Дипломна робота викладена на 63 сторінках, вона містить 2 розділіи, 17 ілюстрацій, 5 таблиць, 38 джерел.
Об’єктом розгляду є методичне та лабораторне забезпечення ряду дисциплін, що викладаються в технічних ВНЗ.
Предмет дослідження: педагогічні умови впровадження елементів інфографіки, як засобу формування інженерного мислення у початковій школі
Мета роботи - дослідити психолого-педагогічні особливості та можливості використання інфографіки в процесі формування природничого мислення; довести, що використання інфографіки є одним з інструментів створення практично-орієнтованих завдань природничого змісту.
У роботі за допомогою педагогічного експерименту досліджувались умови та засоби впровадження елементів інфографіки в початкову школу.
Перший розділ присвячено теоретичним засадам природничо-наукової грамотності та інформаційної компетентності.
У другому розділі розглянуто педагогічні умови впровадження інфографіки в систему освіти та висвітлено дослідження, а також представлено приклади інфографіки для учнів початкової школи.
У висновках обґрунтовано педагогічні умови впровадження та аналіз діяльності педагогів, інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та висвітлено поняття “інфографіка”, “природничо-наукова грамотність”.