Проект «Симетрія – це краса»

Про матеріал
Мета проекту: ознайомити учнів з поняттям «геометричні перетворення», з видами симетрії, з прикладами симетрії в природі, архітектурі та побуті ; підвищити рівень мотивації вивчення учнями обраної теми; формувати вміння визначати про¬блеми та створювати нові стратегії для їх роз¬в'язання; розвивати пізнавальні навички учнів, формувати вміння самостійно конструювати влас¬ні знання, орієнтуватися в інформаційному про¬сторі, активно розвивати критичне мислення, ко¬мунікативні навички; забезпечити реалізацію міжпредметних зв'язків.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

SТЕАМ - освіта.

 

 

                                             1.  Капля Людмила Миколаївна

 

                                              Нововодянська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів

                                             

                                               Добропільської районної ради

 

                                                Учитель математики і фізики

                                             

                                                 Старший учитель

                                                

                                                Педагогічний стаж:  41 рік

 

2. Проект «Симетрія – це краса»

3.Мета проекту: ознайомити учнів з поняттям «геометричні перетворення», з видами симетрії, з прикладами симетрії в природі, архітектурі та побуті ; підвищити рівень мотивації вивчення учнями обраної теми; формувати вміння визначати про­блеми та створювати нові стратегії для їх роз­в'язання; розвивати пізнавальні навички учнів, формувати вміння самостійно конструювати влас­ні знання, орієнтуватися в інформаційному про­сторі, активно розвивати критичне мислення, ко­мунікативні навички; забезпечити реалізацію міжпредметних зв'язків.

4. Завдання проекту:

.           - Учні повинні ознайомитися з поняттями «симетрія», з видами симетрії, з прикладами симетрії в природі та побуті.

   -    Учні повинні вміти описувати симетрію відносно точки і прямої; будувати фігури, у які переходять дані фігури при симетрії відносно точки і прямої; наводити приклади фігур, які мають центр симетрії та вісь симетрії; застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

 

 

 

 -      Сприяти розвитку навичок мислення високого рівня в учнів: учні повинні не тільки зібрати матеріали, а й проаналізувати, систематизувати його та зробити висновки в опрацьованому матеріалі, вміти оцінювати.

-    Учні повинні навчитися працювати з програмою PowerPoint та Publisher для створення презентацій, публікацій.

5.

Синхронізація програм:

 

Предмет

Тема

Завдання

за предметом

Очікуваний результат з предмету (продукт у проекті)

Геометрія

 

Види симетрії. Симетрія відносно точки і прямої.

Отримати повне уявлення про симетрію.

Презентація «Симетрія в природі і техніці»

Мистецтво

 

Бути прекрасним означає бути симетричним і пропорційним». Симетрія в мистецтві.

Ознайомити учнів з  використанням симетрії  в різних видах мистецтва, вчити «читати» і  аналізувати  твори  різних жанрів мистецтва.

Зібрати малюнки українських орнаментів

Інформатика

 

П.Р №9 «Проектування створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.»

Закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій.

Створення публікації з зібраної інформації про симетрію.

Технології

 

Технологія виготовлення виробів для інтер'єру технікою клаптикового шиття.

Пошиття симетричної прихватки в техніці печворк.

Виготовлення прихватки

«Сова».

6. Етапи проекту: 

 - уроки геометрії «Симетрія навколо нас»       (13.03.)

                               «Симетрія навколо прямої»  (15.03.)

Ознайомлення учнів з видами симетрії,  набуття навичок описувати симетрію відносно точки і прямої; будувати фігури, у які переходять дані фігури при симетрії відносно точки і прямої; наводити приклади фігур, які мають центр симетрії та вісь симетрії.

 

  • урок мистецтва «Бути прекрасним означає бути симетричним і пропорційним»  (19.03)

Ознайомлення  учнів з  використанням симетрії  в різних видах мистецтва,  розвиток креативності, образного мислення та мовлення;                                                 виховання  почуття прекрасного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • урок інформатики «Проектування створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.» (21.03.)

Учні самостійно створюють публікації за матеріалами уроків геометрії і мистецтва про симетрію.

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

  • урок  технологій. «Технологія виготовлення виробів для інтер'єру технікою клаптикового шиття та технологією джутової філіграні»              ( 23.03.)

  Учні виготовляють  симетричну прихватку в стилі печворк і скриньку в стилі джутової філіграні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Презентація «Симетрія у природі і техніці» (геометрія)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малюнки українських орнаментів.( мистецтво)

Орнамент « Калина – символ України»,  виконала Ярова Наталя

 

Картинки по запросу малюнки українських орнаментів 

 

 

 

 

Орнамент « Сорочка – вишиванка», виконала Андрієнко Олександра

Картинки по запросу малюнки українських орнаментів 

 

 

 

 

 

Написання Гімну Симетрії

Гімн  Симетрії

Симетрії співаю оду я!

Симетрію сьогодні прославляю я!

Симетрія – гармонія, краса,

Її нам дарували небеса.

Вона людині впевненість дає,

Вона приємна для душі й очей.

Прекрасне в світі все живе,

Прекрасне тому, що в симетрії живе.

 

Ярова Наталя. Учениця 9 класу

 

Створення публікації з зібраної інформації про симетрію.( інформатика)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виготовлення виробів для інтер'єру технікою клаптикового шиття та технологією джутової філіграні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1. Лист ІМЗО № 21.1/10-1470 від 13.07.17 року «Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік».
  2. Указів Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» (№ 344/2013 від 25.06.2013р)
  3. «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні» (№ 926/2010 від 30.09.2010 р.).
  4. Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (наказ МОН України № 522 від 07.11.2000 р.; зі змін. і доп., внесеними наказом МОНмолодьспорту України № 1352 від 30.11.2012 р., наказом Міністерства освіти і науки України № 380 від 31.03.2015 р.).
  5.  План заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні на 2016-2018 роки, затверджений Міністерством освіти і науки України 05.05.2016 року.
  6. Універсальний Довідник Школяра 5-11 класи (2005 рік випуску)

Інтернет  -джерела:

  1. 1. http://planetadetstva.net/vospitatelam/srednyaya-gruppa/chto-takoe-simmetriya-razvivaem-myshlenie-detej.html
  2. 2. http://ideas4parents.ru/lyubopyitnaya-matematika/simmetriya-igryi-dlya-detey-kotoryie-formiruyut-matematicheskoe-myishlenie.html
  3. 3. http://www.informio.ru/publications/id2254/Simmetrija-vokrug-nas
  4. wiki.pskovedu.ru/.../
  5. dak.in.ua/.../osevaya-simmetriya-prezentaciya-3863/
  6. scribd.com/doc/2622190/
  7. rusedu.ru/detail_5686.html
  8. dic.academic.ru/dic.nsf/eng .../
  9. festival.1september.ru/articles/210924 /?
  10. scribd.com/doc/2622190/
  11. 1.http://arbuz.uz/w_simmetr.html
  12. http://www.humanscore.com/0501Symmetry_rus.html 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Геометрія 9 клас (Істер О. С.)
Додано
18 квітня 2023
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку