Горева Оксана Володимирівна,
учитель-методист російської мови і літератури
Южноукраїнської загальноосвітньої школи №4
Прийоми вітагенного навчання на уроках російської мови та літератури Прийом вітагенного натхнення об’єктів природи
та голографії освітнього процесу
Незважаючи на таку незрозумілу, на перший погляд, назву прийому, його суть можна пояснити досить просто: треба розкрити сутність освітніх процесів за допомогою так званого «олюднення», тобто одухотворення, натхнення неживих або живих об’єктів природи або процесів навчання.
Приклади використання прийому на уроках мови:
2. Написать мини-сочинение на одну из тем с использованием однородных членов (5 класс):
1«Зачем две точки надо мной? (от имени ё);
2) «Я уже долго живу в зоопарке»;
3) «Мой друг Пятачок»;
4) «Новые и старые кроссовки»;
5) «Гордость и стыд школьного дневника».
Приклади використання прийому на уроках літератури:
2. Написать мини-сочинение на одну из тем:
1) «Как я оказался в каше (история обычного топора)» (5 класс);
2) «Ах, как много у меня врагов! (исповедь волшебной палочки Гарри Поттера)» (5 класс);
3) «Почему меня читают все реже…(история книги мифов)» (6 класс);
4) «История Робинзона глазами Пятницы» (7 класс);
5) «Роза Маленького принца» (8 класс);
6) «Клад пастуха Сантьяго» (9 класс);
7) «Часы в доме Фамусова» (9 класс).