•ознайомитись із поняттям “біоніка";
•сформувати уявлення про біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;
•навчити аналізувати природні форми;
•поглибити композиційні та конструктивні вміння та навички;
•розвивати творчу уяву та фантазію учнів;
•розуміти, цінувати і створювати красу навколо себе.
МЕТА І ЗАВДАННЯ :ознайомитись із поняттям “біоніка”;сформувати уявлення про біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;навчити аналізувати природні форми;поглибити композиційні та конструктивні вміння та навички;розвивати творчу уяву та фантазію учнів;розуміти, цінувати і створювати красу навколо себе.
Алгоритм виконання практичного завдання: 1. Задум транспортного засобу. Вибрати один або два природні об’єкти, проаналізувати форму, конструкцію, спосіб пересування, колір. 2. Проектування. Уявно спростити, трансформувати природну форму та колір до технічної, яка стане основою створення транспортного засобу. 3. Розробка дизайн-проекту простим олівцем. 4. Робота в кольорі, графічно або в об’ємі /за вибором учня /. 5. Техніка безпеки при роботі . Практична робота :“ Створення ескізу транспортного засобу майбутнього, основою якого була б будь-яка виразна природна форма .”
Аналізування та оцінювання робіт. Критерії аналізування робіт:-форма;-творчий задум (оригінальність роботи);-охайність. Підбиття підсумків уроку: Бесіда:- З якими новими поняттями ознайомилися сьогодні?- Чого навчилися?- Чи сподобалися ви бути художниками-дизайнерами?- Де можна застосувати здобуті знання з біоніки ? Домашнє завдання: Завершення дизайнерської роботи.