Проєкт "Лего у моєму житті"

Про матеріал
Тип проєкту: творчий, довгостроковий, груповий.  Учасники проєкту: учні 1 класу, вчитель, батьки. Мета проєкту: -створення умов для розвитку конструктивної діяльності за допомогою конструктора LEGO . -розвиток конструкторських навичок учнів , пізнавальної діяльності, креативного мислення,самостійності у прийнятті рішень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєкт 1 класу«LEGOв моєму житті»

Номер слайду 2

Тип проєкту: творчий, довгостроковий, груповий.  Учасники проєкту: учні 1 класу, вчитель, батьки.

Номер слайду 3

-створення умов для розвитку конструктивної діяльності за допомогою конструктора LEGO . -розвиток конструкторських навичок учнів , пізнавальної діяльності, креативного мислення,самостійності у прийнятті рішень. Мета проєкту:

Номер слайду 4

Форми реалізації:1. Бесіди з учнями .2. Перегляд ілюстрацій, схем, мультиків.3. Читання віршів. 4. Конструкторська діяльність. 5. Взаємодія з батьками:спільні роботи з батькамиконсультаціїбесіди.  

Номер слайду 5

Актуальність проєкту: впровадження LEGO – технології в початковій школі є потужним інструментом для навчання та реалізації діяльнісного підходу в умовах реформування змісту освіти. В ході використання конструктора LEGO дитина граючись, застосовує логіку, розвиває моторику, креативне мислення, а також вчиться створювати реальні речі. Робота з конструктором LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні навички. Складаючи деталі конструктора у певні об’єкти, дитина відтворює навколишню дійсність, моделює своє бачення світу, проявляючи творчість та фантазію. Використання LEGO – технології тісно сприяє розвитку креативного мислення, Тому що майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього. Конструктор LEGO є одним з найбільш сучасних напрямків розвиткудітей. Він дозволяє грати і вчитися в грі. Найголовніше - цедати дітям можливість реалізувати себе . Вивчаючи нові предмети, діти вчаться висловлювати своє ставлення до того що відбувається. При проектуванні вони занурюються в організовану дорослими ситуацію. В ході діяльності учні стають будівельниками, архітекторами і творцями. У цьому процесі вирішуються найрізноманітніші завдання. Подорожуючи творчими стежками , діти допомагають своїм друзям, рятують героїв від неприємностей, дізнаються цікаві факти,конструюють, вчать вірші, працюють за схемами. Всі учасники проєкту беруть участь з великим бажанням. Знання для дітей є актуальними, необхідними та осмисленими, цікавий матеріал засвоюється легко і назавжди. 5

Номер слайду 6

Цілі проєкту: даний проєкт - це дитячі мрії та ідеї, втілені за допомогою цеглинок LEGO. Використання конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку школярів, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності. За допомогою конструктора вирішуються завдання освітньої діяльності з учнями за наступними напрямками:- формування здатності дітей будувати з LEGO- конструювати, вибираючи правильну послідовність дій, методи з'єднання, комбінувати форми і кольори- вироблення стійкого інтересу до конструкторської діяльності, бажання створювати, вигадувати- формування здатності розділити об'єкт на складові частини і зібрати вцілому- розвиток конструктивної фантазії і творчості , використання набутих навичок- формування математичних знань: рахунок, форма, пропорція, симетрія- розвиток самостійності при роботі зі схемами- сприяти розвитку уваги, пам'яті, мислення, вмінню зосередитися.- розвиток дрібної моторики рук- формування дбайливого ставлення до LEGO – конструктор - виховання наполегливості, витримки, дружби, поваги Your Date Here. Your Footer Here6

Номер слайду 7

Сьогодні - перша сходинка участі у цьому проєкті - урочисте свято розпакування LEGO, на якому Королева-LEGO приготувала сюрприз для першокласників : відкрили таємничі двері фантазії та креативності і познайомили з чарівним світом LEGO, з історією LEGO, з символом фірми LEGO-каченятком. Головна подія нашого свята - розпакування LEGO - відбулася. Напередодні учні переглянули мультфільм (історію про те, як виникла та розвивалася компанія LEGO і як з'явилася LEGO система в грі). Your Date Here. Your Footer Here7

Номер слайду 8

Your Date Here. Your Footer Here8

Номер слайду 9

В результаті роботи над проєктом діти повинні оволодіти слідуючими навичками- Проектування схем- Подумки розділити об'єкт на компоненти і зібрати з частин ціле- Як можна сконструювати власний виріб з LEGO за поданою схемою. Дізнатися про різні види конструкторських наборів. Your Date Here. Your Footer Here9

Номер слайду 10

Зробити висновки з учителем:- простіше спиратися на схеми.- збагатилася творча фантазія; - у парі будувати веселіше;- з*явилось почуття впевненості у своїх силах;- виробився стійкий інтерес, позитивне емоційне ставлення добудівельної гри. Your Date Here. Your Footer Here10

Номер слайду 11

Insert your title here. Click to edit Master text styles. Second level. Third level. Fourth level. Fifth level. Your Date Here. Your Footer Here11{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Очікувані результати проєкту. Діти виявляють пізнавальні нтереси до конструктора LEGO . Формуються навички комунікативного спілкування,позитивні моральні якості. Батьки готові і здатні активно взаємодіяти з педагогом з питань ігрової діяльності учнів (будівельні ігри). Активна участь батьків у житті класу. Батьки проявляють інтерес до учнівських досягнень в конструюванні.

Номер слайду 12

Методи спостережень. Бесіди з дітьми. Спостереження за дітьми. Організація ігрових заходів. Анкетування. Участь в оформленні виставки «Наші найкращі моделі», відео- презентації . Your Date Here. Your Footer Here12

Номер слайду 13

Your Date Here. Your Footer Here13

Номер слайду 14

План реалізації проєкту№Етапи реалізаціїЗаходи. Сроки реалізації1 Підготовчий. Підбірка необхідної методичної літератури. Підготовка наборів LEGO , їх огляд. Листопад З батьками. Виготовлення розгортки " LEGO – конструктор, найкращі будівлі". Консультація : "Грайте разом з нами". Січень2 Основний. Огляд ілюстрацій, альбомів, фотографій із зображенням моделей LEGO (будинки, транспорт, іграшки) Дидактичні ігри: "Назви вірно". Бесіда: "Улюблений вид транспорту». Розвиток мовлення "Створення історій про трансформерів». Малювання архітектурних споруд. Спільна та самостійна діяльність(вибір конструкторського набору тапартнера за бажанням). З огляду на схеми розподіл серед дітей хто та що буде робити. Грудень- травень З батьками. Спільна виставка малюнків на тему: «Транспорт». Консультація: "Значення LEGO -конструювання в розвитку дітей молодшого шкільного віку"Квітень3 Заключний. Виставка виробів із LEGO . Розповіді учнів про власні вироби. Відеопрезентація" Наші конструкторські будні". Травень. Your Date Here. Your Footer Here14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Insert your title here. Click to edit Master text styles. Second level. Third level. Fourth level. Fifth level. Your Date Here. Your Footer Here16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Your Date Here. Your Footer Here18

Номер слайду 19

Your Date Here. Your Footer Here19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Your Date Here. Your Footer Here24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Your Date Here. Your Footer Here27

Номер слайду 28

Your Date Here. Your Footer Here28

Номер слайду 29

Your Date Here. Your Footer Here29

pptx
Додав(-ла)
Процюк Наталія
Додано
29 грудня 2021
Переглядів
1195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку