Проект "Стан навколишнього середовища в районі проживання"

Про матеріал

Проект «Стан навколишнього середовища в районі проживання» має на меті залучення школярів до розв'язання сучасних суспільних проблем довкілля.

Узявши участь у цьому проекті, учні зможуть:

  • критично оцінювати дійсність;
  • чітко й аргументовано висловлювати свої думки;
  • навчитися впливати на рішення владних структур;
  • знаходити шляхи розв'язання суспільних проблем.
  • Головна мета проекту полягає в тому, щоб допомогти школярам закріпити основні знання та вміння в процесі розв'язання конкретних екологічних проблем. Водночас учні на власному досвіді мають переконатись у тому, що хоча головна відповідальність за розв'язання екологічних і суспільних проблем лягає на плечі владних інституцій, воно великою мірою залежить від активності самих громадян.
Перегляд файлу

Є.Г.Маликова ,вчитель географії

 Зайцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

 Донецька область

 

 

 

                  Проект «Стан навколишнього середовища в районі проживання» має на меті залучення школярів до розв’язання сучасних суспільних проблем довкілля.

Узявши участь у цьому проекті, учні зможуть:

  • критично оцінювати дійсність;
  • чітко й аргументовано висловлювати свої думки;
  • навчитися впливати на рішення владних структур;
  • знаходити шляхи розв’язання суспільних проблем.

Головна мета проекту полягає в тому, щоб допомогти школярам закріпити основні знання та вміння  в процесі  розв’язання конкретних екологічних проблем. Водночас учні на власному досвіді мають переконатись у тому, що хоча головна  відповідальність за розв’язання екологічних і суспільних проблем лягає на плечі владних інституцій, воно великою мірою залежить від активності самих громадян. 

 

Навчальний проект

ТЕМА: Стан навколишнього середовища в районі проживання

МЕТА :

*закріпити знання про природу своєї місцевості, проаналізувати антропогенний вплив на  стан навколишнього середовища; оцінити екологічне становище навколишнього середовища і запропонувати заходи його поліпшення;

*Розвивати творче мислення, уміння обґрунтовувати свої думки й аргументовано захищати їх;

*вчити співпереживати, виховувати свідомого патріота своєї держави, дбайливе ставлення до природи.

ТИП ПРОЕКТУ: пізнавальний з елементами дослідження

УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: гуртківці  «Юні екологи» ( учні 6-7 класів)

 

                                                         Хід проекту

І. Організаційний момент

ІІ. Мотиваційно –орієнтовний етап

Учитель.

За даними ЮНЕСКО , на Землі сьогодні промисловістю ,енергетикою, транспортом поглинається стільки кисню, скільки вистачило б для життя 45 млрд. людей. Десятки мільйонів людей дихають повітрям, яке є шкідливим для здоров’я. На кожного жителя щорічно випадає  близько тонни небезпечних, шкідливих речовин. Від того , якими будуть ваші погляди на взаємодію людини і природи, залежить ваше майбутнє, майбутнє ваших дітей. Ці погляди формуються у вашому віці. З цією метою ми приступаємо до виконання проекту «Стан навколишнього середовища в с.Зайцеве».

                       Ви поділитесь на окремі  загони . Кожен загін буде досліджувати свій об’єкт середовища  збирати інформацію,  запропонувати заходи  щодо поліпшення стану навколишнього середовища.

 

 

ІІІ. Спостереження та дослідження учнів

№з.п

План роботи загонів

Загін №1

Об’єкт  – атмосферне повітря

Загін № 2

Об’єкт – поверхневі води

Загін № 3

Об’єкт – вулиці, парки, двори

1

Вибір об’єктів і пунктів спостереження

В с. Зайцеве є два основних джерела забруднення повітря: котельні, транспорт

Річка Красна, колодязі

Вул.Незалежності

вул.Шкільна

сільський парк

2

Проведення спостережень , накопичення інформації

 Задимлення різко зростає, коли населення спалює опале листя і сміття , коли настає опалювальний період.У повітря викидаються як газоподібні, так і тверді речовини.

Річка забруднена сміттям (склом , залізяччям, шинами).

Сміття вивозять не регулярно, тому його викидають у лісосмуги, у яри.

3

Оброблення і оформлення зібраної інформації

1  авто за 24  год. Викидає 1 кг.газів , відповідно за 1 год – 0,04 кг. Підрахували кількість авто  за годину, які проїжджають  ,обчислюємо кількість газів:

0,04* 52 авто =2,08 кг

Щоб визначити кількість СО2 у газах :1кг газів містить 30 гр. СО2:

2,08 * 30 гр=62,4 г

Ми досліджували колір, запах і прозорість води. У колодязях вода прозора, без запаху, на смак трішки солонувата.  В річці вода має гнильний запах, забарвлення інтенсивне, тому що там мало кисню, і дуже високий вміст органічних речовин. Процес самоочищення відбувається повільно. Вода не відповідає нормам за бактеріологічними і фізико – хімічними показниками.

Не всі житлові будинки підписали договір на вивезення сміття. Тому наші вулиці, парки , двори залишаються засміченими. Неабиякої шкоди паркові завдають смітники, які залишаються після відпочивальників. Серед сміття не лише папір, пакети , ай консервні банки, одноразовий посуд

4

Складання плану заходів щодо поліпшення стану  навколишнього середовища та обговорення напрямів роботи.

 

 

  1. Збільшити площі зелених насаджень.
  2. Необхідно здійснювати раціональне транспортне планування, установлювати на старих авто каталізатори.
  3. Сміття сортувати, як це роблять у країнах Європи.
  4. Працівники виконкому  повинні попереджувати жителів села про адміністративну відповідальність за стихійні смітники.
  5. Учні школи повинні пропагандувати чисте довкілля, насаджувати квіти, дерева, підтримувати чистоту біля будинків, у парках.

5

Будуємо ЕКОГРАД (еко безпечне селище). Відчуй себе в ролі архітектора.

Робота виконується на аркуші паперу.

 

 

 

[П1][П2]

ЕКОГРАД

 

 

 

ІУ. Підсумок проведення проекту


docx
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку