29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

ПРЕЗЕНТАЦЯ "БІОНІКА" як джерело ідей промислового дизайну .”

Про матеріал

•ознайомитись із поняттям “біоніка";

•сформувати уявлення про біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;

•навчити аналізувати природні форми;

•поглибити композиційні та конструктивні вміння та навички;

•розвивати творчу уяву та фантазію учнів;

•розуміти, цінувати і створювати красу навколо себе.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Б І О Н І К А

Номер слайду 2

ТЕМА :“ БІОНІКА як джерело ідей промислового дизайну .” Практична робота :“ Створення ескізу транспортного засобу майбутнього, основою якого була б будь-яка виразна природна форма .”

Номер слайду 3

МЕТА І ЗАВДАННЯ :ознайомитись із поняттям “біоніка”;сформувати уявлення про біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;навчити аналізувати природні форми;поглибити композиційні та конструктивні вміння та навички;розвивати творчу уяву та фантазію учнів;розуміти, цінувати і створювати красу навколо себе.

Номер слайду 4

БІОНІКА БІОЛОГІЯ ТЕХНІКА НАУКАпро застосування в технічних пристроях, системах, спорудах принципів, властивостей, функцій, структур живої природи.

Номер слайду 5

Біоніка  (від грецького bion – елемент життя  , буквально той, що живе) – прикладна наука про застосування в технічних приладах і системах принципів організації, властивостей, функцій та структур живої природи (тобто форми живого в природі та їхні промислові аналоги).

Номер слайду 6

Цікаво про біоніку Слово „біоніка“ перекладається з грецької bion як „ елемент життя “, „ той, що живе.”Біоніка – молода наука, з’явилася у 1960р. у м. Дайтон /США/. Девіз біоніки:„ Живі прототипи – ключ до нової техніки.”

Номер слайду 7

Символ « біоніки » - об’єднує, біологію, математику, технологію, – перехрещені  скальпель, паяльник і знак інтеграла.

Номер слайду 8

Леонардо да Вінчі“Птах – це інструмент ,який працює за математичними законами,а людина здатна відтворити цей інструмент”

Номер слайду 9

Ідея використання знань про живу природу для розв’язання інженерних задач належить Леонардо да Вінчі у ХV в.(італійський вчений, художник), який спробував побудувати літальний апарат із крилами, як у птахів: орнітоптер .

Номер слайду 10

Ейфелева вежа Ґюстав Е́йфель

Номер слайду 11

Парк Гуель. Антоніо Гауді“Природа, що застигла в камені”

Номер слайду 12

Дизайн перекладається з лат. designare-відміряти, намічати з англ. design-задум, план, проект означає проектування та створення предметно-просторового середовища людини мета розробка нових об’єктів, які б відповідали вимогам суспільства створює вироби : корисні зручні красиві

Номер слайду 13

Види дизайну: промисловий дизайн середовища графічнийдизайн іміджу людинивеб-дизайн екологічний арт-дизайн

Номер слайду 14

Промисловий дизайн – це конструювання нових товарів: інструментів транспортних засобів побутових приладів машин та обладнання меблів посуду предметів побуту

Номер слайду 15

Мета промислового дизайну : створення виробів функціонального призначення, що виготовляються промисловими методами. Вироби промислового дизайну повинні бути :зручнимикрасивимикориснимиекономічнимивідповідати своєму призначенню

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

І це теж біоніка…

Номер слайду 30

Ян Каллум

Номер слайду 31

JJaguar

Номер слайду 32

Алгоритм виконання практичного завдання: 1. Задум транспортного засобу. Вибрати один або два природні об’єкти, проаналізувати форму, конструкцію, спосіб пересування, колір. 2. Проектування. Уявно спростити, трансформувати природну форму та колір до технічної, яка стане основою створення транспортного засобу. 3. Розробка дизайн-проекту простим олівцем. 4. Робота в кольорі, графічно або в об’ємі /за вибором учня /. 5. Техніка безпеки при роботі . Практична робота :“ Створення ескізу транспортного засобу майбутнього, основою якого була б будь-яка виразна природна форма .”

Номер слайду 33

“Я дизайнер…”

Номер слайду 34

Корпорація Mercedes Benz розробила біонічний  транспортний засіб скопійоване з тропічної риби-кузовки

Номер слайду 35

Педагогічний малюнок …

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Аналізування та оцінювання робіт. Критерії аналізування робіт:-форма;-творчий задум (оригінальність роботи);-охайність. Підбиття підсумків уроку: Бесіда:- З якими новими поняттями ознайомилися сьогодні?- Чого навчилися?- Чи сподобалися ви бути художниками-дизайнерами?- Де можна застосувати здобуті знання з біоніки ?  Домашнє завдання: Завершення дизайнерської роботи.

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Дякую за роботу на уроці !

pptx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку