Прислівник. Самостійні роботи

Про матеріал
Розроблені самостійні роботи дають змогу перевірити знання учнів 7 класу з тем: „Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль», „Ступені порівняння прислівників”. Кожну роботу подано у двох варіантах, їх можна використати для актуалізації знань, закріплення, перевірки знань практичних навичок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль”  Варіант І1. Серед поданих слів визначте прислівники і випишіть. У прислівниках підкресліть третю від початку букву і прочитаєте відгадку до загадки: „Два брати рідні: одного всі бачать, але не чують, другого всякий чує, але не бачить”.  Хитруючий, багатенький, забагато, болючий, боляче, умить, миттєвий, густіший, густо, інколи, троє, здавна, давніший, навздогін, здоганяючи, неквапом, інакше, потримавши, анітрохи, жагуче, втроє, другий, аніяк, мимоволі, неволячи, танцюючи, хтось.

Номер слайду 2

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль”  Варіант І2. Списати, вставляючи на місці крапок пропущені букви. З’ясувати синтаксичну роль кожного з прислівників. Над кожним прислівником надпишіть питання, на яке він відповідає. Я пр..сів знічев’я на лавку, так, ві..почити. Паде додолу листя з деревини, паде невпинно, чутно, сумовито. Вос..ни з кожним днем холоднішало, листя швидко опадало. Пташки зб..рались в..ликими зграями і дзвінко, галасливо прощалися з рідними краями. Вони мусили відл..тіти далеко у вирій, бо тут взимку і холодно для них було, і з їжею ва..ко.

Номер слайду 3

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль”  Варіант ІІ1. Серед поданих слів визначте прислівники і випишіть. У прислівниках підкресліть третю від початку букву і прочитаєте прізвище автора вислову: „Мудрій людині вся земля відкрита”. Смішненький, буденний, будь-коли, решта, врешті-решт, молодший, замолоду, полуденний, ополудні, деякий, декуди, поспішаючи, три, швидке, гарний, втретє, вирівнявши, чистячи, чистеньке, врівні, геть-чисто, чистіший. 

Номер слайду 4

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Прислівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль”  Варіант ІІ2. Списати, вставляючи на місці крапок пропущені букви. З’ясувати синтаксичну роль кожного з прислівників. Над кожним прислівником надпишіть питання, на яке він відповідає. На цій з..млі ми ж..ли споконвіку, л..ше обличчя змінювали трохи. Буря рве з..мнії ризи, б..є їх зверху, збоку, знизу. В дал..чінь холодну без жалю за літом синьоока осінь їде навма..я. Сміє..ся сон..чко вгорі, в м..тро вбігають школярі. Поміж ст..рнями шлях біж..ть назустріч присм..рку і ночі.

Номер слайду 5

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Ступені порівняння прислівників”  Варіант І 1. Випишіть із поданих прислівників лише ті, від яких можна утворити прилівники.  Весело, зовні, спочатку, знизу, чітко, раптом, дорого, вщерть, навсидячки, надалі, близько, пошепки, низько, тихо, пошепки. 2. Від будь-яких трьох виписаних вами прислівників утворіть форми вищого і найвищого ступенів порівняння. 

Номер слайду 6

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Ступені порівняння прислівників”  Варіант І3. Подані словосполучення, запишіть у дві колонки: І ІІ Прислівники вищого і найвищого Прикметники вищого і найвищого ступенів порівняння ступенів порівняння  Найбільше виконати, найщиріше побажання, найвище оцінити, найшвидше собача, найвиразніше читання, найбільше діло, найщиріше подякувати, найвище дерево, найвиразніше декламувати, найшвидше написати. 

Номер слайду 7

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Ступені порівняння прислівників”  Варіант ІІ 1. Випишіть із поданих прислівників лише ті, від яких можна утворити прилівники. Легко, взимку, надворі, вправно, надалі, всередині, мало, всюди, власноручно, старанно, ополудні, замолоду, холодно, неквапом, мимоволі, голосно, насамперед, далеко.   2. Від будь-яких трьох виписаних вами прислівників утворіть форми вищого і найвищого ступенів порівняння. 

Номер слайду 8

САМОСТІЙНА РОБОТА  до теми: „Ступені порівняння прислівників”  Варіант ІІ3. Подані словосполучення, запишіть у дві колонки: І ІІ Прислівники вищого і найвищого Прикметники вищого і найвищого ступенів порівняння ступенів порівняння Найвідповідальніше завдання, сильніше вдаривши, найкраще гусенятко, найбільше вікно, найсильніше стиснути, найміцніше зшити, найвідповідальніше поставитись, сильніше пташеня, найміцніше коріння, найбільше прочитати, найкраще малювати.

pptx
Додав(-ла)
Бенько Любов
Додано
19 березня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку