Тема: Захист довкілля.
Мета: Ознайомити учнів з новими ЛО.
Тренувати у вживанні речень з дієсловами пасивного стану.
Розвивати комунікативні вміння учнів.
Удосконалювати техніку читання.
Практикувати учнів у письмі.
Виховувати почуття відповідальності та дбайливе ставлення до довкілля.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, для самостійної роботи, для роботи у групах.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: Good morning, pupils.
Ps: Good morning, teacher.
T: It’s so nice to see you today. How are you?
Ps: We are fine, thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we’re starting a new unit in which we’ll continue talking about our planet but in some different aspects. In this unit we’re going to discuss the problems of pollution of the environment and the ways to protect it from pollution. I hope you’ll learn a lot of interesting and useful information and improve your knowledge of English.
Учні ланцюжком зачитують перекладені англійською мовою речення вправи. Учитель стежить за правильністю відповідей.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Робота в парах.
Учні отримують картки (кожна пара отримує дві різні картки), самостійно відповідають на подані запитання, потім опитують партнерів та записують їх відповіді. По закінченні роботи трое-четверо учнів по черзі розповідають про результати опитування, порівнюючи відповіді співрозмовників з власними. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.
A. Answer the questions and ask your partner.
|
You |
Your partner |
Are you satisfied with the cleanest of the environment you live in? |
|
|
What environmental problems do you face in the place you live in? |
|
|
Have you ever taken part in solving the problem of your environmental pollution? |
|
|
A. Answer the questions and ask your partner.
|
You |
Your partner |
Do you have any health problems caused by environmental pollution? |
|
|
What kind of pollution do you know? |
|
|
What can you do to protect environment from polluting? |
|
|
2) Робота в групах.
Клас поділяється на чотири групи, члени яких обговорюють одну з цитат, поданих на дошці, впродовж 3—5 хвилин. По закінченні роботи представники з кожної групи повідомляють результати обговорення. Решта доповнюють, якщо необхідно. Учитель контролює правильність виконання завдання.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Розвиток монологічного мовлення
Клас поділяється на п’ять груп, члени яких протягом 3—4 хвилин обговорюють фотографії, подані у вправі. По закінченні роботи представники від кожної групи відомляють результати обговорення. Решта доповнюють, якщо необхідно. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.
2.Подання тексту для читання. Впр. 2 сторінка 140-142
1)Pre-Reading Activity. Етап підготовку до читання.
а) Робота з картками.
Учні отримують картки і самостійно виконують завдання протягом 1—2 хвилин. По закінченні роботи двоє-троє з них по черзі читають завдання, пояснюючи свою точку зору. Решта доповнюють, якщо необхідно. Учитель стежить за правильністю
Tick the most burning environmental problems for the area you live in and explain your choice.
Littering
|Destruction of the forests
Polluted water
Endangered species
Polluted air
Acid rain
Drought
Tyhoon
Volcano eruption
Flood
Tsunami
Earthquake
Forest fire
b) Впр. 2 сторінка 140-142
Учні самостійно читають текст вправи та з’ясовують значення слів, поданих у рамочці. Можна користуватися словником, якщо це необхідно. По закінченні роботи один з учнів читає слова вправи та перекладає їх рідною мовою. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Учні ланцюжком читають текст по абзацу та перекладають їх рідною мовою. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
а) Впр. 3 сторінка 142-143
Учні самостійно виконують завдання вправи протягом 1—2
хвилин. Той, хто першим упорався, вголос читає обраний варіант, обраний з переліку. Учитель разом з класом стежить за правильністю виконання завдання.
б) Учитель пропонує учням визначити, які з проблем, описаних у тексті вправи, вказані у картках і чи є ці проблеми актуальними для їхньої місцевості.
3. Тренування учнів у вживанні речень з дієсловами пасивногостану.
Граматична гра.
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі картки текстом донизу. Чле картці і за-писують речення на дошці, трансформуючи їх у ни команд ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці і записують речення на дошці трансформуючи їх у passive Voice. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає коман, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання
Т: Rewrite the sentences using passive structures
Water pollution kills inhabitants of seas and oceans.
People supported the idea of recycling rubbish.
People destroy the habitats of animals and plants.
This cafe will serve only healthy food.
Logging companies cut down thousands of trees every day.
Farmers gathered the crops before the weather changed.
They will inform you about their decision.
Acid rains damage soil.
They have founded a new national park.
Trees produce oxygen.
You mustn’t publish this article.
They won’t discuss this project tomorrow.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Дати відповідь на питання What are the reasons of disasters according to the text exersice 2 page 140-142.
2. Підведення підсумків уроку
Заключна бесіда з учнями.
What do you think about the importance of the problems we have discussed today?
What new things have you learned today?
Which quote did you like and why?