Проект змістового модуля з хімії на тему: "Хімічні реакції", 9 клас

Про матеріал

Впровадження у навчальний процес проблемно – модульного навчання приводить до змін структури і змісту навчальних занять, форм і методів контролю та оцінювання знань і умінь школярів, зростає увага до показників прояву особистості.


Перегляд файлу

 

ЗМІСТ

І. ВСТУП

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Науковий проект змістового модуля з хімії  9 клас.

  1. Установчо-мотиваційний міні-модуль. Хімічні реакції.
  2. Змістово-пошуковий міні-модуль. Класифікація хімічних реакцій.
  3. Змістово-пошуковий міні-модуль. Швидкість хімічних реакцій.
  4. Змістово-пошуковий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
  5. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
  6. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
  7. Контрольно-смисловий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
  8. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Термохімічні рівняння реакцій.
  9. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Термохімічні рівняння реакцій.
  10. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Швидкість хімічних реакцій.
  11. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Швидкість хімічних реакцій.
  12. Системно-узагальнюючий міні-модуль. Хімічні реакції.
  13. Контрольно-рефлексивний міні-модуль. Хімічні реакції.

ІІІ. ВИСНОВКИ

IV. ДОДАТКИ

 

 

 

 

ВСТУП

Навчальний процес може розвиватися шляхом поступового вивчення окремих частин, або шляхом змін з використанням системного підходу. Модульне навчання дає  можливість реалізувати другий шлях розвитку. Учень повинен сам навчатися, а вчитель – проводити мотиваційне управління його навчанням: мотивування, консультацію, координацію, контроль його діяльності. Модульне навчання забезпечує учню розвиток його інтелекту, здібностей, вміння проводити самоуправління навчально – пізнавальною діяльністю.

Суть проблемно – модульного навчання полягає в тому, що учень самостійно або за допомогою вчителя досягає конкретної мети .

  1. Модульне навчання вносить зміни при спілкуванні вчителя і учня.
  2. Вчитель має змогу консультувати учнів.
  3. Кожен учень більшу частину часу працює самостійно, вчиться організації, контролю своєї діяльності.
  4. Обсяг домашнього завдання учні вибирають для себе самостійно.
  5. Організація діяльності учнів в малих групах забезпечує включення їх в активне спілкування і співробітництво.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Науковий проект змістового модуля з хімії 9 клас.

Тема. Хімічні реакції.

  1. Установчо-мотиваційний міні модуль. Хімічні реакції.
    1. Зміст теми як сукупність навчально-виховних завдань.
    2. Постановка сукупності навчальних проблем і завдань щодо класифікації хімічних реакцій.
    3. Постановка сукупності навчальних проблем і завдань щодо
  2. Змістово-пошуковий міні-модуль. Класифікація хімічних реакцій.
    1. Введення учнів у інформаційно-пошукове поле для вирішення поставлених питань
    2. Пошук способів класифікації хімічних реакцій.
    3. Пошук прикладів хімічних реакцій згідно запропонованої класифікації.
  3. Змістово-пошуковий міні-модуль. Швидкість хімічних реакцій.
    1. Введення учнів у інформаційно-пошукове поле для вирішення поставлених питань
    2. Пошук способів розв’язання навчальних проблемно-діалогічних ситуацій.
  4. Змістово-пошуковий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
    1. Пошук способів розв’язання навчальних проблемно-діалогічних ситуацій.
    2. Пошук шляхів визначення відновників та окисників.
    3. Пошук шляхів визначення процесів окиснення та відновлення.
  5. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
    1. Система навчальних завдань для формування умінь і навичок:

а) складання електронного балансу;

б) визначення відновника і окисника

  1. Самооцінка.
  1. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
    1. Система навчальних завдань для формування умінь і навичок:

а) складання електронного балансу;

б) визначення відновника і окисника

  1. Самооцінка, повторна рефлексія.
  1. Контрольно-смисловий міні-модуль. Окисно-відновні реакції.
    1. Формування умінь, навичок діяльності. Застосування теоретичних знань для вирішення задач різного рівня складності.
    2. Система завдань для перевірки рівня засвоєння здобутої інформації, розуміння матеріалу.
  2. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Термохімічні рівняння реакцій.
    1. Система завдань для формування умінь і навичок записувати і пояснювати термохімічні рівняння.
    2. Самооцінка.
  3. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Термохімічні рівняння реакцій.
    1. Система завдань для формування умінь і навичок розв’язувати задачі.
    2. Самооцінка, повторна рефлексія.
  4.  Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Швидкість хімічних реакцій.

10.1.Система завдань для формування умінь і навичок.

  1.               10.2.Самооцінка.
  1. Адаптивно-перетворюючий міні-модуль.  Швидкість хімічних реакцій.
    1.               Застосування набутих знань в нестандартних умовах.
  2. Системно-узагальнюючий міні-модуль. Хімічні реакції.

12.1.Місце теми «Хімічні реакції» у навчальному курсі.

12.2. Організація діяльності учнів із систематизації навчального матеріалу.

  1. Контрольно-рефлексивний міні-модуль.
    1.               Система різнорівневих завдань контролюючого характеру щодо застосування набутих знань.
    2.               Використання теоретичних знань в практичній діяльності.

ВИСНОВКИ

    Узагальнення роботи над проблемою дозволяє зробити такі загальні висновки :

  1. Впровадження у навчальний процес проблемно – модульного навчання потребує від учителів збагачення особистого досвіду методикою організації праці .
  2. Проблема теорії групової діяльності виходить за межі однієї науки і має міждисциплінарний характер .
  3. Організація навчання учнів у складі малих груп передбачає :
  • створення таких груп у межах одного класу з урахуванням індивідуальних навчальних можливостей учнів та їх бажання співпрацювати в одній групі;
  • розподіл ролей;
  • ознайомлення учнів з особливостями групового вирішення задач та з оцінюванням результатів групової роботи.
  1. Дане викладання приводить до  змін структури і змісту навчальних занять, форм і методів контролю та  оцінювання знань і умінь школярів, зростає увага до показників прояву особистості. Все це потребує від учителя вдосконалення власної педагогічної технології.
  2. Проблемно – модульне навчання сприяє гармонійному розвитку учасників навчання, розвиває пізнавальну активність, відповідальність школярів.
  3. Навчальна діяльність школярів являє собою синтетичний вид діяльності, що містить елементи пізнавальної, перетворювальної, цілісно – орієнтуючої та комунікативної діяльності.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку