Проєкт «Створення ресурсного класу «РЕАВІТА» та сенсорної кімнати - потужного інструменту для розширення гармонійного емоційного, психічного та фізичного розвитку дітей громади.

Про матеріал
Проєкт полягає в створенні ресурсного класу «РЕАВІТА» та сенсорної кімнати у Н… ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №3,що має на меті створити безпечну, комфортну атмосферу, в якій дитина самостійно, або за допомогою педагога, вивчає навколишнє середовище, не тільки розслабляється, а й отримує нові уявлення про світ, відчуття, заряджається енергією.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЄКТ

 

 

ТЕМА:   «Створення  ресурсного класу «РЕАВІТА»  та сенсорної кімнати - потужного інструменту для розширення гармонійного емоційного, психічного та фізичного розвитку дітей територіальної громади»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023 рік

 

ПРОЄКТ РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ОСЕРЕДКУ

Анотація проєкту : Актуальність проєкту полягає в створенні  ресурсного класу «РЕАВІТА»  та сенсорної кімнати у Н… ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №3,що має на меті створити безпечну, комфортну атмосферу, в якій дитина самостійно, або за допомогою педагога, вивчає навколишнє середовище, не тільки розслабляється, а й отримує нові уявлення про світ, відчуття, заряджається енергією. Реалізація проєкту дасть можливість підвищити ефективність навчання особливих дітей на основі сенсорної стимуляції та емоційного розвантаження, інтегрувати їх в соціум і створити для них зручні умови перебування в навчальному закладі, підвищити рівень психічного здоров’я учасників освітнього процесу; дасть можливість надавати психологічну допомогу та емоційне розвантаження, що сприятиме соціальній адаптації членів громади, що опинились у кризовій ситуації.

 

Складова концепції проекту

Пропозиції щодо формулювання складових концепції проекту

1. Назва проекту
Title of the project

 

 

«Створення  ресурсного класу «РЕАВІТА»  та сенсорної кімнати - потужного інструменту для розширення гармонійного емоційного, психічного та фізичного розвитку дітей Н… територіальної громади»

ГЛОБАЛЬНА ДІЯ

Облаштування ресурсної та сенсорної кімнати.

Придбання меблів та обладнання

Місто Н… Донецької області

 «Назва гасло» Безпечний простір «Реавіта» - для дітей Н… громади

2. Назва організації, яка подає заявку

• Н… опорний заклад загальної середньої світи І-ІІІ ступенів №3 Н... міської ради Донецької області

3. Призначення проекту

Purpose

м.Н… - маленьке шахтарське містечко у прифронтовій зоні на Донеччині. В опорному закладі  «Н… ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №3»  навчаються діти, які зазнали психологічної травми під час бойових дій, діти із сімей вимушених внутрішніх переселенців,  діти-сироти, діти із сімей ветеранів АТО. Крім того, несприятлива екологічна ситуація в місті спричинила високу захворюваність серед населення, у тому числі дітей шкільного віку. Тому у закладі здобуває освіту велика кількість дітей з особливими потребами.

Створення  ресурсного класу «РЕАВІТА»  та сенсорної кімнати - потужного інструменту для розширення і розвитку світогляду учнів Н… територіальної громади» має сприяти: соціалізації дітей; підвищення рівня психічного здоров’я учасників освітнього процесу; розвитку творчого потенціалу дітей; надання психологічної допомоги батькам та педагогам; покращенню  рівня навчальних досягнень учнів.

На базі сенсорної кімнати буде створено Центр психологічного розвантаження. На базі ресурсного класу «РЕАВІТА» шкільний психолог та корекційний педагог закладу зможуть  проводити заняття з психологічної та логопедичної допомоги учням нашого освітнього округу.

4. Мета проекту

Objectives

Мета проєкту:

- закупівля необхідного обладнання, техніки та меблів;

- монтування обладнання і техніки

- бажані показники реалізації проекту в часі, вартості (у термін до 3 місяців із дотриманням бюджету 400000,00 тис. грн.)
 сприяти швидкому відновленню після психологічних травм;

 втілювати підходи для комфортної адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу, а також власні підходи до комфортної адаптації нових працівників;

 стимулювати органи відчуття, одночасно створюючи розслаблюючу атмосферу для учнів з відчуттям тривоги;

 полегшити процес навчання «особливих» дітей;

 забезпечити необхідними корекційно-розвитковими послугами учнів з особливими потребами;

 давати дитині можливість оволодіти новими способами предметно-пізнавальної діяльності;

 розвивати позитивне спілкування і взаємодію з іншими дітьми та дорослими;

 співпрацювати з інклюзивно-ресурсним центром і залучення його фахівців.

 

5. Зацікавлені сторони

Stakeholders

Зацікавленими  сторонами проекту є учні закладу, випускники, батьки, педагоги, громадськість, школи-партнери, органи управління  освітою, органи  місцевого самоврядування.

6. Бенефіціари

Final beneficiaries

Бенефіціаром  проекту є учні, педагогі.

7. Очікувані результати проекту

Estimated results

Реалізація проєкту дасть можливості: створення сучасного дослідницько-експериментального шкільного майданчику шляхом об’єднання зусиль педагогічного колективу у формуванні стійких знань з фізики

8. Основні види діяльності (групи робіт)
за проектом

Main activities

Визначте основні види діяльності за проектом: проектування SMART- класу; написання проектної документації для отримання коштів на реалізацію проекту, пошук, замовлення і закупівля спеціального обладнання та меблів для облаштування класного приміщення налаштування програмного забезпечення.

Наслідки реалізації проекту допоможуть:
облаштування нового освітнього простору в закладі для різних видів діяльності; успішне формування міцних знань з фізики - розвиток навчально-пізнавального інтересу учнів на уроках і в позаурочний час; забезпечення можливостей набуття навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності учнів, педагогам реалізовувати інноваційні методи освіти з особливим підходом.

9. Орієнтовна тривалість проекту, основні етапи реалізації проекту у часі, віхи Milestones

Визначить:
- орієнтовну тривалість проекту: 3 місяці
- підготовка тендерної документації: 1 місяць;
- закупівля меблів та обладнання: 1 місяць;

- монтування обладнання: 1 місяць 

 

10. Орієнтовна вартість проекту та ресурси

Resources

ОРІЄНТОВНУ ВАРТІСТЬ і джерела фінансування:

1. Людські ресурси: електрик, слюсар, столяри, батьківський комітет, актив центру самоврядування.

2. Матеріально-технічні ресурси: 

Цифрове обладнання, інтерактивна панель, інтерактивний комплекс, персональні комп’ютери для учнів, 3d-принтер, багатофункціональний пристрій, документ камера, панель демонстраційна, набір лабораторного посуду, приладів, інструментів, меблі для кабінету.

3. Фінансові ресурси:

- орієнтовна вартість проекту = 800000,00 тис. грн

- потенційні джерела фінансування проєкту;  міська рада, спонсори;

- доля кожного учасника фінансування:  міська рада– 50%, спонсори- 50%

11. Ризики проекту

Risks

  • не виділення коштів;
  • ризик непередбачуваності дій учасників проекту.

 

docx
Додав(-ла)
Самоздра Ольга
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 січня 2023
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку