Прислівник . Тренувальні вправи.

Про матеріал
урок - тренувальні вправи, на якому учні будуть правильно наголошувати прислівники; закріплювати вміння розрізняти прислівники за значенням; повторять способи творення прислівників
Перегляд файлу

Тема : Прислівник . Тренувальні вправи

Мета : вчити учнів правильно наголошувати прислівники; закріпити вміння розрізняти прислівники за значенням;

повторити способи творення прислівників засобами художнього слова;

виховувати естетичні смаки.

Культурологічна тема: Різноманітність рослинного світу

 

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Актуалізація опорних знань

Слово вчителя

Засинає земля. І сниться древам не заметіль, не мороз, а весна- пора дивовижного оновлення природи. ЇЇ  ознаки довкруж помітні ще задовго до танення снігів, до повсюдного озеленіння квітів…

Рослинний світ  весь у тремкому очікуванні. Ми говоримо про багатий рослинний світ нашої країни, а заодно продовжуємо вчити тему « Прислівник»

Робота біля дошки

А.) зробити словотвірний розбір прислівників: знизу, недалечко, спідлоба;

Б) утворити ступені порівняння прислівників : красиво, мудро, високо;

В.) Зробити синтаксичний розбір речення, знайти прислівники, визначити його розряд за значенням

Цілющі властивості первоцвіту людям відомі здавна.

Г.) Вибірковий диктант

Виписати прислівники: роби , сумно, верба, повільно, самостійний, бережись, звечора, вдень, чекали, вдвох , якось, завдання, сьогодні.

Д.) Прийом « Взаємоопитування» ( перевірка  знань теоретичного матеріалу)

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

  1. Прийом « Робота в групах»

І група

 Визначте спосіб творення  прислівників : засвітла, зосліпу, наново, нарізно, начисто, зозла, надворі, насилу.

ІІ група

Утворити від прикметників прислівники

Сильний-

Мужній-

Рішучий-

Довгий-

Добрий-

Гарний-

ІІІ група

Поставити наголос  у прислівниках: близько, весело, важко, нарешті, назовні

  1. Вибірковий диктант. ( виписати прислівники, визначити розряд за значенням)

1.Довкруги- океан  сонця , простори, що пахнуть вічністю. 2.Дерева стояли обіруч голі, але вже відчувалось , що їм хочеться зазеленіти.3. Опівночі айстри в саду розцвіли.

4. Як зацвіте навесні вишня буйним цвітом – на  серці тепліє.5. Напровесні висадила людина у землю квіти: мальву - ближче коло вікна, півонію – у саду, ружу - коло джерельця.

3. Прийом « Особливе завдання»

Робота в парах. ( Учні складають діалог ( 3- 5 реплік) на задану тему, використовуючи прислівники)

А.) Дівчина звертається за допомогою до подруги – вибрати мамі квіти;

Б) Ви поїхали до бабусі, яка живе на Закарпатті. Розпитайте про рослинність цього краю.

В.) Ви зайшли до аптеки , щоб купити лікувальний збір для мами . Розпитайте про трави, що входять до цього збору.

4. Словниковий диктант. ( поставити наголос)

Допізна, справа, назустріч, впереміш, зрання, напоказ, завдовжки, тяжко, грухо, ліворуч.

ІV.Підсумок уроку

Рефлексія  «Незакінчене речення».

  На сьогоднішньому уроці для мене найбільшим відкриттям було… .

  Інформація, отримана на уроці, дозволяє зробити висновок… .

Домашнє. завдання : виписаи 2-3 приказки , у яких згадуються рослини і є прислівники.

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2022
Переглядів
3108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку