Активізаціярозумової діяльності учнівна уроках фізики. Підготувала: Лущик С. П.
Номер слайду 2
“Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити” Т. Едісон “Яка користь з того, що ти багато знав, якщо не зумів прикласти своїх знань до своїх потреб” Петрарка
Номер слайду 3
Номер слайду 4
РОЗУМОВІ ОПЕРАЦІЇ в процесі навчання
Номер слайду 5
РІВНІ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬРепродуктивний – відображення знань без змін;Рівень стандартних операцій – дії за зразком, правилом, вказівками;Аналітико-синтетичний – уміння аналізувати, синтезувати, робити висновки;Творчий – застосування знань в змінених умовах, в нестандартних задачах.
Номер слайду 6
РІВНІ АКТИВн. ОСТІ УЧНЯ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Номер слайду 7
“СХОДИ”МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ
Номер слайду 8
ПІРАМІДА ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Номер слайду 9
АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІвключає в себе : формування просторового уявлення, розвиток логічного мислення, уміння прогнозувати наперед результат,уміння розумно шукати правильний шлях в складних та заплутаних умовах, відношеннях і зв'язках
Номер слайду 10
Форми і методи активізації розумової діяльності метод евристичної бесіди;дискусія;дидактичні та рольові ігри;мультимедійні технології;тестові технології;робота в групах;випереджувальні завдання;позакласна робота.
Номер слайду 11
Отже, ВВАЖАЮ АКТИВІЗАЦІЮ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ школярів – мет. ОЮ роботи вчителя, а застосування різноманітних прийомів активізації – засобом досягнення мети. Головною в моїй роботі стала проблема зробити навчання цікавим: для учнів це означає посильним, успішним і результативним, а для мене – радісним і результативним.
Номер слайду 12
Тому я застосовую в навчальному процесі:-Розв'язування цікавих прикладних задач;-Фізичні диктанти; -Цікаві демонстрації; -Розгляд фізичних явищ, з якими учні стикаються у повсякденному житті;-Ознайомлення з біографією видатних вчених;-Створення проблемних ситуацій; -Читання підручника;-Слухання пояснень вчителя.