Приклади завдань і вправ з електронного навчального курсу Задання з української мови з використанням інформаційно-комунікаційних та музейно-педагогічних технологій

Про матеріал

Приклади завдань і вправ з електронного навчального курсу

Задання з використанням інформаційно-комунікаційних та музейно-педагогічних технологій

Перегляд файлу

Приклади завдань і вправ з електронного навчального курсу

Задання з використанням інформаційно-комунікаційних та музейно-педагогічних технологій

 

  1. Відеозавдання. Перегляньте відеоролик (Фрагмент уроку з О. Авраменком) «Що таке суржик і як з ним боротися?»

 

 

Завдання. Висловте своє бачення проблеми на форумі.Запишіть правильно відредаговане речення. Створіть мультимедійну презентацію за поданим відеороликом.

Завдання.Випишіть сполуки, що не порушують норм української літературної мови.

Я була купила квиток до театру, але прийти на виставу не змогла; Луги, струшуючи росу, розляглися співами солов’їв; Готуючись до іспитів, увесь матеріал має бути повторений; Визирнувши у вікно, на вулиці йшов дощ; Підприємці завжди співставляють витрати і прибутки; пробачте друзів; Меблі коштують біля пʼяти тисяч гривнів; Нами було обговорено три важливих питання; Мені болить майбутнє нашої молоді; зраджувати принципи; наводити докази; листати журнал; називати по імені; не приніс гроші; завідуючий бібліотекою; покарати за брехню; призначити заступником директора Іванченко Ігора Сергійовича; Працюватиму на об'єкті до одинадцяти годин; Лікування триватиме менше двох тижнів; наглі зміни в суспільстві; Готуючи вечерю, я слухаю новини по радіо; Я купив цього собаку ще будучи цуценям; Ми розмістилися на добре вимощеному возі свіжою травою; відстаючий учень; стоячі в тролейбусі пасажири; плакуча верба; ходяча енциклопедія; Корній, овіяний весняним вітром, тепер виношував новий задум; А відноситься до В; відноситися до неї з повагою;

 

  1. Письмові креативні творчі вправи.

Стаття в шкільну газету

Мета: активізувати отримані знання з мовної культури; познайомити з основними характеристиками культурного мовлення; виробити уміння застосовувати їх у житті; розвивати усне мовлення студентів, уміння працювати самостійно й колективно; виховувати культуру мовленнєвого спілкування.

Методичні рекомендації: перегляньте відео експрес-уроку з Олександром Авраменком, запамʼятайте порати щодо удосконалення власного мовлення; напишіть статтю в газету „Як боротися з суржиком”. Укладіть словничок правильного вживання ( додайте до свого мовного портфоліо).

Завдання:

1. Перегляньте відеоурок з культури мовлення О. Авраменка та  напишіть статтю в газету „Як боротися з суржиком”.

2. Укладіть словничок правильного вживання (додайте до свого мовного портфоліо).

Форма подання: електронна (файли з результатами роботи завантажуйте у текстовому форматі Word (файл з розширенням .doc)).

Термін виконання: 10 днів.

Критерії оцінювання: стаття оцінюється в 12 балів. Перегляньте у вступі до курсу критерії оцінювання письмових робіт

 

 

„Відеоінтерв’ю”

Завдання:

  1. Перегляньте відеоматеріал.Висловте своє ставлення до української мови у вигдяді творчої роботи (есе).
  2. Перегляньте інтерв’ю („Мікрофон на вулиці”). Виправте помилки у мовленні опитуваних.

 

Матеріал телеперадачі.

Інтерв’ю на вулиці.

 

  1. Результат виконання надсилайте в електронній формі до навчального порталу.

Проектна діяльність «Мова єднає українців”

Завдання:

  1. На основі перегляду флешролика створити проект „Мова єднає українців!”.
  2. Підготувати свято для учнів 5 – 6 класів „Наша рідна мова”.
  3. Запропонувати список літератури та інтернетних джерел для учнів 7 – 8 класів на тему „Шануй, читай, вивчай рідну мову!” (до 10 найменувань).

Флешролик

 

ООбговорення на форумі

Дидактична гра

Перейдіть за посиланням та пограйте в гру „Перший мільйон”

Режим доступу: http://LearningApps.org/display?v=py6vqsv2301

 

 

Зразок завдання дидактичної гри

 


doc
Додано
20 вересня 2018
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку