SТЕАМ - освіта.
1. Капля Людмила Миколаївна
Нововодянська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів
Добропільської районної ради
Учитель математики і фізики
Старший учитель
Педагогічний стаж: 41 рік
2. Проект «Симетрія – це краса»
3.Мета проекту: ознайомити учнів з поняттям «геометричні перетворення», з видами симетрії, з прикладами симетрії в природі, архітектурі та побуті ; підвищити рівень мотивації вивчення учнями обраної теми; формувати вміння визначати проблеми та створювати нові стратегії для їх розв'язання; розвивати пізнавальні навички учнів, формувати вміння самостійно конструювати власні знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, активно розвивати критичне мислення, комунікативні навички; забезпечити реалізацію міжпредметних зв'язків.
4. Завдання проекту:
. - Учні повинні ознайомитися з поняттями «симетрія», з видами симетрії, з прикладами симетрії в природі та побуті.
- Учні повинні вміти описувати симетрію відносно точки і прямої; будувати фігури, у які переходять дані фігури при симетрії відносно точки і прямої; наводити приклади фігур, які мають центр симетрії та вісь симетрії; застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач.
- Сприяти розвитку навичок мислення високого рівня в учнів: учні повинні не тільки зібрати матеріали, а й проаналізувати, систематизувати його та зробити висновки в опрацьованому матеріалі, вміти оцінювати.
- Учні повинні навчитися працювати з програмою PowerPoint та Publisher для створення презентацій, публікацій.
5.
Синхронізація програм:
Предмет |
Тема |
Завдання за предметом |
Очікуваний результат з предмету (продукт у проекті) |
Геометрія
|
Види симетрії. Симетрія відносно точки і прямої. |
Отримати повне уявлення про симетрію. |
Презентація «Симетрія в природі і техніці» |
Мистецтво
|
Бути прекрасним означає бути симетричним і пропорційним». Симетрія в мистецтві. |
Ознайомити учнів з використанням симетрії в різних видах мистецтва, вчити «читати» і аналізувати твори різних жанрів мистецтва. |
Зібрати малюнки українських орнаментів |
Інформатика
|
П.Р №9 «Проектування створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.» |
Закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій. |
Створення публікації з зібраної інформації про симетрію. |
Технології
|
Технологія виготовлення виробів для інтер'єру технікою клаптикового шиття. |
Пошиття симетричної прихватки в техніці печворк. |
Виготовлення прихватки «Сова». |
6. Етапи проекту:
- уроки геометрії «Симетрія навколо нас» (13.03.)
«Симетрія навколо прямої» (15.03.)
Ознайомлення учнів з видами симетрії, набуття навичок описувати симетрію відносно точки і прямої; будувати фігури, у які переходять дані фігури при симетрії відносно точки і прямої; наводити приклади фігур, які мають центр симетрії та вісь симетрії.
Ознайомлення учнів з використанням симетрії в різних видах мистецтва, розвиток креативності, образного мислення та мовлення; виховання почуття прекрасного.
Учні самостійно створюють публікації за матеріалами уроків геометрії і мистецтва про симетрію.
Учні виготовляють симетричну прихватку в стилі печворк і скриньку в стилі джутової філіграні
7.Презентація «Симетрія у природі і техніці» (геометрія)
Малюнки українських орнаментів.( мистецтво)
Орнамент « Калина – символ України», виконала Ярова Наталя
Орнамент « Сорочка – вишиванка», виконала Андрієнко Олександра
Написання Гімну Симетрії
Гімн Симетрії
Симетрії співаю оду я!
Симетрію сьогодні прославляю я!
Симетрія – гармонія, краса,
Її нам дарували небеса.
Вона людині впевненість дає,
Вона приємна для душі й очей.
Прекрасне в світі все живе,
Прекрасне тому, що в симетрії живе.
Ярова Наталя. Учениця 9 класу
Створення публікації з зібраної інформації про симетрію.( інформатика)
Виготовлення виробів для інтер'єру технікою клаптикового шиття та технологією джутової філіграні.
Використана література
Інтернет -джерела: