Актуальність проєкту: впровадження LEGO – технології в початковій школі є потужним інструментом для навчання та реалізації діяльнісного підходу в умовах реформування змісту освіти. В ході використання конструктора LEGO дитина граючись, застосовує логіку, розвиває моторику, креативне мислення, а також вчиться створювати реальні речі. Робота з конструктором LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні навички. Складаючи деталі конструктора у певні об’єкти, дитина відтворює навколишню дійсність, моделює своє бачення світу, проявляючи творчість та фантазію. Використання LEGO – технології тісно сприяє розвитку креативного мислення, Тому що майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього. Конструктор LEGO є одним з найбільш сучасних напрямків розвиткудітей. Він дозволяє грати і вчитися в грі. Найголовніше - цедати дітям можливість реалізувати себе . Вивчаючи нові предмети, діти вчаться висловлювати своє ставлення до того що відбувається. При проектуванні вони занурюються в організовану дорослими ситуацію. В ході діяльності учні стають будівельниками, архітекторами і творцями. У цьому процесі вирішуються найрізноманітніші завдання. Подорожуючи творчими стежками , діти допомагають своїм друзям, рятують героїв від неприємностей, дізнаються цікаві факти,конструюють, вчать вірші, працюють за схемами. Всі учасники проєкту беруть участь з великим бажанням. Знання для дітей є актуальними, необхідними та осмисленими, цікавий матеріал засвоюється легко і назавжди. 5
Цілі проєкту: даний проєкт - це дитячі мрії та ідеї, втілені за допомогою цеглинок LEGO. Використання конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку школярів, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності. За допомогою конструктора вирішуються завдання освітньої діяльності з учнями за наступними напрямками:- формування здатності дітей будувати з LEGO- конструювати, вибираючи правильну послідовність дій, методи з'єднання, комбінувати форми і кольори- вироблення стійкого інтересу до конструкторської діяльності, бажання створювати, вигадувати- формування здатності розділити об'єкт на складові частини і зібрати вцілому- розвиток конструктивної фантазії і творчості , використання набутих навичок- формування математичних знань: рахунок, форма, пропорція, симетрія- розвиток самостійності при роботі зі схемами- сприяти розвитку уваги, пам'яті, мислення, вмінню зосередитися.- розвиток дрібної моторики рук- формування дбайливого ставлення до LEGO – конструктор - виховання наполегливості, витримки, дружби, поваги Your Date Here. Your Footer Here6
Сьогодні - перша сходинка участі у цьому проєкті - урочисте свято розпакування LEGO, на якому Королева-LEGO приготувала сюрприз для першокласників : відкрили таємничі двері фантазії та креативності і познайомили з чарівним світом LEGO, з історією LEGO, з символом фірми LEGO-каченятком. Головна подія нашого свята - розпакування LEGO - відбулася. Напередодні учні переглянули мультфільм (історію про те, як виникла та розвивалася компанія LEGO і як з'явилася LEGO система в грі). Your Date Here. Your Footer Here7
В результаті роботи над проєктом діти повинні оволодіти слідуючими навичками- Проектування схем- Подумки розділити об'єкт на компоненти і зібрати з частин ціле- Як можна сконструювати власний виріб з LEGO за поданою схемою. Дізнатися про різні види конструкторських наборів. Your Date Here. Your Footer Here9
Insert your title here. Click to edit Master text styles. Second level. Third level. Fourth level. Fifth level. Your Date Here. Your Footer Here11{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Очікувані результати проєкту. Діти виявляють пізнавальні нтереси до конструктора LEGO . Формуються навички комунікативного спілкування,позитивні моральні якості. Батьки готові і здатні активно взаємодіяти з педагогом з питань ігрової діяльності учнів (будівельні ігри). Активна участь батьків у житті класу. Батьки проявляють інтерес до учнівських досягнень в конструюванні.
План реалізації проєкту№Етапи реалізаціїЗаходи. Сроки реалізації1 Підготовчий. Підбірка необхідної методичної літератури. Підготовка наборів LEGO , їх огляд. Листопад З батьками. Виготовлення розгортки " LEGO – конструктор, найкращі будівлі". Консультація : "Грайте разом з нами". Січень2 Основний. Огляд ілюстрацій, альбомів, фотографій із зображенням моделей LEGO (будинки, транспорт, іграшки) Дидактичні ігри: "Назви вірно". Бесіда: "Улюблений вид транспорту». Розвиток мовлення "Створення історій про трансформерів». Малювання архітектурних споруд. Спільна та самостійна діяльність(вибір конструкторського набору тапартнера за бажанням). З огляду на схеми розподіл серед дітей хто та що буде робити. Грудень- травень З батьками. Спільна виставка малюнків на тему: «Транспорт». Консультація: "Значення LEGO -конструювання в розвитку дітей молодшого шкільного віку"Квітень3 Заключний. Виставка виробів із LEGO . Розповіді учнів про власні вироби. Відеопрезентація" Наші конструкторські будні". Травень. Your Date Here. Your Footer Here14