Проєкт "Опішнянська кераміка - етнічний символ української культури"

Про матеріал
Кожен народ пишається культурними здобутками своїх предків, бо в них він бачить не тільки своє минуле, а й сучасне і майбутнє. Історія та культура власної держави має займати пріоритетне місце у навчанні та вихованні молодого покоління. Щоб бути справжнім патріотом свого краю, потрібно не тільки любити, а й знати його історію. На жаль, ми забули про традиційні народні українські іграшки — добрі, веселі, яскраві, виготовлені з природних матеріалів. Вони, звичайно, не виблискують так, як глянцева холодна пластмаса, зате мають у собі набагато більше — частинку душі цілого народу. Тому дослідження української народної іграшки на часі дуже актуальне.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Опішнянська кераміка – етнічний символ української культури”Тема проєкту:

Номер слайду 2

Проблема та її актуальність Кожен народ пишається культурними здобутками своїх предків, бо в них він бачить не тільки своє минуле, а й сучасне і майбутнє. Історія та культура власної держави має займати пріоритетне місце у навчанні та вихованні молодого покоління. Щоб бути справжнім патріотом свого краю, потрібно не тільки любити, а й знати його історію. На жаль, ми забули про традиційні народні українські іграшки — добрі, веселі, яскраві, виготовлені з природних матеріалів. Вони, звичайно, не виблискують так, як глянцева холодна пластмаса, зате мають у собі набагато більше — частинку душі цілого народу. Тому дослідження української народної іграшки на часі дуже актуальне.

Номер слайду 3

Автор проєкту: Бецала Романа Василівна, учитель образотворчого мистецтва Хриплинської школи І-ІІ ст. Цільова група: учні 7 класу. Консультанти:учителі, батьки. Ресурси: інтернет-ресурси, фонд бібліотеки. Вид проєкту: творчий

Номер слайду 4

Мета:ознайомити учнів з історією гончарного промислу України, зокрема містечка Опішне, розширити знання учнів про українську народну іграшку, спонукати пізнавальний інтерес до вивчення народних промислів;формувати навички виготовлення народних іграшок;виховувати естетичне ставлення до творів мистецтва, створених українськими майстрами.

Номер слайду 5

Завдання:організувати екскурсію;зібрати інформацію;розробити кросворд і буклет;підготувати продукт: об’ємні вироби.

Номер слайду 6

Очікувані (передбачувані) результати. Учасники проєкту зможуть:сформувати ціннісне ставлення до творчості народних майстрів;удосконалити уміння пошукової діяльності;зібрати, систематизувати, узагальнити та презентувати текстовий матеріал про народні іграшки опішнянських майстрів;виготовити іграшки з солоного тіста за зразками опішнянської кераміки.

Номер слайду 7

Кінцевий результат:оформлення буклету та розробка кросворду про народну керамічну іграшку опішнянських майстрів;виставка творчих робіт учнів, виготовлених за зразками опішнянських народних іграшок.

Номер слайду 8

Характеристика проєкту за такими класифікаційними параметрами:спосіб (характеристика діяльності) – дослідницький;за змістом – освітньо-виховний;за складом учасників – груповий;за тривалістю – нетривалий (короткої дії);характер партнерської взаємодії – кооперативний;за способом реалізації: внутрішній;реалізація міжпредметних зв’язків – міжпредметний (образотворче мистецтво, історія, географія, українська мова, трудове навчання, інформатика).

Номер слайду 9

Механізм реалізації проєкту (план дій)№п/п. Назва заходу. Термін виконання. ВиконавціРесурсиматеріальнілюдські1. Підготовчий етап1. Визначення напрямків роботи. Обговорення методів дослідженняучитель, учні 2. Основний етап1. Дослідження (збір інформації)учні 2. Екскурсія в музей кераміки м. Косівучитель, учні 3. Створення буклету та розробка кросвордуучні 4. Виготовлення іграшокучні 3. Заключний етап1. Презентація буклету та кросвордуучні 2. Виставка творчих робітучні 3. Обговоренняучитель, учні

Номер слайду 10

Аналіз силового поля (за 10-ти бальною шкалою)Підтримка. Бал. Опір. Бал. Адміністрація10 Адміністрація0 Педагог-організатор10 Педагог-організатор0 Учні10 Окремі учні0 Батьки10 Окремі батьки0 Всього40 Всього0

Номер слайду 11

ВИСНОВОК: Даний проєкт має певну підтримку, яка є більшою за опір, тому вважаю його життєздатним у подальшому впровадженні.

Номер слайду 12

Кошторис№ п/п. Матеріал. Кількість Ціна1. Папір А410 шт.20 грн2. Папір А31 шт.3 грн3. Сіль екстра2 шт.20 грн4. Борошно1 шт.23 грн5. Фарби гуашеві2 шт.100 грн6. Лак акриловий1 шт.50 грн7. Друк буклету10 шт.30 грн. Всього246 грн.

Номер слайду 13

В ході реалізації проєкту формуються такі ключові компетентності:спілкування рідною мовоюматематична грамотністьінформаційно-цифрова компетентністьуміння вчитися впродовж життясоціальна та громадянська компетентностіпідприємливістьекологічна грамотність і здорове життя

pptx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку