формувати уявлення про значення води в природі, про цінність її для людини, про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати оцінні судження; удосконалювати вміння працювати в групах, спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; розвивати усне та писемне зв'язне мовлення; виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення зберегти природу, охороняти її, зокрема воду.
З а в д а н н я : Формувати уявлення учнів про: цінність та значення води у житті людини, про шляхи її забруднення та способи охорони від забруднень, про участь школярів в охороні та збереженні води; Вчити дітей: робити висновки, узагальнення, доводити власну думку; працювати самостійно, в групах; виховувати прагнення берегти природу, зокрема воду; набувати досвіду роботи на комп'ютері в програмах Word, Ехсеl та Роwег Роіпt; Розвивати вміння: висувати проблему, шукати шляхи її розв'язання; проводити досліди, спостереження та обробляти одержані результати.
I етап – допроектна підготовка. Формування проектної групи. Формулювання теми проекту. Визначення проблемних завдань. Вибір методів роботи. Розробка плану роботи над проектом: збір даних з використанням науково-художньої літератури; дослідження; екскурсії в природу; підготовка зібраних матерiалiв, малюнків, фотографій; оформлення творчого звіту. II етап – практичний. Збір даних. Аналіз та обробка інформації та матеріалів. Оформлення узагальнюючих матеріалів. III етап – презентація. Аналіз роботи, виконаної протягом проектного періоду. Презентація результатів.
І. Презентація “Значення води, її охорона й економне використання”. ІІ. Буклет “Вода знайома та загадкова”. ІІІ. Бюллетень “Збереження водних ресурсів – пріоритет життєдіяльності людини”. ІV. Радимо прочитати. Рекомендаційний список літератури для учнів початкової школи. Радять вчителі. Пам'ятки читача. V. Додатки. Сценарії свят, уроків, виховних заходів. VІ. Використана література.
Даний проект дає змогу глибше зрозуміти: Ми маємо берегти природні багатства заради майбутнього наступних поколінь. Вода – одна з основних складових людського існування й споживається людством в тисячі разів більше, ніж нафта чи вугілля. Цей унікальний дарунок природи є невід’мною частиною нашого буття, він допоміг людині підвищити свій соціальний добробут, покращити рівень продуктивності економіки. Ми не уявляємо свого існування без річок, озер, морів, океанів. Сьогодні це потужна сила, яку підкорила людина.
1. Беляков В.Д., Жук Е.Г. Воєнная гигиена й зпидемиология. - М.: Медицина, 1988. - 320 с. 2. Вода питна, гігієнічні вимоги до якості води централізованого господарсько-питного водопостачання. ДСанПіН. Затв. МОЗ України 23.12.1996р. №383. 3. Габович Р.Д., Познанский С.С., Шахбазян Г.Х. Гигиена. - К.: Вища школа, 1983. - 320с. 7. Даценко І.І., Габович Р.Д. Профілактична медицина. Загальна гігієна з основами екології; Навчальний посібник. - К.: Здоров'я, 1999. - 694 с. 8. Загальна гігієна: Посібник до практичних занять / За ред. 1.1. Даценко. - Львів: Світ, 2001. - 471 с. 9. Катернога М.Т. Українська криниця. - К.: Техніка, 1996. - П2 с.