Розробка проектної роботи для учнів шкіл. З поетапним планом роботи учнів, в межах тьюторських проектів, з метою зацікавлення, мотивації учнів до самостійної пошукової діяльності.
План навчального проекту
Автор проекту:
ПІ:
Керівник проекту: Кулічук Ганна Миколаївна
Назва школи: Русанівський ліцей
Навчальний рік 2018-2019
Назва проекту: Королівські сім’ї – пережиток минулого?
Основні питання
Ключове питання: Чому монархії існуть до сьогодні? Які країни монарші сьогодні?
Тематичні питання: Коли виникають монархи? Чи може бути монархія в моїй державі? Як живуть монарші сім’ї сьогодні?
Гіпотеза Якщо взяти позитивні моменти із монархічних форм правління як наприклад традиційність, то чи не буде це новим подихом для держави, її зміцненням?
Стислий опис: Виконуючи проект протягом місяця учні продемонструють обізнаність з різними джерелами інформації. Від підручника до інтернет-статтей Проводитимуть роботу та аналіз джерела, шукатимуть актуальні та сучасні ідеї. Фіксуватимуть інформацію на інтелект-картках (інформаційні листи) формуючи основну думку ідей, обговорюючи їх в групах. Оформлять монарші країни у вигляді постера або інформаційного буклета
Навчальні предмети, які стосуються вашого проекту
Навчання бізнес
Економіка
Музика
Драма
Промислові технології
Фізкультура
Комп’ютерні технології +
Інженерна справа
Мови/мистецтво +
Громадянська освіта +
Іноземна мова
Математика
Природничі науки
Інше
Класи: 9
Державні стандарти/Навчальні програми:
Учень обґрунтовує судження про історичне значення діяльності монархів; має висловити та обґрунтувати власну думку щодо форми правління. Учень розуміє передумови утворення монархічних форм правління; уміє пояснити причини краху багатьох монархій. Аналізує, редагує та формує власні думки , уміє узагальнювати, та проводить анології
Навчальні цілі/ Очікувані результати
Проаналізувати країни, де монархії існуть до сьогодні
Визначити, коли виникають монархи, виділити їх основні позитивні сторони
Прослідкувати та виділити певні монарші сім’ї, їх спосіб життя сьогодні
Виділити, які ідеї (наприклад традиційність) монархії можуть бути актуальними для держави
Діяльність учнів
Впродовж першого тижня учні мають змогу зустрітись на уроках і позашкільних заходах, організованих вчителем. Вони поділяться власним досвідом після ознайомлення з матеріалом (інтернет, підручник, статті, відео) виберуть ряд монарших родин, що будуть досліджувати. Встановлять специфіку форми правління монархії, виділяючи актуальні риси. Визначено сукупність факторів впливу на збереження монархії в ряді країн Протягом третього тижня учні обмінюються власними ідеями, щоб створити короткі інформаційні картки? В кінці другого тижня вони, ознайомившись з матеріалами, представлять один одному свої записи, що сформувати згодом інтелект-картки. Учні обмінюються власними інтелект-картками, обговорюючи їх, пов’язавши спільні за сенсом і обдумують ідеї щодо їх реалізації, створивши для кожної сім’ї коротку фабулу. Впродовж 4 тижня учні мають візуалізувати картки, через виготовлення постера чи інформаційного буклета. Визначать потрібні рекомендації для держави в якій вони хотіли б жити- по прикладу скечтноутінга, ідеї якого проходитимуть через увесь буклет (постер). Кожен тиждень, вчитель отримує електронного листа з ідеями від учасників, коригуючи записи або обговорює ідеї після уроків.
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту
Приблизно має бути використано – місяць, включаючи спільну роботу по картках та створення презентації проекту
Матеріали та ресурси необхідні для проекту:
Фотоапарат Лазерний диск Принтер Проектор сканер Телевізор Відеомагнітофон Відеокамера Обладнання для відеоконференцій Цифровий фотоапарат Інтернет Комп’ютер