Актуальність проектної пропозиції Залучення дітей до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком до вирішення проблеми виявлення обдарованості, а виявлення здібностей учня корисне не лише для нього, а й для суспільства. Творчі й інтелектуальні можливості сьогодні – запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи з обдарованою дитиною треба дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили і отримати задоволення від навчання.
Актуальність проектної пропозиції Індивідуальна освітня траєкторія обдарованого учня і є тією особливою формою організації навчальної діяльності, яка спрямована на обґрунтування нової системи навчання дітей з високим рівнем навчальних досягнень, на визначення парадигми розвивального варіативного навчання для обдарованих дітей.
МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ В РЕЖИМІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад в 2017-2018н.р.; Підготовка до Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства в 2018-2019 н.р. (самоосвіта учня, урочна та позаурочна діяльність, індивідуальні консультації).
Карта реалізації ІОТ в процесі позаурочної діяльності Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у міському конкурсі “Я – міліціонер “
Карта реалізації ІОТ в процесі позаурочної діяльності Участь у Всеукраїнському конкурсі “Кришталева сова“ Участь у міському конкурсі управління юстиції на кращий реферат “Моє уявлення про правову державу“ Участь у районному конкурсі “Ми - правознавці“ Участь у роботі Освітнього округу (шкіл Лівобережнього району). Зустріч із викладачами та студентами економіко-правового факультету МДУ
Результати Займає активну життєву позицію: брав участь в усіх позакласних заходах і мав високі результати; Оволодів навичками самостійної роботи, самоконтролю та самооцінки; Зросла результативність участі в олімпіадах з правознавства: посів II місце у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства, брав участь у III етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад;