Метою проекту "Міжкультурна освіта та соціокультурна компетенція як фактор інтеграції України в Європейське суспільство" є активізувати проектну діяльність учнів в соціокультурному середовищі, сприяти розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, виховувати креативну особистість з креативним мисленням.
інтеграція України у світовий простір; створення системи освіти нового покоління, яка буде відповідати викликам нового тисячоліття, розвитку нової генерації – дітей інформаційної епохи, здатних мислити і діяти системно, у повазі до миру, з високим рівнем відповідальності за майбутнє всього живого на Землі домінуючий соціокультурний компонент; лінгвокраїнознавчий принцип, що спрямований на розкриття і пояснення специфічних рис Британського способу життя, історії та культури і домінує соціокультурна компетенція як інструмент виховання міжнародно-орієнтованої особистості, яка усвідомлює взаємозалежність і цілісність світу, необхідність Міжкультурного співробітництва у вирішенні глобальних проблем людства. міжособистісне спілкування без непорозумінь, обумовлене знанням соціокультурних особливостей
Мета проекту: активізувати пізнавальну діяльність учнів в соціокультурному середовищі; сприяти розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів; виховувати креативну особистість з креативним мисленням й імунітетом до технологій маніпулювати свідомістю, конкурентоспроможною, успішною особистістю у глобальному вимірі; розвивати дослідницьку діяльність шляхом відкриття для себе всесвітніх знань; впроваджувати всесвітню мережу Інтернет технологій, яка дає доступ до потрібної інформації, включаючи всі персональні програми навчання Успішний вчитель… Успішний учень…
Дослідження проблеми Діалог культур Співпраці з благодійним фондом “Лінія життя дітям Чорнобиля” Збільшення інтересу до мовної освіти Сухомлинський: “ Інтерес до навчання проявляється лише тоді, коли є натхнення, народжене від успіху ” Формування соціокультурної та комунікативної компетенції в учнів Реалізація спільного проекту з Грандж Академією “10 кроків до Європи” Формування філософії сучасного європейця Практичний аспект Теоретичний аспект Досвід спілкування
Методичні рекомендації Ситуація “Інформаційне агентство” Прийом “Пуста чаша”, Метод “Альтернативи, можливості, варіанти” Конфлікт Ситуація-проба з використанням технології саморозвитку особистості Ситуація “Запрошуємо до подорожі” R R R I I D 29 “Електронна скринька” “Інсерт” Метод “Плюс, мінус, цікаво” D
1. Діагностичний етап Експрес-тест «Ти у світі не єдиний»; Діагностичні дослідження з визначенням основних компонентів соціокультурної компетенції. 2. Організаційний етап Вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду з даної проблеми; Створення медіа теки матеріалів з даної теми; Проведення тренінгу з педагогами МО вчителів української мови та літератури та МО вчителів іноземної мови «Діалог культур». 3. Практичний етап Практичний семінар «Мости в Європу»; Телеміст з Грандж академією «10 кроків до Європи»; Функціонування євро клубу «Мости в Європу»; Проведення майстер-класу для вчителів англійської мови міста з використанням соціокультурного компоненту навчання англійській мові. 4.Узагальнюючий етап Проведення практичної конференції на тему: «Соціокультурний компонент навчання анлійської мови»; Підготувати до видання методичний посібник «Міжкультурна освіта та соціокультурна компетенція як фактор інтеграції України в Європейське суспільство ».
Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей Активізація пізнавальної діяльності Підвищення інтересу до вивчення англ.мови Уміння працювати в команді, генерувати ідеї Для учнів Формування навичок самостійної роботи з додатк. джерелами інформації Розвиток навичок дослідницької діяльності