Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників 7 клас

Про матеріал
Презентація "Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників" містить цікаву інформацію про свято 13-го березня та можливість висловити думки с приводу цінності наданих об'єктів, виконати вправу з ключем та познайомитися з новими прислівниками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників7 клас. Вчитель української мови та літератури: Голубцова Олена

Номер слайду 2

День коштовностей. День коштовностей (Jewel Day) щорічно відзначається 13 березня. Люди святкують цю подію купівлею дорогоцінних прикрас та каменів. Американські ювеліри пропонують відвідувачам салонів широкий вибір коштовностей, у тому числі надають можливість придбати прикраси на замовлення. Цей день – відмінний привід відремонтувати та очистити свої ювелірні вироби від тьмяності. Загадайте цифру від 1 до 10, та дайте письмову відповідь на наступні запитання. Коштовності ?!

Номер слайду 3

Загадайте цифру від 1 до 10, та дайте відповідь на наступні запитання. Чи є це коштовністю? Поясніть свою відповідь. Оцініть важливість існування в балах від 1 до 5, де 1 – я без неї обійдуся, а 5 – вона є життєвою необхідністю. Яку користь вона може принести мені?1. бактерії2. людина3. телефон4. сіль5. гроші6. книги7. вода8. рукавичка9. Колосся пшениці9. повітря

Номер слайду 4

поглибимо знання про прислівник як самостійну незмінну частину мови, Згадаємо ступені порівняння прислівників,Познайомимося з граматичними ознаками прислівників, навчимося визначати синтаксичну роль прислівника. На цьому уроці:

Номер слайду 5

СКЛАДАЙМО ДО СКРИНІ КОШТОВНОСТІ – ЗНАННЯ!

Номер слайду 6

АГА!!!! Карта скарбів пана Прислівника!

Номер слайду 7

Випишіть з речення прислівники вищого й найвищого ступенів порівняння в дві колонки ( 1- а – вищого ступеня, 2-а – найвищого)Чим більше кицьку гладиш, тим вона вище горб підіймає. Найсолодше в світі – сон. Раніше встанеш, то більше діла зробиш. Голова найбільше радиться з очима та вухами. Риба утікає, де глибше, а чоловік – де ліпше. Краще десятьом допомогти, ніж у одного попросити. У мачухи погляд морозніше. Ту вівцю першою стрижуть, яка найбільше мекає. Не роби злого тихцем, то й совість буде чистіше. Гострий ніж швидше відріже шмат. Манівцями – далі, напростець – найближче. Знання за ……. не носити6-35-21-69-14-68-11-2

Номер слайду 8

Знання за ……. не носити. Чим більше кицьку гладиш, тим вона вище горб підіймає. Найсолодше в світі – сон. Раніше встанеш, то більше діла зробиш. Голова найбільше радиться з очима та вухами. Риба утікає, де глибше, а чоловік – де ліпше. Краще десятьом допомогти, ніж у одного попросити. У мачухи погляд морозніше. Ту вівцю першою стрижуть, яка найбільше мекає. Не роби злого тихцем, то й совість буде чистіше. Гострий ніж швидше відріже шмат. Манівцями – далі, напростець – найближче.1-а – вищого ступеня 2-а – найвищого. Більше Найсолодше. Вище найбільше. Раніше найбільше Більше найближче. Глибше. Ліпше. Краще. Морозніше. Чистіше. Швидше6-35-21-69-14-68-11-2

Номер слайду 9

Вперед! Пригадаймо розряди прислівників!https://wordwall.net/uk/resource/23547926/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b8

Номер слайду 10

Прислівники поділяють на означальні та обставинні. Означальні прислівники:✵ якісно-означальні (як?): тихо;✵ кількісно-означальні (скільки? якою мірою?): багато, надзвичайно;✵ способу дії (яким способом?): гуртом. Обставинні прислівники:✵ місця (де? куди? звідки?): тут, вліво, зверху;✵ часу (коли? доки? відколи?): сьогодні, вранці, здавна;✵ мети (для чого?): наперекір;✵ причини (чому?): згарячу.швидковисоконадворіліворучзнизудонинініколиінакшезанадтонапоказмимоволіПоєднай прислівники відповідно до розряду

Номер слайду 11

Прислівники поділяють на означальні та обставинні. Означальні прислівники:✵ якісно-означальні (як?): тихо;✵ кількісно-означальні (скільки? якою мірою?): багато, надзвичайно;✵ способу дії (яким способом?): гуртом. Обставинні прислівники:✵ місця (де? куди? звідки?): тут, вліво, зверху;✵ часу (коли? доки? відколи?): сьогодні, вранці, здавна;✵ мети (для чого?): наперекір;✵ причини (чому?): згарячу.швидковисоконадворіліворучзнизудонинініколиінакшезанадтонапоказмимоволіПоєднай прислівники відповідно до розряду

Номер слайду 12

Послідовність морфологічного розбору1. Слово.2. Частина мови.3. Розряд за значенням.4. Ступені порівняння (якщо є).5. Синтаксична роль.6. Особливості правопису (якщо є). Христина найбільше любила весняні вітряки, коли вони, перелопачуючи вітер, затихали під великими туманними зорями (М. Стельмах). Зразок розбору Найбільше - прислівник, виражає міру і ступінь вияву ознаки, проста форма найвищого ступеня порівняння, утворена за допомогою префікса най-, у реченні виступає обставиною міри й ступеня. Пригадайте, яку ви обрали цифру на початку уроку, та зробіть морфологічний розбір прислівника, відповідно до обраної цифри. НАВЗÁПЛЮШКИ, ЩОДÓСВІТА, ЦЬОГÓРÍЧ, МИНУЛОРÍЧ, ВКÓТРЕ, ЛЯ́ЧНО, НА́ДЗЕЛЕНЬ, ЗІСПО́ДУ, НАДМІ́РУ, НАДВЕ́ЧІР

Номер слайду 13

Продовжіть думку: На уроці я знайшов такі коштовностіПрислівник має такі розряди: ……Прислівники мають такі ступені порівняння:……Я познайомився з новими прислівниками, а саме…….

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Читати п.32-33 на стор. 120-127 З прислівниками на слайді 13 скласти речення та записати їх.

Номер слайду 15

pptx
Додано
11 березня
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку