Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Бердичівської районної державної адміністрації
Мирославська загальноосвітня школа І – ІІІ ступеня імені О.І.Онишка
Бердичівської районної ради Житомирської області
Матеріали
на районний конкурс проектних робіт
«Українські дороги зарубіжних письменників»
Райнер Марія Рільке
Керівник проекту:
Савіцька Оксана Борисівна
Учасники проекту:
учні 10 класу
Бердичівський район – 2016
Тип проекту: інформаційно – пошуковий, колективний, середньотривалий.
Мета проекту:
-
формувати навички літературної, дослідницької та творчої роботи учнів;
-
формувати переконання про багатство культури України, ментальність, історія, природа якої виклткає щире захоплення, зацікавленння та бажання відтворити її суть у творах майстрів світової класики;
-
виховувати почуття гордості за свою країну, розуміння ролі України в історії розвитку світової спільноти;
-
розвивати навички роботи з бібліографічним матеріалом та реферування; розвивати нормативне літературне мовлення учнів; образне, асоціативне, аналітичне мислення;
-
використовувати можливості медіа-ресурсів, Інтернет – ресурсів.
Завдання проекту:
-
дослідити та узагальнити інформацію про життєвий та творчий шлях австрійського поета та письменника Райнера Марії Рільке, зокрема зв’язок його творчості з Україною, її культурою, історією;
-
визначити значущість впливу української культури на творчість австрійського митця.
Етапи реалізації:
І. Діагностико – концептуальний.
-
визначення актуальності обраної теми, шляхів та методів досягнення мети;
-
формування проблеми та висунення гіпотези щодо її розв’язання
ІІ. Організаційний.
-
визначення джерел інформації;
-
опис бажаних кінцевих результатів;
-
розподіл завдань для роботи в малих групах.
ІІІ.Практичний.
-
створення мультимедійної презентації;
-
захист проекту.
Очікувані результати:
-
поглиблення знань про життєвий та творчий шлях Райнера Марії Рільке, його зв’язок з Україною та її культурою;
-
усвідомлення багатства української природи, історії, культури;
-
почуття гордості української дитини за свою культуру, розуміння ролі України в історії розвитку світової спільноти;
-
прагнення сповідувати загальнолюдські цінності у своєму житті;
-
вдосконалення форм та методів самостійної роботи учнів під час пошуку, обробки та узагальнення інформації.