Презнтація до уроку математики з теми "Стовпчасті та кругові діаграми"

Про матеріал
Ознайомити учнів з поданням інформації у вигляді стовпчастих і кругових діаграм; навчити учнів аналізувати готові діаграми, «читати» та будувати стовпчасті та кругові діаграми, що відповідають умовам задачі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діаграми Математика, 6 клас Підготувала: Бондар О.В., вчитель математики КЗ «Класична гімназія Кропивницької міської ради»

Номер слайду 2

Мета уроку: навчальна - ознайомити учнів з поданням інформації у вигляді стовпчастих і кругових діаграм; навчити учнів аналізувати готові діаграми, «читати» та будувати стовпчасті та кругові діаграми, що відповідають умовам задачі; розвивальна - розвивати розумову активність, обчислювальні навички, пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння аналізувати і узагальнювати; виховна - виховувати уважність, працьовитість, кмітливість, самостійність, загальну культуру, інтерес до нових знань, вміння працювати формувати в колективі; підприємницькі компетентності під час розв’язування задач.

Номер слайду 3

(давньогрецький філософ Конфуцій) «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок».

Номер слайду 4

«Інтелектуальна розминка» Розпочнемо ми наш урок із огляду теоретичних вправ - вправи на повторення основних правил з теми «Коло і круг» - виконання інтерактивної вправи «Знайди пару» з даної теми з використанням інтернет сервісу LerningApps. https://learningapps.org/view6386745

Номер слайду 5

Математична розминка Завдання 1. У якому році була створена фортеця Святої Єлисавети? Обчислити зручним способом: 1) (9,6+8,17)+ 40,4= 2) 35,99+26,75+4,01= 3) (103,58+12,4) -3,58= 4) (9,8+23,63)+ 70,2= 58,17 1 33,63 4 66,75 7 103,63 4 112,4 5 Відповідь: 1754 рік 58,17 66,75 112,4 33,63

Номер слайду 6

Завдання 2. Хто ж очолював Єлисаветград у 1876-1905 роках та проводив відбудову міста? Чому дорівнює сота частина числа? Чому дорівнює 1% від числа 400? Як записати 5% у вигляді звичайного дробу? Знайдіть число, 20% від якого дорівнюють 40? Знайдіть 15% від числа 400? Дріб 0,1- скільки це відсотків? Скільки учнів у класі, якщо 10% усіх становить 2 учні? 1% П 4 А 0,05 Ш 200 У 60 Т 10% І 20 Н

Номер слайду 7

Завдання 3. Площа Кіровоградської області становить 4,1% території України. Відновіть записи та визначте площу Кіровоградської області у квадратних кілометрах. 2 4 * 3 * 1 * 4 4 2 5 * * 6 0 0 (кв.км) Відповідь: 24600 кмІ

Номер слайду 8

Поняття “діаграма” Діаграма   — це символічний рисунок, який наочно відображає співвідношення між значеннями величин Стовпчасті та лінійні діаграми – застосовуються для спостереження змін в часі або за різних умов для невеликої кількість наборів даних Кругові діаграми застосовують найчастіше тоді, коли хочуть співставити частини якоїсь величини.

Номер слайду 9

ВИДИ ДІАГРАМИ

Номер слайду 10

Ч и т а н н я д і а г р а м

Номер слайду 11

Читання діаграм Стовпчаста діаграма 25 КГ 28 36 41 47

Номер слайду 12

Читання діаграм Кругова діаграма Норми харчування (на добу) Хлопчики 11-13 років Дівчата 11-13 років

Номер слайду 13

Історична динаміка чисельності населення області Вправа1. На діаграмі показано динаміку населення Кіровоградської області з 1926 до 2014 року. У якому році в Кіровоградській області була найбільша кількість населення? У якому році в Кіровоградській області була найменша кількість населення?

Номер слайду 14

Вправа 2. У Кіровоградській області 11 адміністративних районів. За допомогою таблиці населення Кіровоградської області побудовано діаграму міського населення деяких міст області. Визначте: 1) в якому районі нашої області найбільша кількість населення; 2) в якому районі нашої області найменша кількість населення; 3) в яких районах області населення майже однакова кількість

Номер слайду 15

Вправа 3. Національний склад населення Кіровоградської області

Номер слайду 16

Вправа 4. На даній круговій діаграмі наведено розподіл використання вільного від навчання часу учнів 6 класу (за попереднім опитуванням). Визначте: 1)скільки відсотків вільного часу учні проводять на свіжому повітрі; 2)скільки відсотків вільного часу проводять з користю для здоров’я.

Номер слайду 17

Вправа 5. Самостійна робота Завдання 1. У таблиці наведено результати вимірювання температури повітря протягом доби через кожну годину. Побудуйте за цими даними графік зміни температури.

Номер слайду 18

Вправа 5. Самостійна робота Завдання 2. Побудувати стовпчасту діаграму моніторингу успішності учнів класу за минулий рік (річна оцінка) з деяких предметів, відповідно до даної таблиці:

Номер слайду 19

Вправа 5. Самостійна робота Завдання 3. Побудувати стовпчасту діаграму моніторингу успішності учнів 6 класу за І семестр 2018/2019 навчального року з деяких предметів, відповідно до даної таблиці:

Номер слайду 20

Додаткова задача. Діаграму розподілу відвідування учнями  шостих класів спортивних секцій зображено у вигляді квадрата. Скільки учнів відвідують секцію 3, якщо всього займається спортом 64 шестикласника?  

Номер слайду 21

Рефлексія. Уявіть собі, що до нас завітав журналіст газети «33 меридіан», який хоче написати , що нового і цікавого ви дізнались на уроці. Дайте відповіді на його запитання: Які діаграми найчастіше використовуються? З чого зазвичай складається лінійна діаграма? На честь якого відомого швейцарського математика названий один із видів діаграм? Як ще другими словами можна назвати кругову діаграму?

Номер слайду 22

Домашнє завдання Побудувати свою особисту діаграму успішності за І семестр 2023/2024 навчального року. Додатково «Мій режим дня» (кругова діаграма)

Номер слайду 23

ДЯКУЮ ЗА УРОК. ДО ЗУСТРІЧІ

ppt
Додав(-ла)
Бондар Ольга
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
29 лютого
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку