21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Проект "Тепло від пластикової пляшки"

Про матеріал

Даний проект містить інформацію про можливості населення у використанні побутових відходів для енергозбереження під час будівництва теплиць у сільській місцевості, як один із шляхів використання пластикового сміття.

Перегляд файлу

 

Міністерство освіти та науки України

Бутівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів

 

  Еколого–енергозберігаючий

                   проект

«Тепло від пластикової пляшки»

                   Роботу виконала:

                           учениця 10 класу

                           Бутівської ЗОШ

                            І–ІІІ ступенів

                           Ткаченко Валерія

                  Керівник проекту:

                           учитель географії,

                           біології та екології

                           Кузнєцова Т. В.

 

                          с. Бутове-2015

                                         Зміст

Актуальність проекту.............................................................3

Мета проекту .........................................................................5

Епіграф...................................................................................6

Завдання проекту...................................................................7

Очікувані результати проекту................................................8

Етапи реалізації......................................................................9

Висновки................................................................................11

Додаток №1...........................................................................12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Актуальність проекту.

 У такий важкий час для країни, коли вона потерпає від нестачі електроенергії, коли видобуток паливних корисних копалин обмежений у зв’язку зі складним військово – політичним станом, ми , як справжні патріоти, повинні зробити свій внесок у справу збереження теплової енергії ,використавши доступні альтернативні способи її збереження.

 Населення України поступово навчається економії, виховує в собі якості справжнього господаря, використовує у промисловості та домогосподарюванні способи збереження енергії.

 В своєму проекті ми намагалися залучити до загальноукраїнської проблеми місцеве населення та учнів школи.

 Ми живемо в сільській місцевості, де переважає сільськогосподарська праця. Багато господарів на своїх присадибних ділянках розміщують теплиці, у яких вирощують ранні овочі, що є їх чи не єдиною статтею доходу. З року в рік навесні блищать на сільських огородах величезні «будиночки з плівки».

 Одночасно жителі сільської місцевості потерпають від сміття. Величезні гори пластикових пляшок викидаються на несанкціоновані смітники, тому що спеціальних контейнерів для збору цієї тари немає.

 Тож ми домовилися самотужки взятися за одночасне вирішення двох проблем: збереження енергії за рахунок вторинного використання ПЕТ тари.

 Якщо розглядати переваги теплиць з пляшок, то в першу чергу слід виділити споживацькі характеристики споруди. Адже завдяки повітряному зазору в конструкціях огорожі, такі теплиці чудово утримують тепло. Потребуючи менше затрат на обігрів у холодну пору року. Другим фактором, який вказує на користь таких теплиць ,є її невисока вартість, адже практично всі комплектуючі можна знайти безкоштовно ,а найдорожчим компонентом є каркас, для виготовлення якого достатньо запастись дерев’яним брусом та м’яким дротом.

 Також слід виділити довготривалість споруди. Його механічну стійкість, адже на відміну від традиційної    (плівкової) теплиці представлена конструкція не деформується під дією атмосферних опадів(сніг, град) та може експлуатуватися без зміни комплектуючих до10 років. Причому при необхідності будь – який сегмент теплиці може бути замінений на новий у дуже  у короткий термін. Теплиці з пластикових пляшок не потрібно розбирати на зиму, оскільки ПЕТ тара чудово переносить перепад температур.

 І останнє, ця теплиця – екологічна споруда, оскільки потребує великої кількості пляшок, які засмічують вулиці сіл Бутове та Піщане.

 Ми вирішили поширити цю ідею серед місцевого населення, виготовивши відповідні буклети та демонстраційну міні – теплицю.

  На засіданні проектної групи ми дійшли висновку про необхідність поширення знань про альтернативні методи енергозбереження .Розробкою проекту зайнялися учні 10 та 11 класів на чолі з вчителем географії, біології та екології  Кузнєцовою Т. В. і ученицею 10 класу Ткаченко Валерією.

 А наш проект ми назвали «Тепло від пластикової пляшки».

 

              Мета проекту:

  1. Звернути увагу учнів ,їх батьків, жителів сіл Бутове та Піщане  на необхідність економії електроенергії.
  2. Очищення сіл Бутове та Піщане від сміття – пластикових пляшок.
  3. Формування у дітей та дорослих екологічної культури, дбайливого ставлення до природи.
  4. Формування особистості, яка здатна свідомо ,активно творчо впливати на навколишній світ.
  5. Формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності ,віри в свої сили.
  6. Сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій.
  7. Здійснення просвітницької роботи серед громадськості з енергозбереження, екології.
  8. Формування патріотизму через небайдужість учнів, їх батьків, мешканців села до чистоти своєї малої Батьківщини.      

 

 

 

 

 

 

             Епіграф

Мисли глобально,

             дій локально.

       (екологічний лозунг)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання проекту:

1. Опанувати літературу про нетрадиційні способи енергозбереження.

2. Збудувати демонстраційну міні – теплицю для власників теплиць.

3. Розробити буклет для сільського населення про необхідність енергозбереження та способи збереження енергії при будівництві теплиць.

4. Розвивати творчі здібності учнів, їх креативність.

5. Оформити проект «Тепло пластикової пляшки» у вигляді презентації.

6. Реалізувати проект.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Очікувані результати

                     для учнів:

1. Розширення уявлень про наслідки неефективного використання електроенергії.

2. Ознайомлення з навичками екологічно грамотної поведінки в природі.

3. Відповідальне відношення учнів до навколишнього середовища.

4. Залучення до трудової діяльності.

5. Розвиток комунікативних навичок , досвіду взаємодії та співпраці.

                 для педагогів:

1. Підвищення теоретичного рівня професіоналізму.

2. Запровадження інноваційних технологій, сучасних форм та методів(метод проектів),роботи з екологічної діяльності.

3. Розширення поля екологічної діяльності.

4. Підвищення мотивації до участі в місцевих заходах.

                    для односельців:

1. Підвищення рівня патріотичної та екологічної свідомості.

2. Участь у заходах з енергозбереження, поширення серед населення  знань про нетрадиційні способи збереження енергії.

3. Активна участь громадськості в еколого-енергозберігаючому проекті.

 

                  Етапи реалізації:

                        І. Підготовчий

 Задачі етапу:   аналіз ситуації, визначення

                               основних цілей формування

                               екологічної та патріотичної

                               свідомості, культури енерго-

                               збереження ,екологічної куль-

                               тури як базових якостей  осо-

                               бистості.

 

                  ІІ. Організаційний

Задачі етапу: залучити громадськість сіл

                            Бутове та Піщане до  май-

                            бутньої творчої роботи в

                            інноваційному режимі; роз-

                            робка планів роботи з учня-

                            ми з формування еколого –

                            патріотичного та енергозбе-

                            рігаючого виховання

 

ІІІ. Практична діяльність

 

   Задачі етапу: виготовлення демонстра-

                              ційної міні-теплиці з

                              пластикових пляшок, виго-

                              товлення буклетів про

                              альтернативні способи

                              збереження енергії, які

                              можна застосовувати в

                              нашій місцевості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Висновки.

 Одна з найнебезпечніших помилок людини – перевага  одномоментної вигоди над шкодою довкіллю. Тому до найважливіших завдань сучасності належить необхідність зміни пріоритетів серед загальнолюдських цінностей. Майбутні покоління не мають права на аморальні рішення та дії стосовно природи.

 Сьогодні  населенню знайомі альтернативні  способи збереження електроенергії, але їх використання вкрай мале через низьку популяризацію знань. Наша задача – донести до громадськості  інформацію про необхідність та способи збереження енергії, а також залишити чистою землю для наступних поколінь. Тож доцільно пригадати девіз  усесвітньо відомої екологічної організації Грінпіс: «Ми не отримали Землю в спадок від батьків, ми взяли її в борг у своїх дітей».

 Велике починається з маленького. У кожній родині, у кожному селі та містечку можна вже починати такі проекти, томі сьогодні ми і працюємо саме під девізом: «Мисли глобально, дій локально».

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

 

 

doc
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку