологіям, що орієнтовані на збереження здоров'я дітей.
Організувати навчання дітей в початковій та середній школі з урахуванням вимог зазначених у Державному стандарті базової та повної загальної середньої освіти, ключових змін до навчальних програм з англійської мови.
Удосконалювати індивідуальну самостійну роботу вчителя з самоосвітньої проблеми шляхом виконання перспективних завдань .
Організувати та вдосконалити роботу з обдарованими дітьми.
Робота з обдарованими дітьми.
Учителями методичного об’єднання приділялася велика увага індивідуальній роботі з обдарованими дітьми, підготовці їх до участі в районних та міських етапах предметних олімпіад
Вчителі Ващиленко А.В. Терехова О.І. другий рік поспіль готують учнів до участі у МАН:
2017-2018н.р. Осипенко Анастасія (9-Б клас) Вживання кольоропозначень в англійській мові-дипломант;
2018-2019н.р. Дзівінська Наталія (9-В клас) Вплив мережі інтернет га розвиток англійської мови- дипломант.
Всеукраїнської олімпіада з англійської мови.
номер |
Прізвище, ім'я |
клас |
ІІ етап |
ІІІ етап |
Прізвище вчителя |
1 |
Абу Самра Джон |
11 |
І |
ІІ |
Ставцева Н.Г. |
2 |
Кацарська Вікторія |
11 |
ІІ |
|
Ставцева Н.Г. |
3 |
Мінаєв Михайло |
11 |
ІІІ |
ІІ |
Ставцева Н.Г. |
4 |
Череп Олеся |
11 |
ІІІ |
|
Ставцева Н.Г. |
5 |
Дзівінська Наталія |
9 |
ІІІ |
ІІ |
Терехова О.І. |
У жовтні учні школи брали участь у ІІ етапі Всеукраїнської он-лайн олімпіади На урок.
|
Прізвище вчителя |
кількість |
І |
ІІ |
ІІІ |
учасник |
1 |
Мальченко А.С. |
55 |
5 |
9 |
17 |
24 |
2 |
Терехова О.І. |
30 |
24 |
|
1 |
5 |
3 |
Бондаренко Н.В. |
40 |
3 |
2 |
|
35 |
4 |
Кушнаренко І.М. |
6 |
1 |
|
|
5 |
5 |
Порубльова А.О. |
30 |
1 |
4 |
4 |
21 |
6 |
Ващиленко А.В. |
56 |
1 |
7 |
2 |
46 |
7 |
Бакуменко Ю.А. |
8 |
|
|
6 |
2 |
8 |
Булигіна М.Д. |
54 |
3 |
|
|
51 |
9 |
Власенко Т.С. |
13 |
8 |
2 |
2 |
1 |
10 |
Ставцева Н.Г. |
40 |
5 |
2 |
7 |
26 |
11 |
Грязнова А.М. |
50 |
3 |
|
|
47 |
|
Всього |
382 |
54 |
26 |
39 |
263 |
Учні брали в конкурсі «Гринвіч» та інших конкурсах , метою яких є пошук та підтримка талановитих школярів, розвиток інтересу до англійської мови та культури англомовних країн, активізація позакласної та позашкільної роботи з англійської мови, надання учням можливості змагатися в масштабі, що виходить за рамки регіону, не виїжджаючи з нього, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності, допомога учням старших класів в опрацюванні методик роботи із тестовими формами контролю.
Завдання конкурсів носять, в тому числі, і соціокультурний та соціолінгвістичний характер ,що сприяє здійсненню соціокультурної лінії Держстандарту, сприяє формуванню соціокультурної компетентності шляхом засвоєння культурних і духовних цінностей, норм, що регулюють соціально-комунікативні відносини між статями, поколіннями, націями, сприяють естетичному і морально-етичному розвиткові учнів
Гринвіч
|
Прізвище вчителя |
кількість |
І |
ІІ |
ІІІ |
учасник |
1 |
Мальченко А.С. |
29 |
16 |
1 |
1 |
11 |
2 |
Терехова О.І. |
46 |
31 |
14 |
|
1 |
3 |
Бондаренко Н.В. |
20 |
4 |
10 |
2 |
4 |
4 |
Кушнаренко І.М. |
37 |
3 |
5 |
10 |
19 |
5 |
Порубльова А.О. |
28 |
7 |
2 |
4 |
15 |
6 |
Ващиленко А.В. |
29 |
4 |
|
3 |
22 |
7 |
Бакуменко Ю.А. |
8 |
|
|
5 |
3 |
8 |
Булигіна М.Д. |
24 |
12 |
1 |
|
11 |
9 |
Власенко Т.С. |
27 |
5 |
|
|
22 |
10 |
Ставцева Н.Г. |
58 |
9 |
4 |
5 |
41 |
11 |
Грязнова А.М. |
38 |
|
13 |
18 |
7 |
|
Всього |
344 |
91 |
49 |
48 |
156 |
Пазл
|
Прізвище вчителя |
кількість |
І |
ІІ |
ІІІ |
учасник |
1 |
Мальченко А.С. |
15 |
2 |
|
2 |
11 |
2 |
Терехова О.І. |
11 |
2 |
|
2 |
7 |
3 |
Бондаренко Н.В. |
15 |
6 |
|
|
9 |
4 |
Кушнаренко І.М. |
38 |
13 |
5 |
2 |
18 |
5 |
Порубльова А.О. |
16 |
2 |
|
|
14 |
6 |
Ващиленко А.В. |
18 |
5 |
|
|
13 |
7 |
Бакуменко Ю.А. |
10 |
2 |
|
|
10 |
8 |
Булигіна М.Д. |
10 |
4 |
|
1 |
5 |
9 |
Власенко Т.С. |
17 |
5 |
|
|
12 |
10 |
Ставцева Н.Г. |
18 |
|
1 |
2 |
13 |
11 |
Грязнова А.М. |
12 |
3 |
|
|
9 |
|
Всього |
170 |
44 |
6 |
9 |
111 |
В 2018 році учні 9-х та 10-го класів брали участь у міжнародному конкурсі обміном студентами FLEX (Учителі Ващиленко А.В., Бондаренко Н.В., Кушнаренко І.М., Терехова О.І. )
Навчання та виховання особистості засобами англійської мови.
Уміння спілкуватися англійською мовою є основною метою навчальної діяльності. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) має здійснюватися у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування допомагає учню оволодіти базовими вміннями і навичками використання мови в різних сферах і ситуаціях.
З метою реалізації поставленої мети з 22по 24 квітня 2019 року у школі були проведені дні англійської мови . Традиційно, під час днівучні школи готували та знайомилися з проектними роботами. Їм були запропоновано здійснити творчі завдання на тему: « Greeting Card»,постери I love English, кросворди Interesting facts about Great Britain. Учні із задоволенням виконували пісні караоке та приймали участь у флешмобі The best physical gym. А в останній день всі бажаючі приймали участь в концерті, розкриваючи свої таланти та знання з англійської мови.
З метою створення ситуації успіху та мотивації учнів до навчання вчителі англійської мови провели низку відкритих уроків, під час яких вони показали комунікативний підхід до введення мовного матеріалу, застосовували наочний матеріал, технічні засобинавчання, вербальні стимули;використовували різноманітні шляхи досягнення виховної, розвивальної та загальноосвітньої мети; здійснювали індивідуальний підход до учнів з різним рівнем підготовки.показали знання мовного матеріалу і володіння методикою його навчання.
Підвищення педагогічної та фахової майстерності вчителя.
Підвищення педагогічної та фахової майстерності вчителя є головним засобом досягнення прагматичних цілей вивчення іноземної мови – стати засобом спілкування учнів завдяки сформованим комунікативним умінням: говоріння, аудіювання, читання та письма забезпечити їм доступ до інших національних культур і тим самим до світової культури.
Вчителі Терехова О.І. та Порубльова А.О. пройшли курси перепідготовки та підвищення кваліфікації (лютий 2019);
За результатами переатестації 2018-2019 н.р.учитель Бакуменко Ю.А. була атестована на кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», Мальченко А.С. пройшла позачергову атестацію та отримала кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії , учителю Тереховій О.І. було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищох категорії».
Заступник директора Гоменюк Зінаїда Прокопівна була головою журі міського етапу конкурса «Учитель року» у номінації «Французька мова».
З метою підвищення фахової майстерності вчителі англійської мови брали участь у семінарах та вебінарx:
міський семінар вчителів англійської мови ( вересень) – вчитель Терехова О.І.
семінар для вчителів англійської мови «Macmillan» м.Одеса (11 травня 2019)- Грязнова А.М.
тренінг «Навчання англійської мови у початковій школі (3-4 класи) у новому контексті»(28.02.-04.03.2019) – Мальченко А.С.
вебінар «Інтегроване навчання » (22квітня 2019) Ващиленко, Терехова
вебінар «Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum» (24квітня2019 ) Ващиленко
вебінар «Інтерактивні інструменти, технології та методи в світі» (13 квітня 2019) Ващиленко
вебінар «Why do we need CPT in our classroom» (жовтень 2018) Ващиленко, Терехова
вебінар «The power of content : Preparing Students For Academic Success» (лютий2019) Ващиленко
вебінар (травень 2018) A Course Book for Young Learners Basic Methodology Порубльова
вебінар (жовтень 2018) Teaching Towards Exam Success Developing Writing Skills Порубльова
вебінар Beyond Grammar: on Developing Young Learners Cognitive Competence (січень 2019)Порубльова , Власенко
семінар Developing Thinking Skills in the Young Learners Classroom (січень 2019) Порубльова Терехова
семінар 21 Century Skills New Ukrainian School (січень 2019) Порубльова Терехова
training session PLANNING SPEAKING LESSONS IN GRADE 1 Власенко
семінар Boost Your Listening For ZNO (лютий 2019) Власенко
семінарCan learning reading be fun and effective? Definitely yes! (грудень 2018) Власенко
семінар The Importance of Role Models In Developing 21st Century Citizens Власенко .
Учитель Бакуменко Ю.В. брала участь у міському конкурсі «Professional Test»
В новому навчальному році планується:
Проводження роботи на проблемою МО.
Дослідницька методична робота в рамках концепції «Нової Української школи» (створення мобільних творчих пар та груп з метою обміну досвідом).
Удосконалення методики проведення різних типів уроків, в тому числі нетрадиційних та інтегрованих.
Стимулювання навчальної активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності учнів.
Запровадження інноваційних технологій в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.
Створення умов для соціокультурного спрямування процесу навчання, досягнення виховної, загальноосвітньої та розвивальної функції іноземної мови як шкільного предмету.
Забезпечення комплексність уроків англійської мови через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої діяльності учнів та міжпредметні зв'язки.
Поєднання навчальної роботи з учнями на уроці та позакласної роботи.
Продовження самоосвітньої роботи вчителя шляхом виконання перспективних планів самоосвіти.
Здійснювати неформальну методичну допомогу вчителям.
Посилення роботи з обдарованими дітьми.
Поповнення сайту школи новими матеріалами
Поповнення матеріально-технічної бази кабінетів англійської мови.
Передатестаційна підготовка вчителів. Проходження курсів підвищення кваліфікації.
Комп'ютеризації навчання та впровадження передових технологій навчання.