Проєкт розроблений на основі матеріалів підручника "Природознавство" автора Т. Гільберг 2 клас. Розрахований на один урок. Діти можуть працювати як самостійно, так і у парі чи малій групі. У кожного учня у кінці має утворитися міні-книжечка у вигляді хмаринки, де зафіксовані властивості повітря, результати дослідів, проведених на цьому і попередньому уроках та зроблені висновки про значення повітря та необхідність його охорони. Розмір книжечки можна зменшити, надрукувавши 2 сторінки на 1. Текст з інформацією можна завантажити за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1vVOmqBWv0Ay3yKi46SiVTDsSuZ7yehAY
Хто(що) не може жити без повітря?
_____________________________________
______________________________________
_________________________________
_________________________________
____________________________
8
Повітря забруднюють:
_____________________________________
____________________________________
______________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
____________________-
9 ______________________________________
______________________________________
_______________________________
________________________________
______________________________
___________________
6
Чи всюди є повітря?(досліди)
У кімнаті _______, на вулиці _________, у дереві _______, у папері _____,
у камені ____, у крейді _____, у ґрунті ____, _______________________________ _______________________________
_______________________________
____________________
7