Проєкт
Тема: Моє місто (проєкт)
Мета: актуалізувати знання про інфраструктуру рідного міста, розпізнання видів міських споруд, розміщення об’єктів на площині;
розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, уяву;
формувати уміння слухати і розуміти інших, будувати мовленнєві висловлювання відповідно до поставлених завдань, оформлювати свої думки в усній формі державною мовою, дотримуватись правила спілкування, визначати успішність виконання свого завдання у діалозі з учителем; оцінювати учбові дії у відповідності до поставленої задачі ; здійснювати пізнавальну та особистісну рефлексію;
закріпити вміння та навички створення об’ємних моделей з паперу різними способами;
виховувати любов до свого міста, патріотизм.
Очікувані результати: учні вміють розпізнавати види міських споруд, відображати частину свого простору через макети, формулюють власну думку державною мовою.
Обладнання: презентація, відео «Дніпро- місто хмарочосів та козацького духу», інтерактивна дошка Jamboard.
Хід заходу
І. Мотивація. Емоційне налаштування.
Ранкова зустріч
1. Вправа «Привітання»
Ти прокинься рано-рано,
Як над містом сонце встане,
Привітайся із шпаками,
З кожним променем ласкавим.
Усміхнися всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День тобі веселим буде!
2. Щоденні новини
Діти, пригадайте, будь ласка:
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Який сьогодні день тижня та число?
- Яка погода на вулиці?
- Яка температура зовнішнього повітря?
ІІ. Знайомство з планом зустрічі.
Молодці! А тепер згадаймо, чому ми сьогодні з вами зустрілися під час канікул?
(відповіді учнів)
Вчитель озвучує план зустрічі.
ІІІ. Актуалізація знань.
Але спочатку…
Яке для вас наше місто? (1-2 слова)
(робота з інтерактивною дошкою)
Що ми бачимо навкруги, коли йдемо вулицями нашого міста?
- Які споруди є у нашому місті?
(відповіді учнів)
Підсумок бесіди..
IV. Руханка.
https://youtu.be/Mzhjp_Phf_g?si=HEfA4Bk-nxVHb0fi
V. Перегляд учнівських проєктів.
Рефлексія.
VI. Самоаналіз.