Проект "Індивідуальна освітня траєкторія підготовки до участі в олімпіадах з правознавства

Про матеріал
Залучення дітей до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком до вирішення проблеми виявлення обдарованості, а виявлення здібностей учня корисне не лише для нього, а й для суспільства. Творчі й інтелектуальні можливості сьогодні – запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи з обдарованою дитиною треба дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили і отримати задоволення від навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект “Індивідуальна освітня траєкторія підготовки до участі в олімпіадах із правознавства Автор: учитель історії та правознавства Зайцева Л.В.

Номер слайду 2

Актуальність проектної пропозиції Залучення дітей до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком до вирішення проблеми виявлення обдарованості, а виявлення здібностей учня корисне не лише для нього, а й для суспільства. Творчі й інтелектуальні можливості сьогодні – запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Для успішної роботи з обдарованою дитиною треба дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили і отримати задоволення від навчання.

Номер слайду 3

Актуальність проектної пропозиції Індивідуальна освітня траєкторія обдарованого учня і є тією особливою формою організації навчальної діяльності, яка спрямована на обґрунтування нової системи навчання дітей з високим рівнем навчальних досягнень, на визначення парадигми розвивального варіативного навчання для обдарованих дітей.

Номер слайду 4

Мета проекту підготовка учня до успішної участі в олімпіаді з правознавства; усебічний розвиток учня через прищеплення інтересу до правознавства;

Номер слайду 5

Мета проекту розвиток уміння й бажання самостійно здобувати й застосовувати знання; розвиток творчих здібностей учня; створення умов для професійного самовизначення учня.

Номер слайду 6

Завдання проекту створити систему підтримки й педагогічного супроводу розвитку обдарованої дитини; забезпечити гнучкість навчального процесу шляхом створення індивідуальної освітньої траєкторії;

Номер слайду 7

Завдання проекту виховувати стійкий інтерес учня до самоосвіти й самовдосконалення; підготувати методичний кейс матеріалів щодо забезпечення підготовки учня до участі в олімпіадах з правознавства.

Номер слайду 8

Очікувані результати створення ситуації успіху; ріст результативності участі учня в олімпіадах з правознавства; професійне самовизначення учня;

Номер слайду 9

Очікувані результати формування предметних компетентностей та активної громадянської позиції; успішне освоєння предметної дисципліни «Правознавство»; оволодіння навиками самостійної роботи, самоконтролю та самооцінки.

Номер слайду 10

Етапи реалізації проекту Етап діагностики Етап підготовки Етап реалізації Підсумково-аналітичний етап

Номер слайду 11

І Етап – Діагностичний Термін здійснення – квітень – травень

Номер слайду 12

Методи діагностики Бесіди Портфоліо учня Анкетування Інтуїція вчителя, батьків, дітей Експрес- завдання Практичний досвід Тестування Шкали, запитальники Спостереження Методи діагностики

Номер слайду 13

ІІ Етап - Підготовчий Термін здійснення – червень – 1 тиждень вересня

Номер слайду 14

Напрямки роботи Організація взаємодії учитель-ученик; Вивчення нормативно-правової бази; Вивчення методичних рекомендація; Науково-методичний супровід ІОТ обдарованої дитини.

Номер слайду 15

МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ В РЕЖИМІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад в 2017-2018н.р.; Підготовка до Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства в 2018-2019 н.р. (самоосвіта учня, урочна та позаурочна діяльність, індивідуальні консультації).

Номер слайду 16

Лист індивідуальної траєкторії учня Рефлексійна діяльність; Урочна діяльність; Практична діяльність; Самоосвітня діяльність; Звіт про особисті досягнення.

Номер слайду 17

ІІІ Етап - Реалізаційний Термін здійснення – вересень 2018 р. – січень 2019 р.

Номер слайду 18

Учню пропонується завдання за різними темами з правознавства, що сприяють розвитку творчого потенціалу дитини.

Номер слайду 19

Карта реалізації ІОТ в процесі позаурочної діяльності Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства Участь у міському конкурсі “Я – міліціонер “

Номер слайду 20

Карта реалізації ІОТ в процесі позаурочної діяльності Участь у Всеукраїнському конкурсі “Кришталева сова“ Участь у міському конкурсі управління юстиції на кращий реферат “Моє уявлення про правову державу“ Участь у районному конкурсі “Ми - правознавці“ Участь у роботі Освітнього округу (шкіл Лівобережнього району). Зустріч із викладачами та студентами економіко-правового факультету МДУ

Номер слайду 21

Карта реалізації ІОТ в процесі позаурочної діяльності Участь у Тижні правознавства в школі Участь у шкільному святі “День науки” Участь у виставці “Шлях до творчості та успіху” Участь у Клубі веселих і винахідливих із сімейного права між учнями 10, 11 класів і батьками

Номер слайду 22

IV Етап – Підсумково-аналітичний

Номер слайду 23

Результати У процесі роботи з ІОТ учень Успішно засвоїв предметну дисципліну "Правознавство": має високий рівень компетентності; Має сформовані предметні компетентності;

Номер слайду 24

Результати Займає активну життєву позицію: брав участь в усіх позакласних заходах і мав високі результати; Оволодів навичками самостійної роботи, самоконтролю та самооцінки; Зросла результативність участі в олімпіадах з правознавства: посів II місце у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства, брав участь у III етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад;

Номер слайду 25

Результати Професійне самовизначився: вступив на економіко-правовий факультет Маріупольського Державного університету; Учня зараховано до шкільного Інформаційного банку “Обдаровані діти”; Учня зараховано до “Книги Пошани дітей”.

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

ppt
До підручника
Правознавство (профільний рівень) 11 клас (Гавриш С.Б., Сутковий В.Л., Філіпенко Т.М.)
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку