Презентація створена для круглого столу чи методичного об'єднання вчителів фізики і обміну досвідом між колегами
Отже, ВВАЖАЮ АКТИВІЗАЦІЮ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ школярів – мет. ОЮ роботи вчителя, а застосування різноманітних прийомів активізації – засобом досягнення мети. Головною в моїй роботі стала проблема зробити навчання цікавим: для учнів це означає посильним, успішним і результативним, а для мене – радісним і результативним.
Тому я застосовую в навчальному процесі:-Розв'язування цікавих прикладних задач;-Фізичні диктанти; -Цікаві демонстрації; -Розгляд фізичних явищ, з якими учні стикаються у повсякденному житті;-Ознайомлення з біографією видатних вчених;-Створення проблемних ситуацій; -Читання підручника;-Слухання пояснень вчителя.